7 نکته کاهش وزن سریع برای سرعت بخشیدن به متابولیسم

این نکات کاهش وزن سریع به شما کمک می کند تا اگر نیاز به کاهش وزن دارید، وزن اضافی زیادی را کاهش دهید. این 7 نکته کاهش وزن سریع همچنین به شما کمک می کند، اگر از قبل در شرایط فیزیکی مناسبی هستید، بدن خود را تا حد بیشتری مجسمه سازی کنید.

هر نکته کاهش وزن برای کمک به سرعت بخشیدن به متابولیسم دقیقاً همین کار را انجام می دهد. آنها به شما کمک می کنند. شما هنوز باید برنامه کلی تناسب اندام و تغذیه خود را در راستای اهدافی که می خواهید به دست آورید داشته باشید.

شما باید روی هر یک از جنبه های برنامه خود متمرکز باشید. اگر انتظار دارید از این نکات کاهش وزن سریع استفاده کنید اما ورزش نکنید و فقط تلویزیون تماشا کنید و هر شب یک کیسه چیپس می خورید، هیچ کاری برای شما انجام نمی دهند.

آیا آماده اید این نکات کاهش وزن سریع را به سبک زندگی خود اضافه کنید؟

برای خلاص شدن از شر هر مقدار اضافه وزن، باید متابولیسم را تسریع کنید. متابولیسم شما یک فرآیند بیوشیمیایی است که در بدن شما اتفاق می افتد.

متابولیسم شما به تجزیه مواد مغذی در جریان خون شما کمک می کند. این به شما کمک می کند تا ماهیچه های بدون چربی بیشتری اضافه کنید و در نتیجه انرژی بیشتری مصرف کنید، به این معنی که از شر چربی های بیشتری خلاص خواهید شد.

شما میلیاردها سلول در بدن خود دارید که اگر فعال باشید می توانند انرژی زیادی مصرف کنند. نکات کاهش وزن سریع ذکر شده در زیر به شما در انجام این کار کمک می کند. با این حال، اگر فعال نباشید، اصلاً زیاد نمی سوزانند، به این معنی که تمایل دارید به راحتی به بدن خود چربی اضافه کنید.

خوشبختانه، با استفاده از نکات کاهش وزن سریع در ارتباط با سبک زندگی سالم و فعال خود، می توانید متابولیسم خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

نکات کاهش وزن سریع: #1. غذاهای خاص بخورید. تعدادی از افزودنی‌های غذایی، مانند ادویه‌ها، می‌توانند با ایجاد سوختگی ترمودینامیکی که چند ساعت پس از خوردن غذا دوام می‌آورد، به سرعت متابولیسم شما کمک کنند.

نکات کاهش وزن سریع: #2. وعده های غذایی خود را زمان بندی کنید بیشتر کالری شما باید در اوایل روز باشد. با گذشت روز، وعده های غذایی شما باید حاوی کالری کمتری باشد. سعی کنید بعد از شام خود کم یا ترجیحاً هیچی نخورید. هیچ وعده غذایی را حذف نکنید. شما باید هر روز 4 تا 6 وعده غذایی بخورید.

نکات کاهش وزن سریع: #3. مطمئن شوید که به اندازه کافی غذا می خورید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد هنگام تلاش برای کاهش وزن مرتکب می شوند این است که به اندازه کافی غذا نمی خورند.

اگر مقدار مناسب کالری مصرف نکنید، بدن خود را به حالتی که به عنوان حالت بقا شناخته می شود، می فرستید. این زمانی اتفاق می افتد که بدن شما کالری کافی نداشته باشد، بنابراین انرژی را ذخیره می کند تا برای گرسنگی احتمالی آماده شود.

طرف مقابل این است که اگر کالری زیادی بخورید، مازاد آن به عنوان چربی ذخیره می شود. برای سوزاندن کالری بیشتر از آنچه می خورید باید ورزش کنید. بنابراین، اعتدال کلید اصلی مصرف کالری است.

نکات کاهش وزن سریع: #4. فعالیت های روزانه خود را افزایش دهید. برای جلوگیری از ذخیره چربی و کاهش هر گونه اضافی که ممکن است حمل کنید، باید فعالیت های روزانه خود را افزایش دهید.

این باید شامل تمرین با وزنه و تمرینات قلبی عروقی باشد. هرچه کالری بیشتری بسوزانید، سریعتر وزن کم خواهید کرد. ساده است. افزایش توده عضلانی بدون چربی منجر به افزایش چشمگیر چربی سوزی می شود.

یک چیز دیگر؛ سعی کنید اول صبح ورزش کنید تحقیقات نشان داده است که اگر بعد از یک حالت ناشتا ورزش کنید، می توانید توانایی چربی سوزی خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. یعنی درست بعد از بیدار شدن

نکات کاهش وزن سریع: #5. قبل از انجام هر کار قلبی عروقی وزنه برداری انجام دهید. البته تنها استثنا این است که 5 تا 10 دقیقه تمرینات هوازی قبل از تمرین با وزنه انجام دهید تا عضلات خود را گرم کنید.

این مهم است زیرا برای تمرین با وزنه به انرژی در عضلات خود نیاز دارید. تا زمانی که جلسه تمرین با وزنه شما کامل شود، تمام منابع انرژی مورد علاقه خود را مصرف کرده اید.

این به این معنی است که شما در واقع در طول جلسه کاردیوی خود سلول های چربی را می سوزانید.

اگر این کار را برعکس انجام دهید چه اتفاقی می افتد.

اول، شما فقط منابع کربوهیدرات انرژی را در طول تمرین قلبی عروقی خود می سوزانید. هیچ سلول چربی برای انرژی مصرف نمی شود. در مرحله بعد، شما انرژی در عضلات خود نخواهید داشت تا از تمرینات وزنه خود حداکثر استفاده را ببرید.

شما نمی توانید عضله بدون چربی خود را افزایش دهید، که اگر می خواهید وزن اضافی خود را کاهش دهید بسیار مهم است.

نکات کاهش وزن سریع: #6. برنامه تمرینی خود را به طور منظم تغییر دهید. در بیشتر موارد شما باید هر 2 تا 3 هفته یکبار برخی از جنبه های تمرین خود را تغییر دهید. این می تواند هر چیزی از تعداد تکرارها یا ست ها در هر تمرین باشد. دستور تمرینی که انجام می دهید و خود تمرینات.

اگر همین کار را هفته به هفته، ماه به ماه انجام دهید، بدن شما شروع به عادت کردن به کارهایی می کند که برای آن انجام می دهید و در نهایت تغییرات را متوقف می کند. همچنین می‌خواهید از اضافه کردن ماهیچه‌های بدون چربی دیگر خودداری کنید.

هرچه عضله بیشتری داشته باشید، حتی در حالت استراحت نیز کالری بیشتری می سوزانید.

نکات کاهش وزن سریع: #7. ترکیبات وعده های غذایی همیشه وعده های غذایی پروتئین / کربوهیدرات را زودتر در روز بخورید. وعده های غذایی ترکیبی پروتئین و چربی (یعنی کم یا بدون کربوهیدرات) را در اواخر بعد از ظهر و عصر مصرف کنید.

تنها استثنا این است که به طور معمول عصرها ورزش کنید. سپس اولین وعده غذایی شما بعد از تمرین باید حاوی پروتئین و کربوهیدرات باشد.

هرگز کربوهیدرات و چربی را با هم در یک وعده نخورید.

با این هفت نکته سریع کاهش وزن، متابولیسم را تسریع کرده و چربی اضافی بدن را با سرعت بسیار بیشتری می سوزانید.

این نکات کاهش وزن سریع را برای مدتی امتحان کنید و بعد از چند هفته متوجه تفاوت خواهید شد.