Six Pack Abs Reality – آیا واقعا می توانید یک دستگاه چربی سوز باشید؟ بله، تو میتونی!

من می دانم که می توانید شکم قابل مشاهده و وزن بدن کمتر و سالم تری داشته باشید. باور کنید سالها سختی کشیدم و حالا زندگی ام را تغییر داده ام. وقتی خود را به یک دستگاه چربی سوز تبدیل کنید، واقعاً می توانید به این هدف برسید.

چگونه؟

-کاهش کالری، کاهش وزن؟ اولا نه مهم این نیست که کمتر بخورید، فقط کالری یا کربوهیدرات را کاهش دهید یا فقط چربی را کاهش دهید. این راه حل کامل نخواهد بود. شما نیاز به هم افزایی بین انرژی که می سوزانید و تعداد مصرفی دارید. اما شما همه اینها را با غذا تغییر نمی دهید. شما باید حرکت کنید، بله، حرکت کلید است.

-سوخت و حرکت تغذیه سالم و ورزش فعال و با شدت متوسط ​​بخش بزرگی از کیک تناسب اندام و کنترل وزن است. یک ورزشکار معمولی شوید. شما در طول روز به طور موثرتری چربی می سوزانید. فعالیت هوازی متوسط ​​انجام دهید. ایروبیک کم ضربه، کلاس های بوت کمپ، پیاده روی، رقص، حتی قایقرانی یا دوچرخه سواری را امتحان کنید. ایروبیک همراه با موسیقی را امتحان کنید تا از پس آن برآیید. من اخیراً یک قاب ضد آب برای آی‌پاد نانوم خریدم که به من اجازه می‌دهد وقتی شنا می‌روم موسیقی‌ام را با خودم ببرم. چقدر خوب!

-عضله قوی، مدیریت وزن عالی. بله، داشتن ماهیچه های بدون چربی می تواند به بدن شما در سوزاندن کالری هم در زمان استراحت و هم در زمان فعالیت کمک کند. ترکیب تمرینات قدرتی 3 تا 4 روز در هفته بهینه است. آن را در چرخه های برنامه های 10-16 هفته ای انجام دهید. تمام بدن را تمرین دهید. از گروه های بزرگ در درجه اول از پاها، سینه و پشت استفاده کنید سپس از گروه های کوچکتر مانند بازوها استفاده کنید.

همین امروز تصمیم بگیرید که زندگی سالم تر و فعال تر داشته باشید. و ثابت قدم باشید.

رژیم لاغری سریع