Kettlebells – افسانه تمرین چربی سوزی یا راه حل عالی برای کاهش وزن؟

آیا می خواهید نتایج خیره کننده ای را در چربی سوزی طی چند هفته کوتاه مشاهده کنید، حتی اگر در حال حاضر از تناسب اندام هستید؟ Kettlebells را امتحان کنید. شما می توانید با یک تمرین پنج دقیقه ای از جمله نوسانات کتل بل 4 روز در هفته شروع کنید. این نوع تلاش فقط در 30 روز اول تغییرات چشمگیری را در بدن شما نشان می دهد. وزن سبک بگیرید؛ به عنوان مثال یک زنگ 20 یا 25 پوندی. می‌توانید نسخه‌های وزن قابل تنظیم متغیر را دریافت کنید، اگرچه قیمت بالایی دارند.

به زودی انواع تاب و قاپی را انجام خواهید داد. اگر یک ماه دیگر روی آن کار کنید، در موقعیتی خواهید بود که می‌توانید به یک کتل‌بل سنگین‌تر بروید و خواهید دید که اینچ از بدنتان در مکان‌های صحیح آب می‌شود، در حالی که عضلات سینه، شانه‌ها، پشت و باسن‌تان سفت‌تر می‌شوند. .

یکی از مزایای مرتبط با تمرین کتل بل برای بسیاری از افراد پرمشغله بسیار مهم است. تمرینات به خوبی با یک برنامه شلوغ مطابقت دارند – جلسات تمرینی Kettlebell اغلب کوتاه‌تر از روتین‌های تمرین بدنی سنتی هستند، اگرچه به راحتی به همان نتیجه می‌رسند. بنابراین، برای پسران و دختران با برنامه های شلوغ عالی است. افراد پرمشغله فقط وقت ندارند به باشگاه بروند یا برای ایجاد تناسب اندام روی چندین دستگاه ورزشی خسته کننده وقت بگذارند.

مزایای استفاده از Kettlebells بی پایان است و برتری آن با گذشت زمان و همچنین با تحقیقات گسترده ثابت شده است. با شناخت روزافزون آن در سراسر جهان، مطمئن باشید که این ابزار برای مدت طولانی به عنوان بهترین تجهیزات تناسب اندام باقی خواهد ماند.

راه های عالی برای رسیدن به اندام خوب با تمرینات چربی سوز K-Bells
انجام یک سری تمرینات بدنی با کتل بل مانند فشار، چرخش و اسکات امکان پذیر است. هرکسی که از این ابزارها استفاده کرده باشد در حالی که مانیتور ضربان قلب را روی آن قرار داده است، به شما خواهد گفت که در عرض 10 تا 15 دقیقه چقدر از تمرینات قلبی عروقی ممکن است انجام شود.

ماهیت بالستیک کتل بل ها باعث می شود تا عضله کالری بسوزاند و استقامت عضلانی را بهبود بخشد. شما باید از تمام بافت های عضلانی خود همراه با استقامت قلبی عروقی استفاده کنید تا زنگ را بیشتر از سر خود به طور مکرر بالا ببرید. سعی کنید آن را برای 15 یا 20 دقیقه در روز انجام دهید. این تنها کاری است که باید انجام دهید به بدن تمرینی باورنکردنی بدهید.

نوسانات شدید کتل بل بدن را به سرعت در حالت چربی سوزی قرار می دهد. با این نوع فعالیت به سرعت کربوهیدرات ها تمام می شود. بسیاری از افراد تمرین را درست در اینجا به پایان می‌رسانند و اجازه می‌دهند سلول‌های چربی آزاد شده به ذخایر چربی بدن شما برگردند. انجام تمرین K-bell از حالت چربی سوزی برای حفظ آتش حتی تا 24 ساعت بعد از جلسه تمرین استفاده می کند.

به یاد داشته باشید که قبل از شروع هر برنامه ورزشی با پزشک خود در ارتباط باشید. به محض اینکه از کتل بل های چربی سوز استفاده کنید، قلاب خواهید شد. چرا با پیشرفت به سمت وزنه های سنگین تر عجله کنید؟ می توانید تمرینات بسیار سخت تری را با دو کتل بل 20 پوندی همراه با طناب پرش انجام دهید. باور نکردنی است که با استفاده از این ابزارهای آسان برای سوزاندن چربی چقدر سریع می توانید اندامی لاغر و محکم داشته باشید.

رژیم لاغری سریع