Ketogentics – یک مشکل واقعی برای کاهش وزن دائمی و دستیابی به یک شیوه زندگی سالم

در ایالات متحده اپیدمی چاقی همچنان در حال افزایش است. ما 38 درصد از جمعیت بزرگسال خود را چاق در نظر داریم. 33 درصد دیگر افراد خود را اضافه وزن می دانند. این بر اساس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری است.

این آمار برای زنان حتی بیشتر است. زنان ، به دلیل بدن بارور ما ، عوامل دیگری در ارتباط با زنان دارند که باید با آنها روبرو شویم. سطوح بالای استروژن و هورمون های مختلف زن بدن ما را در درصد بالاتری از چربی قرار می دهد. از نظر پزشکی ، چاقی به عنوان داشتن شاخص بدنی (BMI) بیشتر از 30 defined تعریف می شود. من شخصاً بیشتر دوران بزرگسالی خود را رژیم گرفته ام. من الان بالای 50 سال سن دارم. من به دنبال راهی بهتر برای نزدیک شدن به غذا بودم.

کتوژنیک رژیمی است که به رژیم غذایی با کربوهیدرات بسیار کم معروف است. این رژیم غذایی دارای چربی بالا ، پروتئین متوسط ​​و کربوهیدرات کم است. بدن خود را به یک دستگاه چربی سوز تبدیل کنید. توضیحات علمی بیشتری وجود دارد اما اساساً بدن شما را مجبور می کند تا کتونهایی را در کبد تولید کند تا از آنها برای انرژی استفاده کند. در طرف مقابل ، مصرف غذاهای سرشار از کربوهیدرات و قند باعث تولید گلوکز و افزایش سطح انسولین می شود.

اگرچه کتوژنیک برای بسیاری جدید است ، اما قبلاً در دهه 1920 وجود داشت. مطالعات زیادی در The American Journal of Clinical Nutrition منتشر شده است. مطالعات به این نتیجه رسیدند که کاهش وزن ثبت شده است و شرکت کنندگان می توانند غذای کمتری مصرف کنند. کلینیک مایو تأیید کرده است که شیوه زندگی کتو می تواند تأثیر مثبتی بر شرایط جدی سلامتی مانند بیماری های قلبی عروقی و دیابت داشته باشد. سطح کلسترول HDL را بهبود می بخشد.

برای ورود به کتوز ، باید کربوهیدرات ها را به کمتر از 50 گرم در روز کاهش دهید. ایده آل حداکثر 25-30 کربوهیدرات مصرف چربی باید حدود 75 درصد وعده های غذایی و حدود 15 درصد پروتئین باشد. از فردی به فرد دیگر متفاوت است ، اما به طور مداوم باید بتوانید ظرف 3-14 روز به کتوز مبتلا شوید.

وقتی مقدار زیادی کربوهیدرات مصرف می کنید ، متابولیسم شما بیشتر وقت خود را صرف سوزاندن کربوهیدرات ها می کند. چربی ذخیره شده هرگز سوزانده نمی شود. اگر میزان کربوهیدرات موجود را کاهش دهید ، بدن شما باید به سوزاندن چربی روی آورد.

هفت نکته برای ورود به کتوز

1. مصرف کربوهیدرات را تا 25-50 کربوهیدرات خالص در روز کاهش دهید.

2. روغن نارگیل را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

3. فعالیت بدنی خود را افزایش دهید.

4. چربی های سالم را افزایش می دهد.

5. دوره های کوتاه روزه داری ،

6. مصرف پروتئین را حفظ کنید.

7. سطح کتون را آزمایش کنید.

اگر این تغییرات را در رژیم غذایی خود در نظر می گیرید ، همیشه توصیه می شود با پزشک خود مشورت کنید. کتو تغییر سبک زندگی است. شما در حال تغییر شیوه غذا خوردن هستید. برای موفقیت آن ، باید ثابت قدم باشید و عواقب طولانی مدت آن را در نظر بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *