تصاویری دیدنی از بزرگ ترین هتل دنیا با این مناظر! –


برخی هتل‌های جهان مفهوم جدیدی از وسیع بودن را معرفی می‌کنند، به طوری که گاهی مهمانان در تلاش برای پیدا کردن اتاق خود گم می‌شوند و به راهنما نیاز پیدا می‌کنند. این هتل‌ها اغلب دارای امکانات باورنکردنی مانند مراکز خرید، گالری هنری، پارک آبی، شهربازی، رستوران‌های مختلف و… هستند. کاماپرس در این مطلب به معرفی بزرگ‌ترین هتل‌های جهان می‌پردازد.

۱. هتل فرست ورلد (First World Hotel)

این هتل واقع در پاهانگ، مالزی از دو برج رنگارنگ تشکیل شده که ۷ هزار و ۳۵۱ اتاق مهمان را در خود جای داده است. از امکانات هتل فرست ورلد می‌توان به شهربازی، مرکز خرید، سالن سینما، سالن بولینگ و زمین گلف اشاره کرد.

 

۲. اقامتگاه ونیشین (The Venetian Resort)

اقامتگاه ونیشین در لاس وگاس، نوادا قرار گرفته و ۷ هزار و ۹۱ اتاق مهمان را در خود جای داده است. بسیاری از افراد در سفر به لاس وگاس استریپ این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند تا احتمال گم شدن خود در شهر را کمتر کنند. این هتل از ده ها رستوران، فضای جلسه و مرکز خرید تشکیل شده و همچنین میزبان نمایشگاه سندز و بسیاری از کنفرانس‌های مهم دیگر است‌.

۳. ام‌جی‌ام گرند (MGM Grand)

هتل بزرگ ام‌جی‌ام گرند واقع در لاس وگاس، نوادا از ۶ هزار و ۸۵۲ اتاق تشکیل شده و با طراحی خاصش توجه‌های زیادی را به خود جلب می‌کند. این هتل علاوه بر مجموعه عظیمی از استخرها دارای خانه‌های ییلاقی و خانه‌های مخصوص مهمانی با حضور دی‌جی‌های مشهور نیز هست. بنابراین اقامت در آن به افرادی که از شلوغی متنفرند پیشنهاد نمی‌شود.

۴. هتل ابراج البیت (Abraj Al Bait)

کمتر کسی است که نام برج ساعت ابراج البیت واقع در مکه، عربستان سعودی را نشنیده باشد. این مجموعه غول پیکر از هفت هتل آسمان‌خراش در نزدیکی مسجد الحرام تشکیل شده که دارای ۶ هزار اتاق مهمان است. علاوه بر این چندین مرکز خرید، موزه‌، آپارتمان‌ مسکونی، رستوران‌ و حتی یک منطقه مخصوص عبادت در آن وجود دارد.

۵. هتل لاندنر ماکائو (The Londoner Macao)

لاندنر ماکائو همان‌طور که از نامش پیداست در ماکائو قرار گرفته و شامل ۵ هزار و ۹۸۹ اتاق مهمان است. این جزیره در دریای جنوبی چین به‌عنوان “لاس وگاس آسیا” شناخته شده و هر ساله مسافران بین‌المللی زیادی را میزبانی می‌کند. این مجموعه شامل چهار هتل بوده و با طراحی انگلیسی خاصش تجربه سفر به لندن را به دست می‌دهد.

انتهای پیام