رژیم های کتو؟ در اینجا 10 ماده غذایی که باید در آشپزخانه خود داشته باشید آورده شده است

رژیم کتوژنیک یک برنامه کاهش وزن بسیار موفق است. برای سوزاندن چربی به جای گلوکز از مواد چرب و کم کربوهیدرات استفاده کنید. بسیاری از مردم با رژیم اتکینز آشنا هستند ، اما برنامه کتو کربوهیدرات ها را بیشتر محدود می کند.

از آنجا که ما توسط رستوران های فست فود و غذاهای فرآوری شده احاطه شده ایم ، اجتناب از غذاهای حاوی کربوهیدرات بالا یک چالش است ، اما برنامه ریزی مناسب می تواند کمک کننده باشد.

حداقل یک هفته قبل منوها و میان وعده ها را برنامه ریزی کنید ، بنابراین فقط با انتخاب غذاهای پر کربوهیدرات شگفت زده نخواهید شد. دستور العمل های کتو را به صورت آنلاین تحقیق کنید ؛ تعداد معدودی برای انتخاب وجود دارد. خود را در سبک زندگی کتو غوطه ور کنید ، دستور العمل های مورد علاقه خود را بیابید و به آنها پایبند باشید.

برخی از عناصر اساسی رژیم کتو وجود دارد. مطمئن شوید این موارد را در دست دارید:

  1. تخم مرغ – مورد استفاده در تورتیلا ، کیش (بله ، خامه ترش در کتو خنک است!) ، پخته شده به عنوان میان وعده ، پوسته پیتزا با کربوهیدرات کم و موارد دیگر. اگر به تخم مرغ علاقه دارید ، شانس زیادی برای موفقیت در این رژیم دارید
  2. بیکن – آیا من به دلیل نیاز دارم؟ صبحانه ، تزئین سالاد ، کلاه برگر ، BLT (البته بدون نان ؛ BLT را در یک کاسه امتحان کنید ، در ماه مه بریزید)
  3. پنیر خامه ای – ده ها دستور غذا ، پوسته پیتزا ، غذاهای اصلی ، دسر
  4. پنیر رنده شده – روی گوشت تاکو را در یک کاسه بپاشید ، در مایکروویو تبدیل به تورتیلا شود ، سالاد ، پیتزای کم کربوهیدرات و آنچیلادا
  5. مقدار زیادی رومی و اسفناج – سبزیجات سبز را پر کنید ؛ من در صورت اعتصاب غذا دستم را برای یک سالاد سریع آماده می کنم
  6. شیرین کننده مایع EZ-Sweetz – چند قطره به جای شکر استفاده کنید. این شیرین کننده مصنوعی طبیعی ترین و آسان برای استفاده است
  7. گل کلم -در کیسه های تازه یا یخ زده می توانید این سبزی کم کربوهیدرات را که در روغن زیتون ریخته و پخته شده ، سیب زمینی تقلبی خرد کرده ، خرد کرده و رنده کرده و به جای برنج در غذاهای اصلی ، در پیتزای کم کربوهیدرات و کتو استفاده کنید و بیشتر
  8. مناقصه های مرغ منجمد – یک کیف بزرگ در دست داشته باشید ؛ سریع ذوب و کباب کنید ، تفت دهید ، با سبزیجات مخلوط کنید و روی سس سیر روی یک نان کم کربوهیدرات بپوشانید ، در مرغ پیکاتا ، مرغ آلفردو ، تاکو ، آنچیلادا ، مرغ کره ای هندی و موارد دیگر استفاده کنید.
  9. گوشت چرخ كرده – یک همبرگر بزرگ درست کنید و با انواع وسایل ، از پنیر ، تا قارچ سرخ شده ، تا پیاز کبابی ، بپوشانید … یک بشقاب با کاهو ، آووکادو ، پنیر و خامه ترش را برای سالاد تاکو بدون تورتیلا بریزید
  10. بادام ها (ساده یا خوش طعم): آنها یک میان وعده خوشمزه و سالم هستند. با این حال ، هنگام غذا خوردن آنها را حساب کنید ، زیرا کربوهیدرات ها وجود دارند. طعم ها شامل هانابرو ، نارگیل ، نمک و سرکه و موارد دیگر است.

برنامه ستو یک راه همه کاره و جالب برای کاهش وزن است ، با بسیاری از گزینه های غذایی خوشمزه. این 10 مورد را در یخچال ، فریزر و انبار نگهداری کنید و آماده خواهید بود که غذاهای خوشمزه و تنقلات کتو را در کمترین زمان آماده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *