9 نکته معمول صبح هنگام زندگی شلوغ


یافتن زمان برای یک برنامه صبحگاهی سالم وقتی مشغول کار هستید ، غیر ممکن است. تا حالا! اینها نکات معمول صبحگاهی این امر می تواند روال خواب AM شما را به واقعیت تبدیل کند ، حتی وقتی شلوغ تر هستید. به خواندن ادامه دهید.

چرا برنامه صبحگاهی برای استرس بسیار مهم است

ایجاد یک برنامه صبحگاهی ممکن است در ابتدا غیر ضروری و (حتی خسته کننده) به نظر برسد. اما در واقع ، استفاده از یک برنامه صبحگاهی می تواند برای سلامت شما ، افزایش ذهن آگاهی ، مثبت اندیشی و بهره وری فوق العاده مفید باشد.

این چگونه کار می کند: بدن و مغز ما مشتاق عادی بودن ، قابلیت پیش بینی و روتینبه با داشتن یک برنامه مشخص ، بدن ما کاملاً سازگار شده و به ارتقاء احساس امنیت و ثبات ، آرامش سیستم عصبی و کاهش استرس کمک می کند. بنابراین ، به طور خلاصه ، داشتن یک برنامه صبحگاهی به ما امکان می دهد روز را با آرامش آغاز کنیم ، انرژی خود را افزایش دهیم ، سلول ها را بازیابی کنیم و احساسات مثبت بیشتری را تقویت کنیم. مناسب برای یک روز عالی در پیش رو

نکات معمول 9 صبح برای برنامه های شلوغ

نکات معمول در صبح حتی برای شلوغ ترین زنبورها! مدیریت یک شیوه زندگی شلوغ همراه با مراقبت از خود برای مدیریت انرژی و جلوگیری از خستگی بسیار مهم است. بگذارید این اتفاق بیفتد!

شماره 1 روال صبح خود را از شب قبل شروع کنید

لباسهای تمرین صبح خود را برنامه ریزی کنید ، صبحانه آماده کنید ، چمدان کاری خود را آماده کنید و در مورد کارهای ضروری فردا تصمیم بگیرید. شروع برنامه صبحگاهی از شب قبل دارای مزایای زیادی برای مدیریت زمان است. صبح با خیال راحت بیدار شوید و بدانید که روز خوبی را شروع کرده اید.

شماره 2 یک لیوان آب بنوشید

هیدراته ماندن شامل برخی از موارد است مزایای بزرگ اما وقتی برنامه شما پر است ، گاهی اوقات نیازهای هیدراتاسیون شما عقب می ماند. به جای تلاش برای حفظ آب کافی در طول روز ، ابتدا یک لیوان بنوشید. شما بیشتر به یاد می آورید که بقیه روز را بنوشید ، ناگفته نماند که صبح را هیدراته و پرانرژی شروع می کنید. دقیقاً همان چیزی که هنگام مشغله به آن نیاز دارید.

و در حالی که در حال نوشیدن هستید ، این ترفند روتین سالم صبح را امتحان کنید. انواع توت های غنی از آنتی اکسیدان را به بطری خود اضافه کنید. طعم شیرینی طبیعی با مقدار زیادی مواد مغذی.

شماره 3 فوراً به تلفن خود نگاه نکنید

اگر به دنبال نکات معمول صبحگاهی سالم برای سلامت روان هستید ، از اینجا شروع کنید. اگرچه وسوسه انگیز است ، مشورت با تلفن درست هنگام بیدار شدن می تواند باعث اضطراب ، غرق شدن و سایر احساسات ناراحت کننده مانند حسادت شود. راه خوبی برای شروع روز نیست.

همچنین ، پیمایش می تواند بسیار منحرف کننده باشد و باعث شود بسیاری از ما زمان را از دست بدهیم. هیچ کس دوست ندارد چند دقیقه فشرده از در بیرون برود. در عوض ، اعلان ها را از شب قبل خاموش کنید ، فقط از تلفن خود به عنوان زنگ هشدار در صبح استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که در ساعات اولیه روز وقت خود را در خارج از تغذیه صرف می کنید.

