داریوش ارجمند از عروس خوشکل خود رونمایی کرد / یاسمینا باهر کیست؟ + بیوگرافی و عکس


عکسی از عروس زیبا و دیدنی داریوش ارجمند ، یاسمینا باهر همسر امیریل ارجمند را مشاهده می کنید.

امیریل ارجمندامیریل ارجمند

امیریل ارجمند پسر بزرگ داریوش ارجمند است که سال 1353 متولد شد. داریوش ارجمند و همسرش فرشته یغمایی1352 با هم ازدواج کردند و در سال 1353 اولین فرزندشان امیریل به دنیا آمد، امیرسام فرزند دوم خانواده ارجمند سال 54 متولد شد و یلدا سومین فرزند داریوش ارجمند سال 62 به دنیا آمد.

امیریل ارجمند و پدرشامیریل ارجمند و پدرش

فرشته یغمایی مادر امیریل ارجمند لیسانس تاریخ و فوق لیسانس جامعه شناسی دارد و دبیر آموزش و پرورش بوده است.

داریوش ارجمند و همسزشداریوش ارجمند و همسزش

امیریل در خانواده ای هنری متولد شد و داریوش ارجمند چهره شناخته دنیای هنر پدر او و انوشیروان ارجمند هنرمند فقید کشورمان عموی او است. بهار و برزو ارجمند دو بازیگر کشورمان هم دخترعمو و پسرعموی امیریل ارجمند هستند.خانواده داریوش ارجمندخانواده داریوش ارجمند

امیریل ارجمند دانش آموخته رشته مکانیک از دانشگاه ژنو است و علاوه بر مدرک کارشناسی این رشته ، لیسانس تئاتر هم دارد.

ماجرای ازدواج و همسر امیریل ارجمند

امیریل ارجمند اسفندماه سال 93 با یاسمینا باهر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان ازدواج کرد. ازدواج این دو هنرمند کشورمان بعد از چند سال آشنایی و رفت و آمد خانوادگی به صورت سنتی و با تایید خانواده ها شکل گرفت.

امیریل ارجمند و همسرشامیریل ارجمند و همسرش

شرح ماجرای ازدواج این زوج به این گونه بود که داریوش ارجمند استاد یاسمینا باهر در دانشگاه سوره بود و در پی رفت و آمدهای شاگرد و استادی و رابطه دوستانه ای که بین داریوش ارجمند و پدر یاسمینا باهر وجود داشت رفت و آمدهای خانوادگی شکل گرفت و در پی همین رفت و آمدها بود که علاقه ای بین یاسمینا و امیریل به وجود آمد.

این علاقه و رفت و آمدها بعد از 4 سال با اتفاق خوشایندی همراه بود و این زوج اسفندماه سال 93 پای سفره عقد نشستند.

با وجود اختلاف سنی چند ساله یاسمینا باهر و امیریل ارجمند و اختلافات ظاهری و اخلاقی که وجود داشت به خوبی توانستند آرامش را در زندگی سرلوحه خودشان قرار بدهند. یاسمینا باهر متولد 16 اسفندماه سال 68 است.

امیریل ارجمند و همسرشامیریل ارجمند و همسرش

بچه دار شدن امیریل ارجمند و یاسمینا باهر

چهارم دی ماه سال 98 بود که امیریل ارجمند با انتشار پستی خبر از تولد فرزندش داد اما اشاره دیگری به نام و زمان دقیق تولد فرزندشان نشده است.

امیریل ارجمندامیریل ارجمند

آغاز فعالیت هنری امیریل ارجمند در موسیقی و بازیگری

امیریل ارجمند به واسطه تولد در یک خانواده هنری از دوران کودکی با بازیگری آشنا بود و اولین بار در سال 78 با نمایش دندون طلا وارد حوزه نمایش شد و اولین فعالیت تصویری وی هم مسافر ری بود که در کنار پدرش داریوش ارجمند به بازیگری پرداخت.

اولین آلبوم موسیقی امیریل ارجمند با عنوان سبزه در سال 81 منتشر شد و دومین آلبوم او با نام ماه پنهان با همکاری دو خواننده دیگر در بازار عرضه شد.