سارا بود، MD، ارائه خود را در جلسه انجمن های آکادمیک کودکان مورد بحث قرار می دهد


رونوشت (ویرایش برای وضوح):

بنابراین، دکتر بود، از اینکه امروز به ما پیوستید بسیار سپاسگزاریم. دیدن دوباره شما عالی است من دوست دارم امروز در مورد نشست آتی انجمن آکادمیک اطفال که در اواخر آوریل در واشنگتن دی سی برگزار می شود صحبت کنم. من می دانم که شما در آنجا ارائه خواهید کرد. آیا می توانید فقط چند دقیقه صرف بحث کنید که دقیقاً در مورد چه چیزی ارائه خواهید کرد و چرا موضوع را انتخاب کردید؟

آره عالیه من در واقع به گروهی از پزشکان برای یک سمپوزیوم با موضوع داغ می‌پیوندم. این واقعاً مربوط به نحوه تفکر ما در مورد آموزش مهارت‌های حمایتی به اساتید است و سپس چگونه می‌توانیم آن را در مؤسسات دانشگاهی ارتقا دهیم. و پس از آن که اساتید این مهارت ها را یاد می گیرند و از آنها استفاده می کنند، چگونه آموخته های خود را می گیرند و از آن برای فعالیت های علمی خود استفاده می کنند؟ بنابراین، برای گذر از فرآیند ارتقاء در دانشگاه، برای متخصصان اطفال در کارشان در وکالت، آیا این یک چیز چالش برانگیز است؟ آیا از طریق آن پروسه ارتقاء می‌روید؟ این مستلزم چه چیزی است؟ فرآیند ارتقاء ما، به طور سنتی، در آن مراکز دانشگاهی واقعاً حول محور کارهای تحقیقاتی یا آموزشی است که شما انجام می‌دهید، یا خدمات به بیمارستان در جامعه، اما به طور سنتی تلاش‌های حمایتی شما در سیستم گنجانده نشده است. و بنابراین، ما در بسیاری از مؤسسات مختلف در سراسر کشور بسیار سخت کار کرده ایم تا چارچوبی برای انجام این کار حمایتی ایجاد کنیم. بنابراین، کارهایی که ممکن است در DC یا به صورت محلی با دولت های خود انجام دهید، و همچنین کارهای حمایت از جامعه که ممکن است با تغییر سیستم در جامعه انجام دهید. چگونه می‌توانید آن همه کار بزرگی را که انجام می‌دهید و به بچه‌ها کمک می‌کنید، ترجمه کنید و آن را به معیارها و نتایجی تبدیل کنید که می‌توانند در پرونده یا CV شما قرار داده شوند تا واقعاً تأثیری را که داشته‌اید نشان دهید؟

به نظر یک جلسه مهم است. انشالله که حضور بسیار خوبی داشته باشد. آیا قرار است در جلسات دیگری شرکت کنید؟ فقط برای تربیت و علاقه خودت؟ و اگر بله کدومشون؟

بله، بنابراین در حال حاضر کار زیادی در مورد حمایت از جنبه های مختلف وجود دارد. و همه جا در PAS نشان داده شده است. بنابراین یک پیشنهاد برای هرکسی که شرکت می‌کند و در زمینه وکالت کار می‌کند، خواه این سیاست یا جامعه باشد، یک مسیر حمایتی اکنون در PAS وجود دارد. بنابراین در واقع، شما حتی می‌توانید آن را جستجو کنید، و تمام جلساتی را که برخی از آن‌ها دارند را به شما ارائه می‌دهد، فقط برای برجسته کردن چند چیز که من در مورد آنها هیجان‌زده هستم. من همیشه در گروه علاقه‌مندی ویژه آموزش وکالت شرکت می‌کنم و آن‌ها این بار ترکیب بسیار خوبی از سخنرانان دارند. همچنین مجموعه‌ای از جلسات در اطراف مجموعه حمایت وجود دارد. بنابراین، دوباره، چگونه فکر می‌کنید که این همه کار بزرگی را که انجام می‌دهید جمع‌آوری کنید و آن را برای تبلیغ بگذارید. بنابراین 3 یا 4 جلسه مختلف در مورد ساختن سبد حمایتی شما وجود دارد که اگر آن را در کتاب دستور کار نیز جستجو کنید، می توانید آنها را بیابید.

