مرگ ناگهانی رقصنده در مقابل عروس و داماد و مهمانان/ جشن عروسی به عزا تبدیل شد! –


در یک حاده تکان دهنده در هند یک مرد محلی در مقابل عروس و داماد و مهمانان حاضر در عروس دچار سکته قلبی شد و مرد. در یان حادثه که روز شنبه و در یک مراسم عروسی در اوتار پرادش رخ داد قربانی در حال رقصیدن بود که ناگهان روی زمین افتاد و بر اثر سکته قلبی درگذشت. در همین حال، ویدئویی که از این حادثه تکان دهنده در فضای مجازی منتشر شده نشان می دهد که چگونه حاضران به آن قربانی توجهی نکرده و در میان حجم زیاد صدای موسیقی به جشن و شادی خود ادامه می دهند.

گزارش های رسانه های محلی، هویت متوفی را یک مرد حدودا 20 ساله با نام “سانجی اس” ساکن منطقه رامپور در ایالت اوتار پرادش اعلام  کردند. سانجی شنبه شب در مراسم عروسی یکی از اقوام نزدیکش در روستای شاه جهانپور در حال رقصیدن بود که ناگهان روی زمین افتاد و از دنیا رفت.ر

اوایل ژوئن امسال نیز، مردی 52 ساله به نام “ماهندرا شارما” در ورزشگاه نویدا در حین بازی بدمینتون جان باخت. پلیس به رسانه ها گفت که این مرد دچار حمله قلبی شد و زمانی که به بیمارستان نزدیک منتقل شد، مرگ او اعلام شد.

در مارس 2023، یک کارمند ارشد دولتی که در یک گردهمایی فرهنگی در بوپال در حال رقصیدن بود، بر اثر حمله قلبی جان خود را از دست داد. همچنین، در حادثه دیگری در مادیا پرادش در همان ماه، پسر 17 ساله کشیش معبد اوجاین ماهاکال پس از حمله قلبی در حالی که حرکات شمشیر خود را در طول مراسم به نمایش می گذاشت، روی زمین افتاد و درگذشت.

در طول یک مراسم مذهبی در سال گذشته نیز، مرد 35 ساله ای که در حال اجرای نمایش بود نیز سرنوشت مشابهی را در ویرار درماهاراشترا داشت. تصاویری از این موارد تکان دهنده در فضای مجازی منتشر شد و مردم را در نگرانی فرو برد.

گفتنی است؛ علیرغم ادعاهایی مبنی بر اینکه چنین موارد مکرر مرگ ناگهانی ناشی از حمله قلبی می تواند یک عارضه جانبی کشنده واکسیناسیون  ویروس کرونا باشد، هیچ تایید روشنی در مورد آن وجود ندارد.