Beauty and the Beast – پس گرفتن کنترل تصویر بدن شما

ما در یک فرهنگ نامتعادل زندگی می کنیم که صحبت از وزن به میان می آید – برخی حتی تا آنجا پیش می روند که می گویند اسکیزوفرنی هستند. بیش از 60 درصد از ما اضافه وزن یا چاق هستیم، اما «مدل‌های» ما 23 درصد لاغرتر از زنان معمولی هستند و رسانه‌های ما به بحران وزن فعلی ستاره جوان هالیوودی دو ژور وسواس دارند. حتی زمانی که سعی می‌کنیم سالم باشیم، افراط می‌کنیم – بدون رژیم‌های کربوهیدرات، قرص‌های کاهش وزن پر از کافئین یا بدتر از آن، همیشه ورزش کردن… این یک بستر مناسب برای ایجاد اختلال در عملکرد غذا، ورزش و ماست. بدن. بسیاری از ما کاملاً ناتوان هستیم، که فقط رفتار خوب با خود را غیرممکن می‌کند. پس چگونه با قدرت مبارزه کنیم؟

بازاندیشی به کمال: وقتی خودمان را به استانداردهای آنچه در فیلم ها و مجلات می بینیم پایبند می مانیم، شانسی نداریم. این تصاویر رسانه ای دقیقاً همین هستند: تصاویری که با زنان زیبا و نورپردازی، آرایش و ایربراش بسیار زیاد ایجاد شده است که برای فروش محصولات زیبایی و رژیمی استفاده می شود. روش دیگری برای درک زیبایی وجود دارد، روشی که به قدرت و فردیت احترام می گذارد.

هر بدنی متفاوت است. بیایید جشن سلامتی را به جای کمال شروع کنیم. سعی کنید زمان صرف شده برای خواندن مجلات، تماشای تلویزیون و غیره را حذف یا کاهش دهید و در عین حال نمونه هایی از زنان با اندازه ها و شکل های مختلف را بیابید که بدن خود را دوست دارند، خوش اندام هستند اما سوء تغذیه ندارند، و با بدن خود به عنوان ابزار قدرت رفتار می کنند. و پافشاری که هستند.

درک مقاومت: هر چه بیشتر سعی کنیم در برابر فکر کردن به چیزی مقاومت کنیم، بیشتر به آن فکر می کنیم. این یک واقعیت ثابت شده است. به همین دلیل است که بسیاری از رژیم‌های غذایی که بر محدود کردن کالری، حذف «غذاهای بد» و به طور کلی مقاومت بسیار زیاد در زندگی شما متکی هستند، کارساز نیستند. بله، شاید برای مدتی وزن کم می‌کنیم، اما در نهایت دوباره برمی‌گردد، زیرا ما از یک مکان منفی کار می‌کنیم. در خواندن وبلاگ ها و صحبت با افرادی که وزن خود را با موفقیت حفظ کرده اند، یک موضوع رایج مدام مطرح می شود: تغییر سبک زندگی. آنها خودشان را رژیمی نمی‌دانستند، بلکه زندگی‌ای را می‌دیدند که کار نمی‌کرد و در آن وزن تنها یکی از علائم یک مشکل بزرگ‌تر بود. با درک دلایل اینکه چرا غذا می خوریم، اجبارهای احساسی و حفره هایی که ما را در چرخه های بیماری قرار می دهند، شانس بیشتری برای ایجاد تغییرات مورد نیاز برای بازگشت به خود و آگاهی بیشتر از دلیل درگیر شدن در آن داریم. رفتارهایی که انجام می دهیم بنابراین به جای مقاومت در برابر غذا، سعی کنید راه هایی را بیابید که غذاهای سالم و کامل را به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید، به گونه ای که پایدار باشد. در یک کلاس آشپزی سالم شرکت کنید، غذاهای ناسالم یا چرب را جایگزین مناسبی کنید، و تناسب اندام مورد علاقه خود را پیدا کنید (این امکان وجود دارد – چه دویدن، یک کلاس رقص، یا به سادگی پیاده روی – نوعی حرکت وجود دارد که شما آن را دوست خواهید داشت، بنابراین گزینه های خود را بررسی کنید!).

زمان آن فرا رسیده است که بدن و عزت نفس خود را پس بگیریم، به خودمان قدرت دهیم تا انتخاب های سالمی داشته باشیم، و درک کنیم که یک بدن سالم شکل کاتر شیرینی نیست، بلکه بدن خود شما در بهترین شکل خود است.