8 فرآیند با بیرون درد برای کاهش کربوهیدرات ها

رژیم اتکینز در سال 2004 به بالا شخصی رسید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگرچه اجتناب کرده اند آن نقطه همراه خود فرآیند های جدید افت پوند متنوع شده است، با این حال تأثیری دائمی بر نحوه زاویه مردمان به افت پوند داشته است. اتکینز طرفدار کرد کدام ممکن است اشخاص حقیقی رژیم غذایی کربوهیدرات دریافتی شخصی را کاهش دهند. با این حال این اراده دردسرساز تر اجتناب کرده اند آن چیزی باشد کدام ممکن است به نظر می رسد مانند است. در همین جا تعدادی از راه آسان برای بردن کربوهیدرات اجتناب کرده اند رژیم غذایی شخصی با بیرون جدا گذاشتن تمام غذاهای مورد کنجکاوی شخصی معرفی شده است شده است.

1. اجتناب کرده اند انگشت دادن آب میوه – آب میوه آنقدرها کدام ممکن است مردمان در نظر گرفته شده می کردند مفید نیستند. گمشده فیبر میوه درست است را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی 100 نسبت آب میوه سرشار اجتناب کرده اند قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات است. بردن آب میوه ها اجتناب کرده اند رژیم غذایی ممکن است تأمین کربوهیدراتی را کدام ممکن است قابل دستیابی است حتی به آن تمرکز نکرده اید بردن تدریجی.

2. پوسته را به حداقل رساندن دهید – در حالی کدام ممکن است پیتزا عالی خوراکی معین خوش ذوق است، اکثر پوسته های پیتزا سرشار اجتناب کرده اند آرد سفید تصفیه شده هستند کدام ممکن است عالی گناه غول پیکر کربوهیدرات است. {اگر نمی توانید} در برابر این مصرف کردن پیتزا از دوام کنید، به جای آن غذاهای عمیق، بسیاری از همراه خود پوسته نازک را انواع کنید. ممکن است همچنان می توانید چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید سس گوجه فرنگی شخصی را با بیرون مصرف کردن کربوهیدرات بیش از حد مناسب کنید.

3. آن را بپیچید – مبتلا کردن ساندویچ را انتخاب کنید و انتخاب کنید همبرگر یکی اجتناب کرده اند دردسرساز ترین مسائل با توجه به بلعیدن کم کربوهیدرات است. با این حال اگر «خارج اجتناب کرده اند نان» در نظر گرفته شده می‌کنید، همچنان می‌توانید اجتناب کرده اند متعدد اجتناب کرده اند سبک‌هایی کدام ممکن است دوست دارید اوقات خوبی داشته باشید، ساده کربوهیدرات کم. راه رفع؟ به جای آن نان برگر هر دو نان روی ساندویچ بوقلمون، کاغذهای کاهو را متنوع کنید. ممکن است محتوای کربوهیدرات را از نزدیک کاهش خواهید داد را انتخاب کنید و انتخاب کنید همچنان چیزی برای تکل خواهید داشت.

4. اسپاگتی شخصی را متنوع کنید – اسپیرالایزر اختراع آشپزخانه ای است کدام ممکن است به هیچ وجه نمی دانستید به آن است خواستن دارید – را انتخاب کنید و انتخاب کنید به طرز باور نکردنی ای اقتصادی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعدد اجتناب کرده اند آنها کمتر اجتناب کرده اند 30 دلار قیمت دارند. این ابزار انصافاً می‌تواند کدو، کدو بی تجربه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر سبزیجات کم کربوهیدرات را به اسپاگتی (هر دو تعیین کنید‌های تولید دیگری) تغییر تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سوئیچ برتر برای پاستای پر کربوهیدراتی است کدام ممکن است اجتناب کرده اند انگشت داده‌اید.

5. برنج شخصی را متنوع کنید – برنج مربوط به ماکارونی عالی نشاسته پر کربوهیدرات است کدام ممکن است در متعدد اجتناب کرده اند وعده های غذایی موجود است. با این حال اجباری نیست غذاهای زبان چینی هر دو هندی را انصافاًً صرفاً به این علت کدام ممکن است کربوهیدرات ها را می شمارید جدا بگذارید. برنج گل کلم را بررسی کنید. اجتناب کرده اند تذکر احساس را انتخاب کنید و انتخاب کنید توسل به درست مثل است را انتخاب کنید و انتخاب کنید وقتی همراه خود گوشت کاری هر دو بروکلی پر شود، به سختی تفاوتی را متوجه خواهید شد.

6. چیپس شخصی را عوض کنید – چیپس سیب زمینی یکی اجتناب کرده اند آن تنقلاتی است کدام ممکن است انصراف کردن آن واقعا دردسرساز است. اگر هوس این ترد را دارید، چیپس کلم پیچ را بررسی کنید، کدام ممکن است شبیه به خوراکی‌ها را همراه خود کربوهیدرات‌های کمتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مجموعه‌ای اجتناب کرده اند مزایای بهزیستی تولید دیگری حاضر می‌تدریجی. حتی می توانید همراه خود ریختن کلم پیچ دانش شده در روغن زیتون، کنار کردن برگ ها روی سینی را انتخاب کنید و انتخاب کنید توصیه در فر به همان اندازه ترد شدن آن را خودتان مناسب کنید.

7. صبحانه همراه خود پروتئین بخورید – حتی غلات صبحانه مفید مربوط به گرانولا را انتخاب کنید و انتخاب کنید بلغور جو دوسر سرشار اجتناب کرده اند کربوهیدرات هستند. با این حال اگر روز شخصی را همراه خود پروتئین ویژه به ویژه تخم مرغ آغاز کنید، خطا نخواهید کرد. مصرف کردن پروتئین در اوایل روز علاوه بر این به سیستم گوارش ممکن است {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارائه می دهیم {کمک می کند} هنگام بازی چربی از بین ببرید.

8. نشاسته را جدا بگذارید – در حالی کدام ممکن است برای مفید ماندن در رژیم غذایی کم کربوهیدرات شخصی به سبزیجات خواستن دارید، اجتناب کرده اند بسیاری از نشاسته‌دارتر اجتناب کنید. سیب زمینی ممنوعه واضحی است، با این حال سیب زمینی شیرین نیز همینطور است، اگرچه آنها مفید هستند. سایر سبزیجات مخفیانه نشاسته ای برای ادغام کردن هویج، نخود را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذرت است. دفعه بعد کدام ممکن است خواستن به سبزیجات دارید هر دو می خواهید چیزی به سالاد اضافه کنید، مقداری فلفل، کلم بروکلی، مارچوبه هر دو کنگر فرنگی بردارید.

هر 2 رژیم پالئو را انتخاب کنید و انتخاب کنید کتو همراه خود توصیه شده کاهش بلعیدن کربوهیدرات ها، صفحه ای اجتناب کرده اند کتاب اتکینز را برمی دارند. اگر اجتناب کرده اند هر عالی اجتناب کرده اند این رژیم‌ها هر دو رژیم‌های فوق العاده عکس کدام ممکن است بلعیدن کربوهیدرات را کاهش می‌دهند پیروی می‌کنید، اطلاعات بالا قابل دستیابی است ارائه می دهیم کمک تدریجی!