IMG_4047

بازگشت به اصول اولیه با اضافه بار پیشرونده.


بازگشت به اصول اولیه با اضافه بار پیشرونده.

27 فوریه 2021 –

وقتی صحبت از شبکه های اجتماعی به میان می آید که در مورد بهترین برنامه ای که برای عضله سازی ، قوی شدن و پیشرفت انجام می شود ، دنبال کنید ، ممکن است در صنعت تناسب اندام سردرگمی زیادی ایجاد شود؟ و من کاملا درک می کنم که چرا اینقدر طاقت فرسا است.

با تمرینات سریع در هر پست و افرادی که اسکوات تک پا را با نرده انجام می دهند ، نمی توان به سختی دانست که برای یافتن برنامه ای که برای شما مناسب است به کجا باید مراجعه کرد.

اگر خودم را به یاد 20 ساله ام بیاندازم ، که فقط در دنیای لیفتینگ تاثیر داشت ، از یک وب سایت قدیمی بدنسازی با مربی مشهور استفاده کردم و برنامه او را برای T. دنبال کردم.

ما تمام اصول اولیه را انجام دادیم. بکشید ، فشار دهید ، چمباتمه بزنید ، لولا را بچرخانید و بچرخانید.

و حدس بزنید چه… من تغییری دیدم.

IMG_4021

من عضله ساختم ، قوی تر شدم و با حرکت های بلندم پیشرفت می کردم.

چطور این رو انجام دادی؟ افزایش تدریجی بارگیری.

من نمی توانم به اندازه کافی با مشتریان خود در و خارج از سالن ورزش تاکید کنم. برای مشاهده تغییرات ، باید انگیزه بیشتری ایجاد کنیم.

اضافه بار تدریجی زمانی رخ می دهد که به تدریج وزن ، تکرارها یا تعداد تکرارها را در یک تمرین قدرتی افزایش دهید.

به عنوان مثال ، اگر از همان دمبل 5 پوندی برای تمرینات دوسر استفاده می کنید و می پرسید چرا پیشرفت عضلات دو سر را مشاهده نمی کنید ، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به سمت دمبل بعدی حرکت کنید ، تکرار را تغییر دهید یا ریتم خود را کاهش دهید.

اگر در حال تمرین در خانه هستید و فقط یک جفت دمبل دارید ، می توانید این دمبل ها را کار کرده و احساس سنگینی کنید اما تکرار خود را افزایش داده و/یا سرعت خود را کند کنید (1-2 را فکر کنید سپس 1-2-3 را پایین بیاورید) به

IMG_4164

شما همچنین می توانید به عنوان یک کاتالیزور در حال رشد بر روی تمیز کردن شکل خود کار کنید.

به عنوان مثال ، من و دوست من سام در مورد چگونگی تقویت قلب در طول تمرینات کار کردیم. این نه تنها باعث شد تمرین کاملاً متفاوت به نظر برسد ، بلکه باعث ثبات بیشتر آن نیز شد و باعث تحریک بیشتر بدن من شد.

در حال حاضر ، شما همچنین می توانید به تدریج با افزایش کار خود در زمان کمتر ، بار را افزایش دهید.

اگرچه ، در یک سال گذشته ، من در یک حالت سریع قرار داشتم ، اما بدون اینکه در مورد آن هوشمند باشم کارهای زیادی انجام دادم.

یک تفاوتی هست.

IMG_4270

این بدان معنا نیست که برای انجام “بیشتر” باید 50 تکرار دو سر بازویی را انجام دهید ، اما شاید برای افزایش چالش و انگیزه ، دوره استراحت بین مجموعه های دوسر را کوتاه کنید.

تفاوت را ببین؟

من تعدادی از آنها را جمع آوری کردم بازگشت به اصول اولیه با دوستان adidas من همه شما را برای تمرین بعدی خود ذخیره می کنم! اینها حرکاتی است که من در یک سال گذشته انجام داده ام و بدن من برای پایبندی به اصول اولیه و استفاده از اضافه بار تدریجی احساس خوب و قوی ای دارد.

فنجان اسکوات کفش پاشنه بلند

HEGS

با HEGS شما از تخته ای برای بلند کردن پاشنه پا استفاده می کنید.

IMG_4281

با انجام این تنوع ، هرگونه حرکت مچ پا را برداشته و به زانوها و باسن اجازه می دهید طیف وسیعی از حرکت را انجام دهند.

زمانی که می خواهید کمر را از معادله خارج کرده و بر حرکت مناسب و ثبات لگن تمرکز کنید بسیار مهم است.

1 ردیف بازو

1AR

اغلب هنگامی که مردم “قایقرانی” انجام می دهند ، شانه خود را به سمت گوش بالا می آورند و اجازه می دهند تا ماهیچه های تله آنها به جای ماهیچه های پشت آنها را تحت کنترل خود درآورند.

بر روی یک حرکت کششی در پایین حرکت برای “باز کردن” عرض جغرافیایی تمرکز کنید و با فشار دادن آرنج به عقب و آوردن این وزن به سمت باسن خود ، نه قفسه سینه خود ، شروع کنید.

1/2. پرس زانو

1AP

در مورد ثبات شانه صحبت کنید! پرس 1/2 زانو بالا (مخصوصاً با کتری بل) مکانیک های اصلی شما را برای حمایت از حرکت فشار وارد می کند. قفسه سینه را پایین نگه دارید ، شانه را از گوش خود دور کرده و آرنج را کمی جلوتر از خود قرار دهید تا به بالاترین موقعیت برسید.

بارهای سربار

اوه

باز هم ، ما در اینجا به دنبال ثبات اساسی هستیم ، قفسه سینه را پایین نگه می داریم و در هر مرحله نفس می کشیم. این امر همچنین به تثبیت شانه و ایجاد پایه مطمئن تری کمک می کند. داشتن وزنه در یک طرف در هر دو طرف به بارگیری یک طرف در یک زمان کمک می کند. شما می خواهید در هر دو طرف درست مانند سطر تکرار کنید و بالا را فشار دهید.

امیدوارم این راهنماها به شما کمک کنند تا به اصول اولیه برگردید و متوجه شوید که نیازی نیست که دائماً چرخ را با قدرت هسته ای و عضله سازی دوباره اختراع کنید.

اصول اولیه را رعایت کنید ، بر اضافه بار تدریجی تمرکز کنید و قدرت درون خود را برای ایجاد آن پایه پایدار در آغوش بگیرید.

من هم برای این زندگی می کنم لباس سبز و می توانید تمام جزئیات و پیوندهای زیر را پیدا کنید!

IMG_4040

من آنقدر هیجان زده بودم که آدیداس با طیف وسیعی از “بدون درز” ظاهر شد.

من با یک مدیوم در قسمت پایین رفتم زیرا آن را در سوتین جمع و جورتر و بزرگتر دیدم.

من دوست دارم تاپ خود را فرو نکنم ، بنابراین افزایش سایز همیشه راحت تر به نظر می رسد. همچنین ، جزئیات پشتی این سوتین بسیار چاپلوس است و بیشتر گزینه “خط طویل” است.

IMG_4044

جزئیات لباس

خوشحالم که اعلام می کنم که من اکنون سفیر آدیداس هستم ، بنابراین در تمام این سال مطالب بیشتری خواهید دید! با تشکر از آدیداس ، روکرها.

همیشه با شما صادق باشید

xo casey

ممکن است از پست های بیشتری لذت ببرید

دسته: وبلاگ

برچسب ها: آدیداس ، زنان آدیداس ، بازگشت به باسی ، افزایش تدریجی بارداری ، ورزش



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *