سوفیا ورگارا با عکس حمام آفتابی برهنه دود گرما را بالا می برد


سوفیا ورگارا با یک عکس اینستاگرامی داغ و سفید که مطمئناً تپش‌ها را تپنده می‌کند، تابستان را آغاز می‌کند. ستاره خانواده مدرن که هرگز از به رخ کشیدن منحنی های معروف خود ابایی نمی کند، در حالی که در حال آفتاب گرفتن بود، عکس سلفی نادری را به اشتراک گذاشت.

این عکس فوری، بمب‌گذاری 50 ساله کلمبیایی را نشان می‌دهد که در کنار استخر در خانه مجلل خود، احاطه شده توسط درختان نخل در حال نوسان و فضای سبز سرسبز است. ورگارا با قفل‌های سبزه بلندش که آزادانه در امواج ملایم جریان دارد و پوست آفتاب‌بوسیده‌اش درخشان است، ورگارا الهه نهایی تابستان به نظر می‌رسد.

در عکس، ورگارا به پشت دراز کشیده و پاهای تنیده‌اش را روی هوا روی هم قرار داده است و بدون هیچ زحمتی اعتمادبه‌نفس خشن و درخشندگی بی‌خیالی از خود بیرون می‌دهد. در حالی که در پایین تنه‌ای کم‌چسب به تخیل نمی‌پردازد، او با برهنه رفتن با یک دست روی سینه‌اش از عفت خود محافظت می‌کند. صورت او با مژه های شاداب، گونه های گلگون و لبی خنثی به زیبایی آرایش شده است.

در یک دست، تاجر باهوش، یک محصول جمع و جور SPF از برند آرایشی جدیدش که متعلق به لاتینی ها، توتی است، با وقاحت در دست دارد. ورگارا با برچسب زدن نام تجاری در زیرنویس خود که عبارت «Lo mio es el verano» (به انگلیسی به «چیز من تابستان است») می‌خواند، به 26.8 میلیون دنبال کننده خود نگاهی اجمالی به پیشنهادات محافظت از آفتاب خط تولید کرد.

نگاهی نادر به سمت سوفیا سوفیا

در حالی که سوفیا ورگارا خود را به عنوان نماد سبک مدرن با ظاهر فرش قرمز و کمپین‌های مد جذاب خود تثبیت کرده است، او اغلب عکس‌هایی را به‌اندازه این آخرین عکس آفتاب‌گیری برهنه به اشتراک نمی‌گذارد. نامزد چهار بار گلدن گلوب همه چیز را در فید اینستاگرامش نسبتاً رام نگه می دارد و از عکس های بی حیاتر از زندگی روزمره، ظاهر زیبایی و عزیزانش حمایت می کند.

چند روز قبل، او عکسی پر زرق و برق از یک شب بیرون رفتن دخترانه منتشر کرد که در حالی که یک مارتینی خشک می خورد، شیک به نظر می رسید. و یک هفته قبل، ورگارا تصاویر مفیدی از یک مهمانی تابستانی در حیاط خلوت در خانه اش به اشتراک گذاشت که در یک لباس ماکسی سفید گلدار در کنار خواهرزاده شبیه خود کلودیا ژست گرفته بود.

بنابراین این تله تشنگی برهنه که پشت برنزی ورگارا را فقط با یک بند کوچک آشکار می‌کند، قطعاً لحظه‌ای نادر و هیجان‌انگیز برای این بازیگر است. ممکن است این یک حرکت استراتژیک باشد که سر و صدایی برای سرمایه گذاری جدیدش در زمینه زیبایی Toty ایجاد کند و از ظاهر بدنامش برای تبلیغ محصولات SPF استفاده کند. یا شاید او فقط انرژی «آفتاب بیرون می‌آید، نان‌ها را بیرون می‌کشد» را آن‌طور که در زیرنویس گستاخانه‌اش اعلام کرد، تجسم می‌دهد.

انگیزه او هر چه که باشد، طرفداران این نمایش دودآلود زیبایی بی پیر را می خورند. بخش نظرات مملو از شعله های آتش، ایموجی های چشم دل و تعریف هایی است که او را “ملکه”، “الهه” و “گرم ترین زن روی زمین” می نامند.

عشق دیرینه ورگارا به بیکینی های کوچک

این اولین باری نیست که سوفیا ورگارا با تکان دادن لباس‌های شنا که به سختی وجود دارد، رسانه‌های اجتماعی را به آتش می‌کشد. این هنرپیشه جذاب سنت دیرینه ای در کشتن با بیکینی های ریز دارد که برای مهار منحنی های معروف خود تلاش می کنند.

چه کسی می تواند در سال 2020 جشن تولد 48 سالگی خود را با یک بیکینی نئون کوچک که با تزئینات لب تزئین شده بود را فراموش کند؟ او که یک بار دیگر در کنار استخر وسایلش را به پا می‌کرد، مانند یک نمایش دود مطلق به نظر می‌رسید و هیکل هوس‌انگیزش در نمایش کامل به نظر می‌رسید.

در سال 2017، این هنرپیشه با انتشار یک عکس زرق و برق دار از خود در یک بیکینی نخی سیاه و سفید، آرواره هایش را از بین برد. او که در کنارش با شکم های تراش خورده و دکل های گسترده اش در حال نمایش بود، با امواج ساحلی ژولیده و لبی قرمز در مقابل دوربین دود کرد. این تصویر الهام بخش طرفدارانی بود که چند سال بعد روند ویروسی «چگونه شروع شد، چگونه پیش می‌رود» در TikTok انجام دادند.

ورگارا با بدنه ای خیره کننده از ساعت شنی که سن را به چالش می کشد، همیشه از نمایش اندام خود در لباس شنای کم رنگ استقبال کرده است. چه یک بیکینی بنددار و یا یک تکه غوطه ور



منبع