How to Lose Man Breasts – Lose Man Beasts به روش طبیعی

بسیاری از مردان فکر می کنند تنها راهی که می توانند سینه های مردانه را از دست بدهند، توسل به جراحی است. این تصور غلط رایج که زیر چاقو رفتن برای ژنیکوماستی یا لیپوساکشن ماندگار است، به طور گسترده توسط برادران جراحی زیبایی گسترش یافته است و با دلیل موجه، هزینه جراحی ژنیکوماستی برای کاهش سینه‌های مرد حداقل 2500 دلار هزینه خواهد داشت، بسیار خوب است. یک جراح زیبایی

متأسفانه اکثر مردان حتی نمی دانند که یک روش بدون درد و کاملاً طبیعی برای از دست دادن سینه مردان وجود دارد. به عبارت ساده، راه حل به ترکیبی از رژیم غذایی و ورزش تخصصی خلاصه می شود. انواع خاصی از غذاها وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید زیرا آنها باعث تشکیل چربی در ناحیه قفسه سینه می شوند. مانند تمام برنامه های کاهش چربی، شما باید کالری دریافتی خود را کاهش دهید و از غذاهای چرب اجتناب کنید.

ورزش یکی دیگر از اجزای یک راه طبیعی سریع و بدون درد برای از دست دادن سینه های مرد است. هر ورزش قلبی عروقی مانند دویدن به سوزاندن چربی از اطراف بدن کمک می کند. ورزش هایی که باید بیشتر روی آن هایی تمرکز کنید که به طور خاص چربی سینه را هدف قرار می دهند. شما می خواهید تمرینات تحمل وزنی را انجام دهید که تشکیل عضله را به جای چربی در هر دو ناحیه عضله سینه ای کوچک و اصلی تشویق می کند. این ماهیچه ها هستند که سینه ها را تشکیل می دهند و از آنها حمایت می کنند. با تبدیل چربی به عضله، می بینید که سینه های خود از سینه های مردانه شلخته به سینه های کوچکتر و سفت تر تبدیل می شوند.

مهم است که برنامه خوبی مانند من داشته باشید تا مطمئن شوید که موفق هستید، انجام تمرینات نادرست در واقع می تواند منجر به بزرگتر شدن سینه شود، بنابراین مطمئن شوید که شروع به انجام تمریناتی می کنید که به طور ویژه طراحی شده اند تا حداکثر سود را به شما ارائه دهند.

ورزش‌هایی که برای از دست دادن سینه‌های مرد به طور طبیعی بسیار مهم هستند، تمرینات فشاری، پرس نیمکت و روتین‌های دمبل هستند. این تمرینات به طور خاص ناحیه مسئول تشکیل سینه های مرد شما را محکم و محکم می کند

یکی از تمرینات کشنده ای که می توانید انجام دهید این است که در حالی که روی یک توپ تناسب اندام به پشت دراز کشیده اید، پاهای خود را کاملاً از هم جدا کنید. با چند وزنه سبک در هر دست، بازوهای خود را به سمت سقف دراز کنید، سپس اجازه دهید به آرامی به هر طرف بدن شما بیفتند، بنابراین در نهایت بازوهایتان را در حالت صلیب دراز کرده اید. اجازه دهید بازوها کمی پایین تر به صورت افقی حرکت کنند سپس به آرامی بازوهای خود را به هم برگردانید. این کار را برای 10 تکرار در هفته اول تکرار کنید و هر هفته بعد 5 تکرار اضافه کنید تا به 30 تکرار برسید. این اثر دوگانه سوزاندن کالری و چربی سینه و همچنین تشکیل ماهیچه های جدید و محکم تر در قفسه سینه خواهد داشت.