معرفی شرکت هایی که خانه من را نقدی می خرند


آیا می‌پرسید، “کدام شرکت‌ها خانه من را نقدی می‌خرند؟” سپس شما مقاله مناسب را انتخاب کرده اید!

فروش یک خانه می تواند یک فرآیند گیج کننده باشد، به خصوص زمانی که اولین بار است. شما این امکان را دارید که آن را در یک وب سایت ملک فهرست کنید و از یک مشاور املاک برای بازاریابی آن استفاده کنید تا آن را به هر خریدار بفروشید. از طرف دیگر، می‌توانید آن را فوراً به شرکت‌های خریدار خانه نقدی بفروشید. دومی گزینه بهتری در نظر گرفته می شود زیرا سریع و راحت است.

اما بزرگترین سوالی که بسیاری از مردم را به خود مشغول می کند این است که “چگونه می توانم بهترین شرکت هایی را بشناسم که خانه من را به صورت نقدی می خرند؟” همانطور که گفته شد، این مقاله برای شما مناسب است زیرا به شما در حل این مشکل کمک می کند.

خریداران نقدی چه کسانی هستند؟

به طور معمول، این هر کسی است که می تواند خانه من را به صورت نقدی با پرداخت پیش پرداخت برای آن، بخرد. این می تواند یک فرد باشد، اما در بیشتر موارد، اینها شرکت هایی هستند که در زمینه خرید خانه و فروش آنها برای کسب سود فعالیت می کنند.

شرکت هایی که خانه ها را به صورت نقدی می خرند، پول زیادی را سرمایه گذاری می کنند تا اطمینان حاصل کنند که خانه های بیشتری خریداری می کنند. اما آنها به شدت آنها را پس از بازسازی و بهبود می فروشند تا اطمینان حاصل کنند که نقدینگی کافی برای خرید بیشتر دارند.

انواع شرکت هایی که می توانند خانه من را به صورت نقدی بخرند

چه شرکت هایی خانه من را نقد می خرند؟ اگرچه این شرکت ها تقریباً به یک شکل عمل می کنند، اما خوب است که در مورد انواع آنها بیشتر بدانید. بسیاری از شرکت هایی که خانه را به صورت نقدی سریع خریداری می کنند در یکی از دسته بندی های زیر قرار می گیرند.

· باله های خانه – اینها خریداران سنتی نقدی هستند که خانه های قدیمی، خانه های زشت، یا هر خانه دیگری را در شرایط فعلی خریداری می کنند. آنها یک ارزیاب فیزیکی را می فرستند تا خانه شما را پس از تماس با آنها بررسی کند و سپس یک پیشنهاد نقدی منصفانه به شما بدهد. آنها بسیار راحت هستند و هنوز در بسیاری از کشورهای توسعه یافته مانند کانادا، ایالات متحده آمریکا و بریتانیا محبوب هستند.

· iBuyers – اینها نسل جدیدی از خریداران نقدی خانه هستند که از فناوری برای انجام تمام کارهای خود استفاده می کنند. آنها برای همکاری با فروشنده خانه، گرفتن تصاویر خانه، ارزیابی، ارائه قیمت و حتی خرید خانه به یک وب سایت یا برنامه تلفن همراه متکی هستند.

شما می توانید به راحتی با هر یک از این خریداران نقدی کار کنید و همچنان خانه خود را به صورت نقدی سریع بفروشید. با این حال، ممکن است لازم باشد برای تصمیم گیری درست، مزایا و معایب هر گزینه را در نظر بگیرید.

نحوه انتخاب شرکت مناسب برای خرید خانه من به صورت نقدی

جدای از دانستن انواع خریداران نقدی خانه در بازار امروز، خوب است قبل از انتخاب هر یک از این شرکت ها، کیفیت هایی را که باید بررسی کنید. قبل از اینکه سوال خود را از هر یک از این شرکت ها بپرسید ویژگی های زیر را بررسی کنید: آیا می توانید خانه من را نقدی بخرید؟

· آیا مجوز دارند؟ تجارت خرید و فروش خانه در هر کشوری بسیار تنظیم شده است تا از کلاهبرداری از مردم یا دادن معاملات ناعادلانه به آنها جلوگیری شود. بنابراین کلیه شرکت های املاک و مستغلات ملزم به داشتن مجوز فعالیت هستند. و آنها باید مایل باشند که این را در صورت درخواست به فروشنده خانه نشان دهند.

· آیا آنها شهرت خوبی دارند؟ بسیاری از خریداران نقدی خانه با شهرت خوب، پیشنهادات نقدی منصفانه را به فروشندگان خانه ارائه می‌کنند، خدمات مشتری عالی دارند و هرگز در پرداخت کوتاهی نمی‌کنند. بنابراین، با تحقیق آنلاین یا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به دنبال چنین شرکت هایی بگردید تا آنها را بیشتر درک کنید. همچنین، هنگام تعامل با آنها، خدمات مشتری را ارزیابی کنید تا از چه نوع خدماتی انتظار داشته باشید.

· آیا سریع پرداخت می کنند؟ دریافت پول نقد به صورت آنی برای خانه آرزوی اکثر افرادی است که به این فکر می کنند که “کدام شرکت ها خانه من را نقد می خرند؟” شما نیز باید روی چنین شرکت هایی تمرکز کنید تا مطمئن شوید که پول خود را فوراً برای رفع نیازهای خود دریافت می کنید.

آیا خانه ای را که هست می خرند؟ خب، بسیاری از شرکت‌های خریدار نقدی، خانه‌های قدیمی را در حالتی که هست خریداری می‌کنند و سپس با هزینه‌ای که دارند اقدام به تعمیر آن‌ها می‌کنند. بنابراین، این بهترین گزینه برای دفع خانه قدیمی یا اموال موروثی شماست.

بسته بندی

چه شرکت هایی می توانند خانه من را به صورت نقدی بخرند؟ همانطور که می بینید، شرکت های زیادی وجود دارند که مشتاق هستند خانه شما را همانطور که هست بخرند. بستن قرارداد با شرکت های قابل اعتماد مهم است تا بتوانید از تمام مزایای آن بهره مند شوید. اکثر فروشندگان خانه هنگام کار با شرکت های خریدار خانه نقدی قابل اعتماد با هیچ چالشی مواجه نمی شوند.