پرش بلند گوزن یالدار از روی سر گله شیرها برای فرار از مرگ –


آیا فیلم از فرار یک گوزن یالدار از گله شیرها را دیده اید؟ این یک منظره باورنکردنی برای تماشا است!

گوزن یالدار که  با نام gnu نیز شناخته می شود، بز کوهی بزرگی است که می تواند تا 600 پوند وزن داشته باشد و قد آن به 8 فوت برسد. نام آنها از مهاجران هلندی در آفریقای جنوبی گرفته شده است که به معنی “جانور وحشی” است. با بررسی یک ویدیوی هیجان انگیز همراه باشید که نشان می دهد چه چیزی این جانوران را بسیار وحشی می کند!

این ویدیوی شگفت‌انگیز یک گوزن یالدار را نشان می‌دهد که جسورانه برای زندگی خود می جنگد. در مقابل یک گله از شیرها آماده است تا جانور را به ناهار تبدیل کند.

جانور وحشی،سرعت و چابکی چشمگیری دارد که به آنها کمک می کند تا از شکارچیان فرار کنند.  شیرها شکارچیان اصلی این حیوانات هستند. آنها معمولاً در کشتار موفق هستند، اما این وحشی بسیار خشن است و مصمم به فرار است!

چند تا از شیرزنان در این ویدئو تلاش می کنند تا به وحشی هجوم آورند اما به طرز بدی شکست می خورند! وحشی به بلندای هوا می‌پرد و نوک سم‌هایش دهان شیر گرسنه را می‌تراشد.

شما فکر می کنید که پریدن باعث کاهش سرعت یک حیوان 600 پوندی می شود؟ اما این گوزن یالدار یک قدم را از دست نمی دهد. جانور چابک پس از فرود آمدن روی پاهای خود، سرعت فوق العاده خود را از سر می گیرد و مستقیم به سمت چاله آب می رود.

گوزن های یالدار می توانند تا 50 مایل در ساعت بدوند که با سرعت شیر ​​قابل مقایسه است. این حیوانات بیشتر عمر خود را در سفر می گذرانند!

تنها 10 دقیقه پس از تولد، گوساله ها می توانند شروع به دویدن کنند. آنها  برای هزاران سال، حیوانات وحشی به طور مداوم در امتداد یک حلقه 500 مایلی در جستجوی غذا و سرپناه مهاجرت کرده اند.