آخرین چیزی که می گویم این است که AAP ابتکار آموزش اطفال جامعه را دارد. من مدیر آن ابتکار هستم. و ما یک جلسه یکشنبه عصر داریم، این واقعاً یک گردهمایی برای افراد همفکر است. ما همیشه به شوخی می گوییم که اگر کار وکالت زیادی انجام دهید، قبیله خود را پیدا می کنید. و بنابراین من مطمئناً برای هر کسی که می‌خواهد در آن شبکه شرکت کند و در مورد آنچه در کار وکالت برای آموزش اساتید و آموزش دستیاران می‌گذرد، بشنود هستم.

پیشنهادات فوق العاده از نظر خود جلسه کلی، و آنچه که در طب اطفال در چند ماه گذشته مشاهده کرده اید، هر چیزی که به ویژه خبرساز است، که فکر می کنید شایسته بحث است که ممکن است بخشی از گپ باشد؟

بنابراین بسیاری از کارهای بالینی من در مورد سلامت مدرسه است. بنابراین من مدیر برنامه بهداشت مدرسه ما در اینجا هستم. و، می دانید، برای ما در سلامت مدرسه، این یک ترن هوایی مانند بسیاری از افراد در دوران کووید بوده است. اما من احساس فوریت خاصی در مورد این واقعیت دارم که بچه‌ها اکنون به مدرسه بازگشته‌اند، اما ما هنوز شاهد اختلاف زیادی در نتایج، نتایج تحصیلی برای بچه‌ها هستیم. بسیاری از کارهایی که ما انجام می‌دهیم این است که واقعاً با دانش‌آموزان در مدارس پیرامون خدمات بهداشت روانی ارتباط برقرار می‌کنیم، چه از طریق بهداشت از راه دور، تلاش‌های دیگری است. بنابراین من برخی از جلسات را دیدم که هیجان زده هستم که بروم و در آنها شرکت کنم تا درباره نحوه گسترش و ارائه برخی از این خدمات به دانش آموزان در مدارس بیشتر بیاموزم و واقعاً سعی می کنم این شکاف بین بهداشت و آموزش را پر کنم. بنابراین من واقعا مشتاق صحبت با برخی افراد متخصص در آن فضا هستم و در این کنفرانس از آنها یاد می‌گیرم و هیجان‌زده هستم که در حین حرکت بیشتر در مورد آن بشنوم.

اوه، این خیلی جالب است. بنابراین شما می‌گویید که برخی از داده‌های دریافتی نشان می‌دهد که کودکان قطعاً… از نظر نمرات عقب‌نشینی، زمین بازی برابری ندارند؟ من فرض می کنم مانند خواندن، ریاضی، این جور چیزها، و همچنین مشکلات رفتاری در مدرسه.

دقیقا. ما قبلاً در سیستم آموزشی خود نابرابری داشتیم که در آن زیرمجموعه های خاصی از کودکان وجود داشتند که آموزش با کیفیت مورد نیاز خود را دریافت نمی کردند یا موانع زیادی برای دسترسی به آن آموزش حتی با حضور روزانه داشتند. و آنچه ما دیدیم مربوط به همه‌گیری کووید بود، حتی اگر همه اکنون از نظر فیزیکی به مدرسه بازگشته‌اند، ما نمی‌توانیم این شکاف را جبران کنیم. در واقع برای من بسیار نگران کننده است، ما بچه های زیادی داریم که اکنون به طور قابل توجهی از تحصیلات خود عقب هستند. و سپس بسیاری از این بچه ها به حضور منظم در مدرسه بازنگشته اند. بنابراین گاهی اوقات میزان غیبت مزمن در مناطق و مدارس خاص می تواند 50 درصد از بچه هایی باشد که بیش از 18 روز از مدرسه غیبت می کنند. بنابراین، منظورم این است که این یک بحران برای من است و چیزی است که ما باید واقعاً در مورد نقش ما به عنوان پزشک اطفال فکر کنیم تا سعی کنیم به این موضوع رسیدگی کنیم؟ چگونه به مشارکت با سیستم مدرسه خود کمک می کنیم تا این کار را انجام دهیم؟ بسیار هیجان زده هستم که فقط از افرادی در سراسر کشور که این کار را انجام می دهند می شنوم. و چه ایده هایی داشته اند.

این یک چالش بزرگ است. ما نیز در مورد آن شنیده ایم. بنابراین به نظر می رسد که زمان بسیار خوبی خواهد بود و آموزش و آموزش زیادی برای همه افراد درگیر خواهد بود.فوق العاده است. خوب، خیلی ممنون از اینکه کمی وقت گذاشتید. واقعا قدرش را بدان در کنفرانس موفق باشید و از آن لذت ببرید و ما نیز آن را تماشا خواهیم کرد.

بله، ممنون عالی. برای رسیدن به آنجا هیجان زده هستم!