رونمایی اللهیار صیادمنش از همسر خارجی اش / تیپ و استایل گنگ صیادمنش در کنار همسر مو بورش / زیبایی این زن جهانی است + عکس و بیوگرافی


اللهیار صیادمنش ستاره تیم ملی کشورمان که در وسترلو بلژیک بازی‌می‌کند عکسی با استایل گنگ در کنار دویگو گوزل، همسر ترکیه‌ایش منتشر کرد.

اللهیار صیادمنش، بازیکن فوتبال ایرانی متولد ۸ تیر ۱۳۸۰ در آمل است. او در خانواده‌ای ورزشی به دنیا آمد و تک فرزند است. سعید صیادمنش، پدر اللهیار صیادمنش کشتی‌گیر است و در دور قبلی کشتی پیشکسوتان جهان نیز مدال قهرمانی در دسته ۷۸ کیلوگرم را بر گردن آویخت.

وضعیت بدنی و عملکرد اللهیار صیادمنش در زمین فوتبال

قد اللهیار صیادمنش 1متر و 78 و وزن این بازیکن 75 کیلو می باشد که فیزیک مناسبی برای یک مهاجم محسوب می‌شود. دوندگی، پرس از جلو و چهارچوب شناسی از ویژگی های این مهاجم جوان و جدید استقلال است.

بیش از هر چیز، حتی بیشتر از گل‌هایی که در جام جهانی به ثمر رساند، دوندگی‌اش به چشم آمد. دوندگی در نوک خط حمله تیم نوجوانان. آن هم در روش بازی 1-3-2-4. به تنهایی و با تمام انرژی.

این خصیصه در بازی صیادمنش، حاصل تمرین‌های طاقت فرسا و انفرادی در جنگل‌ها و سواحل استان مازندران است و البته بدنسازی در تیم نوجوانان. الهیار، شم بالای گلزنی را هم به این خصیصه خود اضافه کرده تا به یک مهاجم ششدانگ در رده نوجوانان تبدیل شود.

اللهیار صیادمنش,صیادمنش,عکس های اللهیار صیادمنشاللهیار صیادمنش,صیادمنش,عکس های اللهیار صیادمنش

عملکرد و وضعیت بدنی اللهیار صیادمنش

کودکی اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش در خانواده‌ای ورزشی به دنیا آمد. اللهیار پسربچه‌ای بود که در هر ورزشی مشغول بازی می‌شد. کشتی، شنا، والیبال، دوومیدانی و فوتبال این رشته‌ها بودند. پدرش، سعید صیادمنش مدیر و مالک یک باشگاه کشتی در این شهر بود و وی از همان دوران کودکی با حضور در آن باشگاه با ورزش آشنا شد.

او از همان دوران کودکی دوست داشت پسرش راه او را رفته و کشتی‌گیر شود ولی اللهیار به خواسته او تن نداد. هرچند مدت‌ها در سالن کنار او تمرین می‌کرد و اتفاقاً همه را هم با ضربه فنی شکست می‌داد! به مرور زمان اللهیار به فوتبال علاقه نشان داد و برخلاف میل پدرش فوتبال را به کشتی ترجیح داد.

ورود اللهیار صیادمنش به دنیای فوتبال

اللهیار فوتبال را سال 1389 در زادگاه خودش و از آکادمی فوتبال «آرش آمل» آغاز کرد و توانست همراه با این تیم نائب قهرمان و آقای گل مسابقات زیر ۱۰ سال کشور شود. صیادمنش بعد از دو سال فعالیت در  آرش عاملبه  عضویت تیم «پدیده ساری» درآمد.

درخشش وی در این دو تیم موجب شد عباس چمنیان وی را به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت کند؛ در نهایت وی مورد توجه باشگاه سایپا قرار گرفت و به آکادمی این تیم پیوست.

عملکرد الله یار صیادمنش در تیم سایپا

حضور صیادمنش در لباس سایپا چندان درخشان نبود؛ علی‌رغم اینکه وی کماکان به تیم ملی نوجوانان دعوت می‌شد اما در باشگاه سایپا مورد توجه قرار نمی‌گرفت و حتی اجازه تمرین وی با تیم اصلی داده نمی‌شد. وی در تمام طول دوران حضور خود در سایپا حتی یک بار نیز در بازی رسمی برای این تیم به میدان نرفت.

حضور اللهیار صیادمنش در استقلال تهران

اللهیار که مورد توجه باشگاه‌های مطرح ایرانی از جمله پرسپولیس و استقلال تهران نیز قرار گرفته بود نهایتاً پس از کش‌وقوس‌های فراوان در ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ با عقد قراردادی ۵ ساله رسماً به استقلال تهران پیوست. اولین بازی صیادمنش با پیراهن استقلال مقابل تیم پیکان تهران در هفته اول لیگ برتر صورت گرفت که در این بازی یک گل هم زد ولی مردود اعلام شد.