شماره 4 قهوه / چای / نوشیدنی دلخواه خود را شب قبل تنظیم کنید تا صبح آماده رفتن باشید

بهترین نکات معمول صبحگاهی برای افراد شلوغ مستلزم آماده سازی است. آماده سازی بازتابنده و با کیفیت می تواند تفاوت مثبت بزرگی در سطوح استرس ایجاد کند. به عنوان مثال ، انتخاب قهوه یا نوشیدنی از قبل به معنای نگرانی کمتر هنگام صبح است ، علاوه بر صرفه جویی حداقل 5 دقیقه (5 دقیقه را می توان برای آماده سازی بیشتر یا مراقبت از خود صرف کرد).

# 5 میان وعده / ناهار خود را آماده کنید

خدا را شکر تهیه غذا این هیچ وقت آسان نبوده است! میوه ها و سبزیجات را از قبل برش دهید ، دسته های زیادی از غذاهای باقیمانده را تهیه کنید و یک برنامه غذایی تقریبی برای هر هفته در نظر داشته باشید. نکات ساده روتین صبحگاهی مانند اینها شما را از نگرانی در مورد غذا در مواقع مشغول شدن نجات می دهد. وقتی می دانید که غذاها و میان وعده های سالم را در صورت نیاز در اختیار دارید ، نباید استرس داشته باشید.

شماره 6 تمرکز خود را بر روال صبحگاهی خود بگذارید ، حتی اگر فقط یک مدیتیشن صبحگاهی 5 دقیقه ای باشد

اگر می خواهید صبح ها توصیه های معمول را انجام دهید ، بگذارید این یکی باشد. در این مواقع استرس زا ، توجه صبحگاهی می تواند بسیار مفید باشد. و صادق باشیم ، وقتی زندگی شلوغ است ، این لحظات صبح می تواند تنها شانس شما برای آرامش و سکوت باشد. توجه کامل در صبح می تواند به آرامش سیستم عصبی ما کمک کرده و احساس آرامش شگفت انگیزی را ایجاد کند. قطب را حرکت دهید دسته مدیتیشن در برنامه FitOn و مدیتیشن را انتخاب کنید تا روز را با پای راست شروع کنید.

شماره 7 30 دقیقه تا 1 ساعت قبل از دیگران بیدار شوید

برای برخی از خانه ها ، زمان فقط مقدس و عجیب است. بنابراین به جای انتظار برای یک لحظه رایگان ، یک لحظه ایجاد کنید. از 30 دقیقه تا یک ساعت قبل از دیگران بیدار شوید و از لحظات خود در تنهایی لذت ببرید. این ترفند معمول صبحگاهی را رایج کنید و منتظر آن باشید! کاری را انجام دهید که شما را به آرامش می رساند: مدیتیشن ، خواندن ، خاطرات ، حتی فقط در حالت نشسته و گرفتن چیزی از “شما”.

PS ، این یکی از نکات معمول صبح است که همه والدین باید بدانند. کلمه را پخش کنید.

شماره 8 سعی کنید در حرکتی متناسب باشید

این حرکت برای رهاسازی هرگونه تنش یا انرژی منفی عظیم است. و اگر در فصل شلوغی هستید ، به احتمال زیاد همه چیز کمی استرس زا است. سعی کنید نوعی حرکت را به برنامه صبحگاهی سالم خود اضافه کنید ، خواه 5 دقیقه باشد کشش یا کمی نور یوگابه چه چیزی برای شما کار می کند!

شماره 9 ابتدا لیست کارهای خود را با بیشترین اولویت بنویسید

دستیابی به برخی روزها غیرممکن است همه ساخته شده و این خوب است! به جای اینکه بهره وری خود را بر اساس تعداد کارهایی که انجام می دهید پایه ریزی کنید ، سعی کنید کیفیت کارهایی را که انجام می دهید ، پایه ریزی کنید. آیا ابتدا مهمترین موارد را ساختید؟ هنگامی که آن موارد با اولویت بالا را علامت گذاری کردید ، می توانید بقیه روز را روی کاهش سرعت و آرامش کار کنید. یک برنامه صبحگاهی سالم در صبح زیاد طول نمی کشد.

برنامه روزانه صبح خود را برای شما کار کنید.

اینها نکات معمول صبحگاهی اینجاست تا بتوانید مراسم AM خود را بهینه کنید. آنچه را که نیاز دارید بردارید و بقیه را رها کنید. از مخلوط کردن چیزها نترسید. همچنین انعطاف پذیری مناسب نیست. برخی از صبح ها ممکن است نتوانید از روال عادی خود نهایت استفاده را ببرید ، در حالی که روزهای دیگر ممکن است وقت اضافی داشته باشید. فقط بهترین کاری را که می توانید در زمان خود انجام دهید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *