8 وهم را انتخاب کنید و انتخاب کنید حقایق با اشاره به رژیم کتو: آنچه باید بدانید

اگرچه گفتگو با اشاره به رژیم کتوژنیک فوق العاده بیش از حد است، متعدد اجتناب کرده اند افراد باقی مانده است تجزیه و تحلیل واقعیت هر دو تخیلی را دردسر می دانند. در این متن ادراک هایی با اشاره به وهم ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید حقایق پیرامون رژیم کتوژنیک خواهید داشت.

رژیم کتو دقیقا چیست؟?

رژیم کتو بر این دستور واقعاً کار می کند کدام ممکن است همراه خود تجزیه کربوهیدرات ها، چربی را برای گاز می سوزانید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل کاهش چند پوند را به کمتر از می رسانید. این برای ادغام کردن کاهش تدریجی بدست آمده کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید مبادله آنها همراه خود چربی است.

وهم ها / حقایق رژیم کتو

در همین جا وهم ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید حقایق رایج با اشاره به رژیم کتو معرفی شده است شده است.

وهم 1: خواهید کرد می توانید هر چربی را خوردن کنید

واقعیت: وقتی کتوژنیک باشد، اشخاص حقیقی چربی های مفید خوردن می کنند. به منظور شما مطابقت اندام بمانید، اجتناب کرده اند چربی های اشباع شده اجتناب کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی غذاهای طبیعی همراه خود {فیبر بالا} هدف اصلی کنید. برای جلوگیری اجتناب کرده اند ناراحتی شکم، مقدار چربی مصرفی روزانه شخصی را جدا کردن کنید.

ادراک غلط 2: کاهش چند پوند تنها سود رژیم کتو است

واقعیت: برخلاف آنچه متعدد معتقدند، رژیم کتو جدا از کاهش چند پوند، فواید فوق العاده زیادی دارد. شناخته شده به عنوان مثال، کار کردن شناختی را افزایش می بخشد، سلامت روده را افزایش می بخشد، هورمون های هیکل را ترتیب می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرحله قند خون را تثبیت می تدریجی.

ادراک غلط 3: خواهید کرد مجبور نیستید بازی کنید

واقعیت: هنگام پیروی اجتناب کرده اند رژیم کتو، بازی کردن از نزدیک طرفدار تبدیل می شود. همراه خود این جاری، برای اینکه اجتناب کرده اند ورزش شخصی بهره بیشتری ببرید، مثبت شوید کدام ممکن است {به درستی} وعده های غذایی می خورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان کافی برای ریکاوری در اختیار دارید. اطمینان حاصل شود که بازی، بالقوه است به کربوهیدرات بیشتری خواستن داشته باشید، را انتخاب کنید و انتخاب کنید حیاتی است کدام ممکن است خوردن کربوهیدرات شخصی را در روزهای ورزش افزایش دهید.

ادراک غلط 4: توده عضلانی خواهید کرد مقیاس را کاهش می دهد

واقعیت: برخلاف تصور، {افرادی که} در حین انجام تمرینات قدرتی اجتناب کرده اند رژیم غذایی پیروی می کنند، عضله می سازند.

وهم 4: همراه خود خستگی خاص تبدیل می شود

واقعیت: بالقوه است در کل فاصله تطبیق همراه خود رژیم بافت خستگی کنید، با این حال این مثال به مرور زمان فروکش می تدریجی. مهمتر اجتناب کرده اند آن، همه اشخاص حقیقی هنگام رژیم تکل تخلیه نمی شوند. همراه خود این جاری، اگر همراه خود آن برخورد کردید، به خاطر داشته باشید کدام ممکن است بیش اجتناب کرده اند عالی هفته دوام نخواهد آورد.

ادراک غلط 5: رژیم غذایی برای مدت کوتاهی است

واقعیت: دوره رژیم بستگی دارد نیازها بهزیستی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطابقت اندام خواهید کرد دارد. در اصولاً اسبابک ها، مدت معمول بین سه به همان اندازه 5 ماه است. پس اجتناب کرده اند این مرحله می توانید برای تعدادی از هفته به عادات غذایی همان قدیمی شخصی بازگردید.

وهم 6: هیچ آموزشی پایین مصرف شده {وجود ندارد}

حقایق: چندین تحقیق آموزشی اجتناب کرده اند رژیم کتوژنیک حمایت می کنند. شناخته شده به عنوان مثال، برخی تحقیقات آرم می دهد کدام ممکن است این رژیم در ابتدا تواند به شما کمک کند مبتلایان صرعی در ترتیب تشنج تحمیل شده است. جدا از این، رژیم غذایی به کاهش هر دو محافظت وزن هیکل {کمک می کند}.

ادراک غلط 7: سرشار اجتناب کرده اند چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین

واقعیت: رژیم غذایی تشکیل چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین بالا نیست. بسته به هدف آموزشی، خشن مغذی بر مقدمه نیازهای شخص خاص دوز تبدیل می شود. شناخته شده به عنوان مثال، تجزیه خشن مغذی روزمره برای این رژیم برای ادغام کردن کربوهیدرات کم، چربی بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین متداولاست.

وهم 8: باعث حمله قلبی تبدیل می شود

واقعیت: رژیم کتو برای ادغام کردن خوردن چربی های اشباع شده است کدام ممکن است باعث حمله قلبی نمی شوند.

ایده ها باقی مانده

این رژیم ممکن است ارائه می دهیم در افزایش مطابقت اندام را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیازها بهزیستی شخصی کمک تدریجی. به منظور شما همراه خود رژیم غذایی سودآور شوید، حیاتی است کدام ممکن است وهم های درمورد به رژیم را به مشکل بکشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به حقایق بیشتر مبتنی بر شواهد روی آورید.