مسابقات NBA Play-In گرم می شود زیرا جنگجویان در درگیری با ریسک بالا با پادشاهان روبرو می شوند


مسابقات NBA Play-In 2024 بالاخره در راه است، و طرفداران بسکتبال در حالی که کنفرانس غرب با یک مسابقه وسوسه انگیز بین گلدن استیت واریرز و ساکرامنتو کینگز آغاز می شود، در حال لذت بردن هستند.

مسابقات NBA Play-In از 16 تا 19 آوریل 2024 برگزار می شود و کنفرانس غرب ابتدا در مرکز بازی قرار می گیرد. این اکشن در روز سه‌شنبه، ۱۶ آوریل، در حالی آغاز می‌شود که شماره ۷ لس‌آنجلس لیکرز در اولین بازی از دو بازی، به مصاف شماره ۸ نیواورلئان پلیکانز می‌رود.

بلافاصله پس از آن مسابقه، واریورز که در رده دهم غرب قرار دارد، در یک بازی تک حذفی به مصاف پادشاهان رتبه نهم می‌رود. برنده این درگیری سپس به مصاف بازنده بازی لیکرز-پلیکنز می رود و برنده آخرین جایگاه پلی آف غرب را به دست می آورد.

در این گزارش آمده است: «مسابقات NBA Play-In 2024 با گلدن استیت وریرز شماره 10 کنفرانس غربی در یک بازی تک حذفی با شماره 9 ساکرامنتو کینگز روبرو خواهد شد. “برنده بازی امروز با بازنده بازی امروز لس آنجلس لیکرز مقابل نیواورلئان پلیکانز روبرو می شود تا رتبه 8 را کسب کند.”

این مسابقه پر خطر مطمئناً یک رویداد ضروری برای علاقه مندان به بسکتبال خواهد بود. واریورز به رهبری استفن کری همیشه پویا، به دنبال افزایش دوره پس از فصل خود هستند، در حالی که کینگز تازه کار، به رهبری دومینتاس سابونیس انفجاری، مشتاق هستند که نشان خود را در پلی آف بگذارند.

کنفرانس شرق نوبت خود را در مسابقات Play-In روز بعد خواهد گرفت، با شماره 7 میامی هیت در برابر شماره 8 فیلادلفیا 76ers و شماره 9 آتلانتا هاوکس با شماره 10 شیکاگو بولز به چالش می کشد.

طرفداران می توانند تمام اقدامات را در شبکه های مربوطه مشاهده کنند – بازی های کنفرانس غربی از TNT پخش می شود، در حالی که مسابقات کنفرانس شرق از ESPN پخش می شود.

در مورد درگیری Warriors-Kings، اطلاعیه برای ساعت 22:00 به وقت شرقی (19:00 PT) در روز سه‌شنبه، 16 آوریل تعیین شده است. بازی از شبکه TNT پخش خواهد شد، اما برای کسانی که کابل ندارند، چندین گزینه پخش در دسترس است. .

بازی Warriors vs Kings سه‌شنبه، ۱۶ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۰۰ به وقت شرقی (۷:۰۰ بعد از ظهر به وقت محلی) برگزار می‌شود. این بازی از طریق تی‌ان‌تی پخش می‌شود و از طریق SlingTV و پلتفرم‌های استریم ارائه شده در زیر پخش می‌شود.»

یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای پخش جریانی بازی، اشتراک در Sling TV است. سطح نارنجی پلتفرم، که معمولاً 40 دلار در ماه است، در حال حاضر یک معامله ویژه برای مشترکین جدید ارائه می‌کند – با پرداخت 120 دلار برای چهار ماه خدمات، می‌توانید 40 دلار پس انداز کنید.

ردیف Sling TV Orange شامل دسترسی به TNT و همچنین 32 کانال دیگر از جمله ESPN و TBS است. همچنین دارای 50 ساعت فضای ذخیره سازی DVR مبتنی بر ابر است که آن را به گزینه ای مناسب برای ضبط بازی تبدیل می کند.

این گزارش توضیح می‌دهد: «اگر تلویزیون کابلی حاوی TNT ندارید، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای پخش جریانی بازی امروز، اشتراک در Sling TV است. “برای تماشای بازی امروز، به اشتراک در سطح نارنجی نیاز دارید.”

برای کسانی که به دنبال راه حل جامع تر پخش زنده تلویزیونی هستند، بسته Hulu + Live TV/ESPN+ ممکن است راه حلی باشد. این بسته نه تنها شامل دسترسی به TNT برای مسابقات Play-In است، بلکه دارای 95 کانال، شبکه های وابسته به شبکه محلی و سرویس پخش +ESPN است.

با توجه به اینکه دور اول پلی آف NBA قرار است در 20 آوریل آغاز شود، خطرات برای تیم هایی که در مسابقات Play-In رقابت می کنند نمی تواند بالاتر باشد. یک بازی تک حذفی می تواند آرزوهای یک تیم را در فصل پس از فصل ایجاد کند یا آن را بشکند، و وریرز و کینگز در حالی که برای آخرین جایگاه پلی آف در کنفرانس غرب مبارزه می کنند، همه چیز را در زمین ترک خواهند کرد.

این گزارش همچنین نگاهی اجمالی به برنامه کامل دور اول برای پلی آف NBA 2024 دارد که مدت کوتاهی پس از پایان مسابقات Play-In آغاز خواهد شد. از بوستون سلتیکس و اوکلاهاما سیتی تاندر که برترین آنها هستند گرفته تا دیدارهای جذاب بین نیویورک نیکس و ایندیانا پیسرز و همچنین لس آنجلس کلیپرز و دالاس ماوریکس، هواداران بسکتبال پس از فصل هیجان انگیز و غیرقابل پیش بینی را تجربه می کنند.

همانطور که درام اتفاق می افتد، بدون شک تمرکز بر روی درگیری پرمخاطره بین Warriors و Kings خواهد بود. آیا کری و واریورز می توانند راهی برای افزایش مرحله پلی آف خود پیدا کنند؟ یا پادشاهان تازه کار از فرصت استفاده خواهند کرد و بلیط دور اول خود را به دست خواهند آورد؟ سه‌شنبه شب هماهنگ کنید تا بدانید، زیرا مسابقات NBA Play-In 2024 در مرکز قرار می‌گیرد.



منبع