8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

یک چیز وجود دارد که به من کمک می کند حتی در مواقعی که خسته هستم یا حوصله ندارم به سمت #اهدافم حرکت کنم. خیلی ساده است ، حالا که آن را راه اندازی کرده اید. عادی است!

در حقیقت ، ایجاد یک روال سالم به حدس و گمان و تلاش زیادی نیاز دارد تا انتخاب هایی را که برای بدن و ذهن شما خوب است انجام دهید. این باعث می شود خیلی راحت به آن پایبند باشید. مانند ، تمام هدف معمول این است که به نوعی به خود اجازه دهید وارد خلبان خودکار شوید. هنگامی که معمولاً فقط در طول روز آب کافی بنوشید یا بیدار شوید و ورزش را فوراً متوقف کنید ، به احتمال زیاد این کارها را ادامه می دهید تا به سلامت شما کمک کند.

Tbh ، برنامه ریزی روتین سالم شما بسیار آسان است. اما برنامه خود را به جایی برسانید که هست در حقیقت مشخصات معمول نیاز به کمی کار دارد. در اینجا نکاتی وجود دارد که برای کمک به خودم در ایجاد یک روال سالم – و امیدوارم مفید باشد!

مطمئن باشید از آن لذت می برید

این موضوع در مورد روتین است. اگر کاملاً از او متنفر باشید ، احساس می کند که او مانعی است. این بدان معناست که شما آن را حفظ نخواهید کرد. حتی اگر به جایی برسید که همه چیز به یک عادت تبدیل شده باشد ، اگر آنها احساس خرد شدن کنند ، در نهایت بخار شما تمام می شود.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور به انجام کارهایی کنید که از آنها متنفرید فقط به این دلیل که سالم است! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. اشکال دیگر کاردیو مانند تمرین رقص یا یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. همین امر در مورد نوشیدنی های سالم و خوشمزه نیز صدق می کند. پروتئین و تقویت کننده های گیاهی LSF را به ما اضافه کنید تا واقعاً منتظر نوشیدن پروتئین ، آب میوه یا چیز دیگری باشید.

در حقیقت ، هدف اصلی یک روال سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و اگر احساس نمی کنید کاری را که انجام می دهید خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که در مورد تمام قسمت های آن هیجان زده شوید.

با قدم های کوچک شروع کنید

سلام دختر ، ایجاد یک روال زمان می برد! شما نمی توانید در این مورد عجله کنید بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، کاری را به آسانی به همراه داشته باشید که یک بطری چندبار مصرف را با خود حمل کنید. اگر سعی می کنید بیشتر روزهای هفته ورزش کنید ، با برنامه روزانه 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. یک تمرین ده دقیقه ای یک راه خوب است تا بتوانید خود را در یک برنامه معمول ورزش قرار دهید! اگر سعی می کنید تمیزتر باشید ، هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید. اگر سعی می کنید سالم تر باشید ، چیزی ساده به عنوان افزودن یکی از تقویت کننده های جدید ما به صبح ، راهی عالی برای سهولت کار است.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. اما شما باید آن را قابل دستیابی کنید ، و این بدان معناست که آن را به مراحل کوچک تقسیم کنید. به روال سالم ایده آل خود نگاه کنید و راه هایی را که می توانید از کوچک شروع کنید انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

دریافت پشتیبانی

همچنان سخت است که به یک روال عادی پایبند باشید ، حتی زمانی که آنها را دوست دارید و آنها را به مراحل کوچک تقسیم می کنید. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا در ابتدا این روال سالم را آغاز کرده اید.

برای کمک به تمرکز و ادامه بازی A خود ، من دو نکته دارم: دوستان خود را درگیر کنید و تلفن خود را درگیر کنید.

اگر هریک از دوستان شما نیز سعی در ایجاد یک روال سالم دارد ، در پاسخگویی به یکدیگر شریک باشید. در اصل ، باید چند بار در هفته با یکدیگر تماس بگیرید. اگر می دانید که دوست پسر شما اخیراً درباره عادات شما می پرسد ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار ساده تر است! و اگر هیچ یک از دوستان شما روی سالم تر کار نمی کنند ، به انجمن LSF ما در Insta مراجعه کنید!

من همچنین توصیه می کنم برخی از برنامه ها را روی تلفن خود قرار دهید – مانند برنامه LSF – که به شما یادآوری می کند (و حتی به شما کمک می کند) روال عادی خود را. به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری ساده و آسان برای ادامه کار در جهت #اهداف خود دارید.

کمی خود را سست کنید

اگر قصد دارید به یک روال سالم پایبند باشید و هرگز یک بار اشتباه نکنید ، دختر ، شما باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! اکثر ما روزهایی را صرف انجام اشتباهات خواهیم کرد. این است و بنابراین معمولی ، پس به خود استراحت دهید !!

شاید به تهیه غذاها عادت کرده اید اما در یکشنبه آنقدر خسته شده اید که به نظر می رسد یک دردسر بزرگ است. این خیلی خوب است! آن روز را راحت بگذارید و شاید برنامه ریزی کنید که روز دوشنبه زمانی را برای تهیه غذای هفتگی خود اختصاص دهید.

یا شاید شما یک هفته را مستقیماً در خارج از روال سالم خود قرار دهید. پیش می آید! به خود فشار نیاورید و از پیشرفت هایی که انجام داده اید دست نکشید. یک عقب نشینی جزئی چندان مهم نیست – فقط به روال عادی خود بازگردید و به جلو ادامه دهید. در غلبه بر چالش ها قوی تر خواهید بود!

متعهد به آن است

باز هم می گویم: وارد شدن به یک روال سالم زمان می برد! کنار عزیزم بمان من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت شکل بگیرد یا ترک شود ، اما من در واقع بیشتر از آن طول کشید. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا چیزها واقعاً تغییر کند.

یک روال سالم می تواند در احساس و ظاهر شما تغییر ایجاد کند. بله ، کمی کار می برد. ولی ارزشش را دارد!



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *