گئورگیف دروازه‌بان بهمن در برد بازی 2 برگشت، حمایت هم‌تیمی‌ها اعتبار کرد


وینیپگ – پس از یک بازی فاجعه بار در بازی 1، الکساندار جورجیف، دروازه بان کلرادو بهوالانچ، سه شنبه شب با عملکردی خیره کننده پاسخ داد و 28 شوت از 30 شوت را متوقف کرد تا به تیمش کمک کند تا با پیروزی 5-2 بر وینیپگ جتس و حتی سری دور اول کنفرانس غربی آنها به پیروزی برسد. در 1-1.

گئورگیف در بازی 2 زیر ذره بین بود، پس از اینکه در بازی افتتاحیه سری در روز یکشنبه کشیده شد و تنها با 16 شوت 7 گل به ثمر رسید. با این حال، نت مایندر 27 ساله عزم فوق العاده ای از خود نشان داد و بهمن را به لطف حمایت بی دریغ هم تیمی ها و مربیانش به یک پیروزی جاده ای مهم هدایت کرد.

گئورگیف پس از پیروزی گفت: “آنها در چند روز گذشته از من حمایت زیادی کردند.” “بازی اول بسیار خشن، بدیهی است. من فقط در اتاق احساس اعتماد زیادی از طرف همه داشتم. بسیار آن را ارج می نهم. این به من کمک کرد تا دوباره تنظیم کنم و می دانم که آنها به من کمک کردند.”

توانایی جورجیف برای از بین بردن مبارزات خود در بازی 1 و ارائه یک عملکرد برگشتی قوی با اعتماد به نفسی که در رختکن بهمن به او القا شده بود امکان پذیر شد.

گئورگیف افزود: “می دانم که در این بازی های پلی آف نیز به آنها کمک خواهم کرد.” “از آنها بسیار بزرگ بود. قدردانش هستم.»

جرد بدنار، سرمربی کلرادو نیز از دروازه‌بان خود تمجید کرد و از جورجیف در برابر هرگونه انتقاد بیرونی پس از نمایش ضعیف در اولین بازی دفاع کرد.

بدنار گفت: “او یک مرد کهنه کار است که بازی های بزرگ زیادی انجام داده است.” ما تمام اعتماد جهانی را به او داریم. او فقط یک شب استراحت در بازی 1 داشت و ما در ادامه به او نیاز داریم.”

گئورگیف به این ایمان پاداش داد و حمله قدرتمند جت ها را در بیشتر ساعات شب دور نگه داشت در حالی که هم تیمی هایش به اندازه کافی حمایت گلزنی برای تضمین پیروزی جاده ای ارائه کردند.

سؤالات پیرامون دروازه‌بانی کلرادو تنها پس از دیدارهای فصل عادی فراموش‌نشدنی آنها با وینیپگ تشدید شد. آوالانچ در برابر جت ها 0-3 شد، از جمله بازی 7-0 در 13 آوریل که در آن جورجیف پس از زدن 4 گل از زمین خارج شد.

با این حال، بازی قوی گئورگیف در بازی 2، همراه با اعتقادی که مربیان و هم تیمی هایش نشان دادند، حداقل فعلا به ساکت شدن این تردیدها کمک کرده است.

در حالی که راه پلی آف هنوز طولانی است، توانایی جورجیف برای رهایی از ناملایمات و ارائه در یک بازی حیاتی، گویای قدرت ذهنی او و محیط مثبتی است که در رختکن بهمن پرورش داده شده است.

از آنجایی که این سری اکنون برای بازی‌های 3 و 4 به کلرادو برمی‌گردد، بهمن بدون شک بر آن نگرش انعطاف‌پذیر و ذهنیت اول تیمی تکیه می‌کند که باعث می‌شود آنها به قابلیت‌های جورجیف بین لوله‌ها ایمان داشته باشند.

با گره خوردن این سری در یک بازی، مزیت یخ خانگی به مدافع قهرمان جام استنلی باز می گردد. و با یک دروازه‌بان که پس از دریافت تقویت‌شده از بازیگران خود، با اعتماد به نفس دوباره بازی می‌کند، بهمن به دنبال آن است که بر آن شتاب سوار شود و کنترل این دور ابتدایی را در دست بگیرد.



منبع