ABC از یک سفر موفقیت آمیز کاهش وزن

یک مسئولیت

مسئولیت پذیر باشید و سفر کاهش وزن خود را کنترل کنید. این ممکن است شامل نگه داشتن و به روز رسانی یک دفتر خاطرات کاهش وزن یا داشتن یک همکار باشد که به پیشرفت مشابه شما علاقه مند است.

ب- خودتان را باور داشته باشید

به خود بگویید که شما نیز مانند دیگران قادر به کاهش وزن هستید. کاهش وزن در ذهن شماست ، بنابراین طرز فکر خود را تغییر دهید.

ج- سازگاری

برای به دست آوردن نتایج پایدار ، باید در امور روزمره خود ، در تمرینات منظم باشید و رژیم غذایی خود را به طور منظم رعایت کنید.

د- عزم و اراده

به آرزوی خود برای کاهش وزن ، عمدی و اختصاص داده شده باشید ، انگار یک شغل پولی است.

خوب بخور

رژیم غذایی شما مهمترین جنبه در سفر شما است. شما باید تصمیم بگیرید که غذای سالم بخورید زیرا این همان چیزی است که می خورید.

و- گذشته خود را فراموش کنید

این یک شروع تازه است ، نگاه نکنید که چگونه زندگی ناسالم شما در گذشته بوده است و یک شیوه زندگی سالم را شروع کنید.

ز- تعیین اهداف

اهداف واقع بینانه تعیین کنید ؛ این می تواند 2.3 یا 5 پوند در ماه باشد ، بسیار واضح است که چه می خواهید و به دنبال آن هستید. پیشرفت خود را از طریق اندازه گیری ها و وزن ها در فواصل منظم کنترل کنید تا بدانید چقدر به هدف خود نزدیک یا دور هستید.

ح- هیدراتاسیون

حداقل 8 تا 12 لیوان آب در روز بنوشید. این ماده به متابولیسم ، سم زدایی سیستم شما ، بهبود سلامت پوست کمک می کند ، همیشه شما را سیر نگه می دارد تا از مصرف زیاد آن جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن شود.

I- الهام بخش

با خواندن داستانهای موفقیت در کاهش وزن ، الهام بگیرید و دیگران را نیز با تغییر خود الهام بخشید. این به حفظ سطح انگیزه شما کمک می کند.

J- به چالش ها بپیوندید

برنامه آموزشی ترجیحی شما باید شامل چالش هایی در بین اعضا باشد ، و شایستگی سالمی را برای رسیدن به اهداف بدن متمرکز کند. این یک راه سرگرم کننده برای کاهش وزن بدون درک آن است.

K- یک دفتر خاطرات کاهش وزن داشته باشید

شما نمی توانید آنچه را که اندازه نمی گیرید بهبود دهید. اهداف خود را بنویسید ، تاریخ شروع و اقدامات را انجام دهید و همچنین عکس بگیرید. این به شما کمک می کند تا تمرکز خود را بر روی کارکردن در جهت رسیدن به اهداف بدن خود و از نظر جسمی حفظ کنید

L- خودتان را دوست داشته باشید

اگر معمولاً این جمله را با خود می گویید: “از قیافه من متنفرم” ، “چربی شکمم وحشتناک است” ، “من هرگز نمی توانم بدن بیکینی داشته باشم” ، برای! فقط از سخت گیری بیش از حد خود دست بردارید وقتی به آینه نگاه می کنید ، به خود بگویید که شما شگفت انگیزترین فرد جهان هستید. ذهنیت منفی خود را تغییر دهید و موفقیت خود را تماشا کنید ، به من اعتماد کنید.

م- مدیتیشن

زمانی را برای استراحت و آرامش پیدا کنید. این می تواند یک در هفت روز در هفته باشد. بدن شما برای ترمیم و جوانسازی عضلات به آن نیاز دارد. نادیده گرفتن کشش و آرامش می تواند باعث فرسودگی و فرسودگی شود و در نهایت شما را از ادامه سفر منصرف کند.

ن- پیروزیهای بی وقفه

برخی از دستاوردهای کاهش وزن را که ممکن است در مقیاس خود نبینید ، جشن بگیرید ، مانند قرار گرفتن در بالاتنه کوچکتر ، فشار خون بهتر ، توانایی پایین آمدن از پله ها بدون نیاز به تنفس ، مصرف داروها و غیره. مسیر.

