ایران خودرو شاهکار کرد –


ایران خودرو شاهکار کرد
تولید جدید ایران خودرو واکنش فعالان حوزه صنعت خودرو را برانگیخته است.شرکت ایران خودرو اخیرا نسخه ای ترکیبی از پژو 207 و 206 را با نام پژو 205 تیپ 5 تولید کرده است.

بررسی پژو ۲۰۷ تیپ ۵ از جنبه طراحی بیرونی نشان می‌دهد که هیچ‌گونه تغییر جدیدی روی بدنه این خودرو نسبت به پژو ۲۰۷ معمولی اعمال نشده است و دقیقا با همان شمایل قبلی قرار است در دسترس مشتریان قرار گیرد.

بررسی های فنی نشان می دهد که این شرکت در تولید جدید خود داشبورد قدیمی پژو ۲۰۶ و به طور کلی تمامی اجزای نمای داخل پژو ۲۰۶ تیپ ۵ را در مدل ۲۰۷ تیپ ۵ جایگذاری کرده است. شاید با این هدف که نسخه ارزان‌تری از این ماشین را در اختیار مشتریان بگذارد.

بنابراین دیگر خبری از صفحه نمایش لمسی، دوربین عقب، کروزکنترل و کلید کنترل سیستم صوتی روی فرمان نیست.

در این خودرو همه‌ چیز مانند گذشته است و همان موتور ۱۶ سوپاپ ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی تیوفایو به قدرت ۱۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر برای این خودرو نیرو تامین خواهد کرد. گیربکس دستی ۵ سرعته نیز توان موتور را به طرف چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

رینگ‌های خودرو به صورت ۱۴ اینچی فولادی است و ترمزهای عقب نیز به جای دیسکی از نوع کاسه‌ای است.

بررسی پژو ۲۰۷ تیپ ۵ از جنبه طراحی بیرونی نشان می‌دهد که هیچ‌گونه تغییر جدیدی روی بدنه این خودرو نسبت به پژو ۲۰۷ معمولی اعمال نشده است و دقیقا با همان شمایل قبلی قرار است در دسترس مشتریان قرار گیرد؛ بنابراین نکته جدیدی درباره طراحی بدنه این خودرو و اختلاف آن با مدل اولیه وجود ندارد.

قیمت نهایی پژو ۲۰۷ تیپ ۵ معادل ۳۵۳ میلیون تومان تعیین شده است.




داشتن درآمد دلاری همواره یکی از خواسته‌های اصلی هر فردی بوده و در روزهای اخیر نیز شاهد افزایش تعداد کسانی که به این درآمد رسیده‌اند هستیم. با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال، بیشتر افراد فعالیتشان را در این بازار افزایش داده‌اند که آمارها هم نشان دهنده جایگاه مهم ارز دیجیتال در میزان فعالیت و افزایش درآمد دلاری آن‌ها می‌باشد.
لینک بزرگترین سایت ایرانی برای فعالیت در این بازار و کسب درآمد دلاری، در پایین قرار داده شده است.