بینش مهمی که باید درباره ساختمان های موقت بدانید


ساختمان های موقت معمولاً توسط مشاغل و سازمان ها برای رفع نیازهای فضایی خود استفاده می شود. اگرچه آنها به عنوان راه حل های فضای کل مناسب هستند، اما بیشتر در فصول اوج یا در مواقع اضطراری مفید هستند. اما بیایید تمرکز خود را بر این بگذاریم که چگونه این ساختارهای موقت برای مشاغل و سازمان ها به طور کلی مفید هستند.

چه شما یک کسب و کار کوچک، یک شرکت تولیدی بزرگ یا یک سازمان دارید، ساختمان های موقت فضای کافی را بدون فشار زیاد بر بودجه شما فراهم می کنند.

به طور معمول، مزایای بسیاری وجود دارد که امروزه ساختمان های موقت را بسیار محبوب کرده است. این مقاله در مورد آنها و همچنین سایر مواردی که باید در مورد این ساختارها بدانید صحبت خواهد کرد.

ساختمان های موقت مقرون به صرفه تر هستند

دلیل اصلی که این روزها ساختمان های موقت بسیار محبوب شده اند این است که قیمت بسیار بالایی دارند. ساخت سازه های اسکلت فلزی یا چادرهای صنعتی قطعاً هزینه کمتری نسبت به سازه های آجر و ملات خواهد داشت که فضایی مشابه را فراهم می کنند.

هنگامی که با ارائه دهندگان ساختمان های موقت حرفه ای مانند Smart-Space کار می کنید، احتمالاً در پول بیشتری صرفه جویی خواهید کرد زیرا آنها گزینه های متنوعی متناسب با بودجه شما و همچنین نوآوری های مدرن برای حذف هزینه های مختلف دارند.

این واقعیت که سازه های موقت سریع ساخته می شوند نیز باعث صرفه جویی در هزینه های زیادی از نظر نیروی کار می شود. ساخت حرفه ای ها می تواند چند روز یا چند هفته طول بکشد در حالی که مونتاژ آن آسان تر و سریع تر است.

شما می توانید ساختمان های موقت را بخرید یا اجاره کنید

هر کسی می‌تواند ساختمان‌های موقت سفارشی‌شده را بخرد یا سازه‌های مدولار را که قبلا ساخته شده‌اند، استخدام کند. هر دو گزینه مزایا و معایب دارند، بنابراین این شما هستید که آنها را ارزیابی کنید و در نظر بگیرید که چه چیزی برای شما خوب است.

مردم سازه های موقتی مانند چادرهای صنعتی و چادرهای رویداد را در مواقعی که به آنها برای مدت کوتاهی نیاز دارند اجاره می کنند. آنها به راحتی برپا می شوند و فرو می ریزند، به همین دلیل است که انتقال آنها از یک مکان به مکان دیگر آسان است.

از سوی دیگر، می‌توانید ساختمان‌های موقت سفارشی‌شده را خریداری کنید که مانند سازه‌های اسکلت فلزی، زمانی که می‌خواهید برای سال‌ها از آن‌ها استفاده کنید، مانند سازه‌های تولیدی، بادوام‌تر هستند.

ساختمان های موقت در اندازه های مختلف هستند

چه به دنبال ساختمان‌های موقت سفارشی یا سازه‌های مدولار باشید، احتمالاً هر اندازه‌ای را پیدا می‌کنید که متناسب با نیاز شما باشد. به عنوان مثال، برخی از کارخانه‌های تولیدی و شرکت‌های لجستیک ممکن است به سراغ ساختمان‌هایی با دهانه شفاف با عرض 60 متر و ارتفاع 12 متر بروند یا فقط تصمیم بگیرند اندازه‌های سفارشی‌سازی شده را متناسب با فضای موجود خود بسازند.

اندازه ساختمان های موقت شما به شدت بر اساس نوع کسب و کار، نیازهای شما، ترجیحات شما، فضای موجود و موارد دیگر تعیین می شود. خوبی این است که این سازه ها حتی می توانند در گوشه های تنگ قرار بگیرند تا فضای بیشتری برای نیازهای شما ایجاد کنند.

در نهایت، شایان ذکر است که کانتینرهای حمل و نقل استاندارد را می توان به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه برای مدارس و مشاغل خرده فروشی تغییر داد. آنها بسیار قابل حمل هستند و شما می توانید 40 یا 60 فوت فضای قابل استفاده داشته باشید.

ساختمان های موقت با استانداردهای بالا ساخته می شوند

آیا می دانستید که بسیاری از ساختمان های موقت بزرگ تابع مقررات و استانداردهای ساختمانی هستند؟ به عنوان مثال، ساختمان‌های موقت بریتانیا که برای تولید، ذخیره‌سازی، ورزش و سایر کاربری‌ها استفاده می‌شوند با استفاده از استانداردهای L2 ساخته شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که برای اشغال امن هستند.

سازنده، با همکاری مشتریان خود، باید مجوز برنامه ریزی یا مجوزهای دیگری را داشته باشد که به آنها اجازه می دهد این سازه ها را برپا کنند. بنابراین، قبل از خرید یا استخدام به خوبی بررسی کنید تا مطمئن شوید که تمام استانداردهای لازم را رعایت می کنند.

آنها می توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند

ساختمان های موقت ممکن است بسیاری از افرادی را که فکر می کنند فقط برای مدت کوتاهی مورد استفاده قرار می گیرند، گیج کند. واقعیت این است که فناوری های مدرن استفاده از قاب های فولادی و روکش های پی وی سی یا پارچه های بادوام آن ها را بادوام می کند. برخی از سازه‌های نیمه دائمی از ورق‌های فولادی ساخته شده‌اند که می‌توانند سال‌ها به شما خدمت کنند.

کارشناسان می گویند که بازه زمانی توصیه شده برای استفاده از برخی ساختمان های موقت هفت سال است، اما بسیاری از آنها به مراتب بیشتر از این زمان به کاربران خود خدمات رسانی کرده اند. اگر با متخصصان کار می کنید، به راحتی می توانید راه حلی پیدا کنید که سال ها برای شما دوام بیاورد.

نتیجه

ساختمان های موقت چیست؟ تا به حال متوجه شده اید که این سازه ها از مواد سبک مختلف مانند قاب های فولادی و روکش های پارچه ای یا PVC ساخته شده اند. اکنون که چیزهای زیادی در مورد این ساختارها می دانید، مهم است که تصمیمات آگاهانه را در زمانی که به فضایی برای کسب و کار یا سازمان خود نیاز دارید، بگیرید. حتی افراد از آنها برای ذخیره سازی یا ساختن سایه باغچه در املاک خود استفاده می کنند. آنها را خوب انتخاب کنید تا از همه مزایا بهره مند شوید.