7 راه برای از بین بردن چربی شکم و صاف کردن سریع شکم!

اگر می خواهید چربی شکم خود را از بین ببرید و شکم خود را به سرعت صاف کنید، زیاد دست به کار نشوید. در این فرآیند می توان از شر چربی های زشت شکم خلاص شد و سلامت خود را بهبود بخشید. با این حال، زمان می برد. با این حال، اگر 7 مرحله زیر را دنبال کنید، می توانید روند را کمی تسریع کنید.

روز را درست شروع کنید!

صبحانه واقعا مهم ترین وعده غذایی در روز است. ممکن است کلیشه ای به نظر برسد، اما دلیلی وجود دارد که مردم این را می گویند. خوردن صبحانه شما را از گرایش به میان وعده های ناسالم در اواسط صبح دور می کند. همچنین متابولیسم شما را افزایش می دهد و انرژی زیادی به شما می دهد تا به شما در گذراندن روز کمک کند. اگر عجله دارید، حداقل برای صبحانه میوه تازه بخورید. برای شما سریع، آسان و خوب است.

چربی های خوب و کربوهیدرات های سالم را در وعده های غذایی روزانه خود بگنجانید!

بسیاری از برنامه های غذایی سعی می کنند به شما بگویند که همه چربی ها و کربوهیدرات ها مضر هستند. با این حال، مواردی مانند چربی ها و کربوهیدرات های خوب وجود دارد. در واقع باید مقدار زیادی غلات کامل، سبزیجات، میوه ها، گوشت بدون چربی و آجیل مصرف کنید. همه آنها منابع خوبی از کربوهیدرات ها و چربی های سالم هستند.

تا جایی که ممکن است آب بنوشید!

به طور متوسط، افراد قرار است حدود 8 تا 10 لیوان آب در روز دریافت کنند. متأسفانه بسیاری از مردم نصف آن یا حتی کمتر از آن را دریافت می کنند. نوشیدن آب زیاد به دفع سموم از بدن شما کمک می کند و سوزاندن کالری را آسان تر می کند. همچنین، آب باید اشتهای شما را کاهش دهد و به شما این امکان را می‌دهد که از عادت‌های ناسالم در خوردن تنقلات اجتناب کنید.

چند تمرین قدرتی انجام دهید!

نیازی نیست که یک بدنساز حرفه ای شوید، اما 1 تا 2 تمرین قدرتی در هفته می تواند برای شما بسیار مفید باشد. آنها می توانند به شما در سوزاندن چربی و عضله سازی کمک کنند. از آنجایی که سلول‌های عضلانی می‌توانند کالری بیشتری بسوزانند، گامی عالی در مسیر صاف کردن سریع شکم شماست!

آن را با مقداری کاردیو مخلوط کنید!

تمرینات قلبی نیز مهم هستند. آنها متابولیسم شما را افزایش می دهند و شما را مجبور می کنند که عرق کنید. بنابراین، سعی کنید هر هفته 2 یا 3 برنامه تمرینات قلبی را انجام دهید.

حرکت!

هیچ چیز مانند حرکت، چربی شکم را نمی سوزاند. هر حرکتی بهتر از هیچ حرکتی است. بنابراین، به جای پله برقی و آسانسور از پله ها بیشتر استفاده کنید، به جای رانندگی با ماشین خود دوچرخه سواری کنید و اگر ماشین را رانندگی می کنید، در انتهای پارکینگ ها پارک کنید. کمی پیاده روی به شما کمک می کند.

هدف گرا بمانید!

در نهایت، به یاد داشته باشید که هدف گرا باشید. اهداف واقع بینانه را از قبل برای خود تعیین کنید و آنها را فراموش نکنید. در صورت نیاز یک چک لیست کتبی تهیه کنید. هر چیزی که شما را در مسیر درست نگه دارد مطمئناً به شما کمک می کند تا سریعتر شکم خود را صاف کنید.