موضوع سلامت روان ماه مارس اطفال معاصر


شماره مارس 2024 سلامت روان پزشکی معاصر اطفال اکنون به شکل دیجیتال در دسترس است! در زیر، پیامی از سردبیر ما، تینا تان، MD، FAAP، FIDSA، FPIDS، که مقالاتی را که در شماره این ماه برجسته شده است، بیابید.

اینجا یا روی تصویر روی جلد (سمت راست) کلیک کنید تا موضوع سلامت روان ماه مارس مجله پزشکی معاصر اطفال را بخوانید.

تینا تان، MD، FAAP، FIDSA، FPIDS:

با درود!

با پیشروی در سال، امیدوارم همه لحظاتی را صرف حفظ سلامت روان خود کنند. چه یک پیاده‌روی سریع در طول ناهار باشد یا یک جلسه 15 دقیقه‌ای سریع، مهم نیست که لحظه‌ای را صرف کنیم تا سلامت ذهنی خود را بررسی کنیم. این لحظات کوچک نه تنها برای سلامت روان بلکه برای سلامت جسمی ما نیز مفید است.

بنیاد سلامت روان بیان می کند که سلامت روان ضعیف می تواند تأثیرات منفی بر سلامت جسمانی ما بگذارد، مانند سردرد، خستگی و مشکلات گوارشی.1 می‌دانم که گفتن از انجام دادن آن آسان‌تر است تا زمانی را برای استراحت به عنوان تمرین‌کنندگان پرمشغله پیدا کنید، اما این بررسی‌های سریع همه چیز را برای سلامتی شما ایجاد می‌کند. همچنین، آنفولانزای A و COVID-19 دوباره در مناطق مختلف ایالات متحده افزایش یافته است. لطفاً مطمئن شوید که بیماران شما در مورد واکسن آنفولانزا و کووید-19 خود به روز هستند تا از آنها محافظت کنید.

صحبت از سلامت روان شد، ویراستاران و هیئت مشاوران تحریریه ما سخت کار کرده اند تا یک شماره ویژه به سلامت روان بیماران جوان ما اختصاص دهند. چندین مقاله عالی برای خواندن در شماره این ماه وجود دارد، از جمله موارد زیر:

· مقاله بخش فارماکولوژی اطفال خلاصه ای عالی از کمبود فعلی داروی اختلال کمبود توجه/بیش فعالی است که FDA در آگوست 2023 آن را تایید کرد. نویسندگان فهرست کاملی از محرک هایی که در حال حاضر کمبود دارند، از جمله دکستروآمفتامین افزایش یافته ارائه می کنند. -پچ و لیسدگزامفتامین را آزاد کنید، به نام چند.

· بخش اختلالات تنفسی دارای یک مقاله جذاب در مورد اجرای مداخلات روانشناختی برای آسم و کاهش استرس در کودکان و نوجوانان است و در عین حال راه های امیدوارکننده ای را برای مدیریت آسم روشن می کند.

· بخش بیماری های عفونی افزایش فعلی موارد گزارش شده سرخک در کودکان را برجسته می کند. بر اساس به روز رسانی آکادمی اطفال آمریکا، موارد سرخک در دلاور، نیوجرسی، جورجیا، پنسیلوانیا، ویرجینیا و واشنگتن گزارش شده است.

· در بخش تغذیه، بحث جالبی در مورد نحوه صحبت با بیماران خود در مورد مسائل مربوط به وزن داریم. برخی از نکات کلیدی عبارتند از اینکه چگونه می توان بهترین زمان را برای بحث در مورد این موضوع ارزیابی کرد، نقش شاخص های مختلف در این بحث چیست (به عنوان مثال، مقیاس، شاخص توده بدن، آزمایش خون)، و بهترین روش برای بحث در مورد تغذیه و ورزش.

· بخش پوست یک مقاله روشنگر در مورد تأثیر روانی-اجتماعی بیماری های پوستی بر کودکان، و همچنین اینکه چگونه پزشکان اطفال باید نه تنها علائم فیزیکی، بلکه پیامدهای روانی را نیز بررسی کنند، ارائه می دهد.

· در نهایت، بخش سلامت روان ما مملو از مقالات عملی است، از جمله اهمیت غربالگری سلامت روان در آغاز بازدیدهای سلامت و رسیدگی به نیازهای سلامت روان جوانان جنسی و تنوع جنسیتی.

مثل همیشه، از شما برای ارائه مراقبت های برجسته به بیماران خود در این زمان های به سرعت در حال تغییر سپاسگزاریم. همانطور که جان گرین گفت: “امید وجود دارد، حتی زمانی که مغز شما به شما می گوید که وجود ندارد.” لطفا برای مراقبت از خود وقت بگذارید.

با احترام بسیار،

Tina Q. Tan، MD، FAAP، FIDSA، FPIDS

سردبیر

برای خواندن موضوع سلامت روان ماه مارس مجله اطفال معاصر اینجا را کلیک کنید.

ارجاع:

سلامت جسمانی و سلامت روان. بنیاد سلامت روان. به روز شده در 18 فوریه 2022. مشاهده شده در 14 فوریه 2024. https://www.mentalhealth.org.uk/explore-mental-health/az-topics/physical-health-and-mental-health



منبع