O- خوش بینی

مثبت فکر کن! برای کاهش وزن می توانید چندین کار را امتحان کنید که جواب نداد. این بدان معنا نیست که شما هرگز نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. همیشه سعی کنید مثبت بمانید زیرا این طرز فکر برای موفقیت شما ضروری است.

س- بدن خود را برای تغییر فشار دهید

نگاه کنید ، هیچ راه میانبری برای کاهش وزن وجود ندارد ، میانبرها ثابت شده اند که پایدار نیستند. اگر شما را مجبور می کند بدن خود را فشار دهید و از منطقه راحتی خود خارج شوید تا چربی روی باسن خود بریزید. بنابراین این کار را انجام دهید زیرا از مزایای آن بهره مند خواهید شد و انرژی لازم برای مفید بودن برای عزیزان خود را خواهید داشت.

س- عادات ناسالم را کنار بگذارید

این برای شما یک “ضروری” است زیرا عادات ناسالم همچنان پیشرفت شما در کاهش وزن مانند سیگار کشیدن ، مصرف الکل ، مصرف زیاد قند ، خواب بد ، کم تحرکی ، خوردن غذاهای ناسالم با محتوای کالری بالا و غیره را به خطر می اندازد.

الف- برای پیشرفت خود به خودتان پاداش دهید

روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ، این می تواند شامل خرید یک کت و شلوار کوچک باشد که به دلیل کاهش وزن یا استفاده از ماساژ حرفه ای با تمام این خستگی عضلانی در هنگام تمرین ، مناسب آن است. شما تنها چیزی هستید که دارید ، با خودتان مهربان باشید.

S- خوب بخوابید

بر خلاف برخی نظرات ، آیا می دانید که می توانید با خوابیدن حداقل 7 تا 8 ساعت در روز به کاهش وزن کمک کنید؟ کمبود خواب باعث آزاد شدن هورمون استرس می شود که به بدن شما می گوید انرژی خود را برای تغذیه ساعت های بیداری حفظ کند ، به این معنی که به چربی می چسبد.

T- سرسختی

هرگز تسلیم نشوید! شما باید این نگرش را رعایت کنید زیرا مواقعی وجود دارد که ترازو به شما لبخند نمی زند یا در سفر خود یک فلات پیدا می کنید. برای همه اتفاق می افتد ، سیگار را ترک نکنید. پیش بروید و بدن شما در زمان مناسب پاداش می دهد.

U- بدن خود را بشناسید و به آن گوش دهید

همه روزها همیشه یکسان نخواهند بود ، روزهایی وجود خواهند داشت که تمایلی به کار ندارید. خیلی به خود سخت نگیرید ، به بدن خود گوش دهید ، استراحت کنید ، روزهای استراحت داشته باشید اما تسلیم هوس های ناسالم نشوید.

V- برای روابط مثبت ارزش قائل شوید

مراقب افرادی باشید که با آنها در ارتباط هستید. روابط مثبتی را حفظ کنید که به موفقیت شما در کاهش وزن علاقه دارند و از افرادی که به دنبال سقوط شما هستند و انتظار دارند شما تسلیم شوید ، دوری کنید.

W- آموزش منظم

این ستون دیگری برای اهداف کاهش وزن و تناسب اندام است. شما باید ورزش کنید ، اندورفین ها را وارد بدن کنید ، احساس خوبی داشته باشید ، احساس تناسب اندام کنید و قلب شما از شما تشکر خواهد کرد. بهانه ها کالری نمی سوزانند و رعایت رژیم فقط می تواند شما را تنبل و نامناسب کند. فعال بمانید و به حرکت خود ادامه دهید.

X- XOXO

شما در گروه پشتیبانی به مقدار زیادی از این موارد نیاز خواهید داشت. نمی توانم بیش از حد بر این موضوع تأکید کنم ؛ شما باید با افراد همفکری که به پیشرفت شما علاقه مند هستند و مایل هستند در طول سفر به شما کمک کنند ، ارتباط برقرار کنید. شما می توانید جایی را که دیگران در حال جنگیدن هستند ببینید و همه می توانید با هم بر چالش های خود غلبه کنید.

Y- شما می توانید!

آره! آره !! آره !!! شما می توانید آن را به طور کامل انجام دهید ، آن را دارید. حالا شما قصد دارید آن چربی را به باسن بزنید و شیوه زندگی سالم خود را در پیش بگیرید. هیچ کس این کار را برای شما انجام نمی دهد.

Z- هدف

در سفر خود متعهد و پرشور باشید و به زودی الهام بخش بسیاری از دیگران خواهید شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *