اقدام هولناک داماد در گرفتن سر عروس در وسط عروسی/ اصرار عجیب داماد در قراردادن شیرینی دهنی در دهان عروس! –


رسانه های اجتماعی مملو از محتوایی هستند که ممکن است شما را جذب کند، غافلگیرتان کند و حتی گاهی ناامیدتان کند. یکی از این ویدیوها که ممکن است شما را عصبانی کند، این روزها پرطرفدار شده است. این ویدئو یک سناریوی شرم آور را نشان می دهد که در یک عروسی رخ داده است. داماد خشمگین به زور یک تکه شیرینی را به عروس می‌دهد و مهمان‌ها به خاطر این عمل تحقیرآمیز برای داماد کف می‌زنند. این ویدیو تاکنون بیش از 2.6 میلیون بازدید داشته است.

این ویدیو توجه عموم را به خود جلب کرده است و آنها برای عروس ابراز تاسف کردند. همه چیز از زمانی شروع شد که یکی از کاربران شبکه های اجتماعی ویدئویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که کاربران را در شوک فرو برد. ویدیو با شیرینی دادن عروس به داماد شروع می شود. مهمانانی که در ویدیو دیده می شوند همه در حال لبخند زدن و لذت بردن از جشن هستند. آنها سپس از داماد می خواهند که شیرینی را به عروس بدهد.

داماد سعی می کند شیرینی باقی مانده را به او غذا بدهد. اما عروس امتناع می کند و به او می گوید که یک تکه تازه از شیرینی را به او بدهد. داماد که ظاهراً از این موضوع عصبانی شده است به زور همان تکه باقیمانده شیرینی را به او می خوراند. آنچه تکان دهنده تر به نظر می رسد این است که مهمانان با دیدن این عمل منزجر کننده داماد شروع به کف زدن برای او می کنند.

این ویدیوی داغ بلافاصله واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت. برخی معتقد بودند که خانواده دختر باید فوراً اقدام می‌کردند.

یکی از کاربران نوشت: «من برای این زوج احساس بدی دارم» در حالی که کاربر دیگری نوشت: «برای آن دختر متاسفم». در همین حال، فرد دیگری نوشت: « این نوعی «خشونت خانگی» است.