چالش های درماتیت آتوپیک کودکان در فصل زمستان چیست؟


متن مصاحبه (ویرایش برای وضوح):

اطفال معاصر:

چه چالش هایی برای بیماران درماتیت آتوپیک کودکان در ماه های زمستان وجود دارد؟

دکتر لارنس آیکنفیلد:

بیماران درماتیت آتوپیک اطفال، بسیاری از آنها دارای تمایل ذاتی پوست خشک هستند. و سپس خود درماتیت آتوپیک هر دو تقویت می شود، عواقب بیشتری با خشکی پوست دارد. پوست خشک خود می تواند باعث خارش شود که می تواند اگزمای التهابی را تشدید یا شروع کند. سپس هنگامی که اگزما دارید، پوست شما ملتهب می شود، و آب بیشتری از دست می دهید، که پوست را خشک می کند، و این باعث می شود هر دو ملتهب و خارش بیشتری داشته باشید، و چرخه ای رخ می دهد. بنابراین، همانطور که در بسیاری از مناطق کشور در فصل مرطوب زمستانی قرار داریم، نه تنها رطوبت بیرون را کاهش می دهیم، بلکه وقتی مردم در داخل خانه گرم می کنند که بیشتر بر رطوبت تأثیر می گذارد. زمان بیشتری در داخل خانه نیز وجود دارد، که ممکن است یک مشکل باشد، اما تمایل به تشدید درماتیت آتوپیک دارد، هر دو به دلیل خشکی پوست، و سپس چرخه ای وجود دارد که از ماه های زمستان رخ می دهد و افراد مبتلا به اگزمای التهابی را غالب می کند.

در حالی که من فقط بیان کردم که دمای سرد و گرما و رطوبت کم اگزما را تشدید می کند، ما همچنین از بیمارانی که خیلی گرم هستند و عرق می کنند، عود اگزما دریافت می کنیم. فکر می‌کنم این می‌تواند مشکلی ایجاد کند، مثلاً اگر در غرب میانه یا شمال شرقی هستید، و فصل سرد است، ممکن است بچه‌هایتان را وقتی بیرون می‌روند جمع کنید و بعد از رفتن به داخل باید آنها را باز کنید. تا بیش از حد گرم نشوند. بنابراین تلاش برای رسیدن به یک نوردهی عمومی، می دانید، می تواند مفید باشد. اما احتمالاً بزرگترین مداخله آزمایش شده و درست، مرطوب‌کننده است که خشکی پوست را به حداقل می‌رساند، هم مرطوب‌کننده بعد از حمام کردن، سپس مرطوب‌کننده، اگر خشک هستید، علی‌رغم استفاده یک بار در روز بعد از حمام، برای مثال. سپس، تشخیص اگزمای التهابی دقیقاً همین جاست، به خصوص برای همکاران اطفال من، که بسیاری از آنها می دانند که اصول اولیه مداخله مرطوب کننده اولین کاری است که ما انجام می دهیم. من اگزمای التهابی را درست می‌دانم، زیرا برخی از آن‌ها را می‌توان با مرطوب‌کننده‌ها مدیریت کرد، اما در بسیاری از مواقع به موارد بیشتری نیاز دارند. آنها به ضد التهابی فراتر از آنچه می توانید با مرطوب کننده به تنهایی دریافت کنید، نیاز دارند.

اطفال معاصر:

برای درمان درماتیت آتوپیک اطفال در ماه های خشن تر و زمستان چه درمان هایی را می توان استفاده کرد؟

آیکنفیلد:

بنابراین فرض کنید اقدامات استاندارد خود را انجام داده ایم. ما در مورد شیوه های حمام کردن، مرطوب کننده ها بعد از حمام توصیه کرده ایم، توصیه کرده ایم که خشکی و تغییر رطوبت ممکن است تشدید شود. اما اگر اگزمای التهابی فراتر از آن دارید، به یک داروی ضد التهاب نیاز داریم. من به طور کلی به بیماران توضیح دادم که وقتی قرمزی را می بینید، بثورات را می بینید، در موارد شدید، تراوش یا خشکی و پوسته پوسته شدن، همه اینها به عنوان تظاهرات اگزمای التهابی است. هنگامی که قرمزی را در پوست مشاهده می کنید، التهاب است. سپس بحث من با همکارانم در اطفال مشابه بیمارانم خواهد بود، “من مجموعه وسیعی از چیزهایی را دریافت کردم که می توانم از آنها استفاده کنم که ضد التهاب هستند، اما آنها تا حدودی مشکل هستند زیرا استروئیدهای موضعی احتمالاً 70 استروئید موضعی مختلف هستند.” و از بسیار ضعیف با نمایه عوارض جانبی بسیار بسیار کم تا بسیار قوی متغیر هستند. تفاوت بین ضعیف ترین و قوی ترین بیش از 2000 برابر است. بنابراین پروفایل عوارض جانبی کاملاً متفاوت است، و پس از آن، بسته به سن موجود و غیراستروئیدهای جدیدتری که در راه هستند، چند غیر استروئیدی داریم که فکر می‌کنم واقعاً می‌توانند به ما در مدیریت بیماری التهابی کمک کنند. شما همچنین می خواهید درک کنید که برای تحت کنترل گرفتن بیماری به چه چیزی نیاز دارید. و سپس چیز بعدی که احتمالاً در مرحله پیگیری خواهد بود، اما همچنین با گرفتن شرح حال در بار اول، این است که درک کنید که روند بیماری چیست. بعد از اینکه بیماری را تحت کنترل گرفتید، آیا حفظ آن فقط با نگهداری مرطوب کننده آسان است؟ یا این از نوع اگزما است که ما به نوعی مدل آسم نیاز داریم تا کاری را که باید انجام دهیم تا بیماری را تحت کنترل نگه داریم و سپس خارش، بثورات و عود را به حداقل برسانیم.

اطفال معاصر:

آیا می توانید در مورد گرایش های مربوط به درماتیت آتوپیک کودکان صحبت کنید؟

آیکنفیلد:

در طول دهه ها روند بزرگی وجود داشته است که در آن ما از 4٪ یا 5٪ شیوع درماتیت آتوپیک کودکان به حدود 12٪ تا 15٪ در چند سال اول زندگی رسیده ایم. در ایالات متحده، داده های بسیار محکم، اما بسیار شبیه به سایر کشورهای صنعتی است و این داستان ها وجود دارد که در آن بیماران از روستایی تر به جامعه ای صنعتی تر، یا در تبدیل مناطقی که صنعتی تر می شوند که شیوع درماتیت آتوپیک به آن می رسد، نقل مکان می کنند. آن 12 درصد یا 15 درصد. حتی در بزرگسالان 7 درصد یا تداوم یا شیوع اگزما در سنین نوجوانی و بزرگسالی داریم. من فکر نمی‌کنم در حال حاضر شیوع فزاینده‌ای وجود داشته باشد، ما در دهه گذشته به نوعی کاهش یافته‌ایم. من لزوماً دلایلی برای این ندارم که چرا در طول چندین دهه این افزایش را داشته ایم. احتمالاً این ترکیبی از تغییر شیوه های حمام کردن است که در آن تمیزتر هستیم و برخی از روغن های طبیعی پوست را از بین می بریم. تا حدی، احتمالاً از آلاینده های موجود در هوا است. ما در مورد ذرات معلق، درماتیت آتوپیک شعله ور، و بیماران شناخته شده درماتیت آتوپیک پیچیده تر هستیم و گروه های خوبی وجود دارند که بر اساس مواجهه بالقوه میزان درماتیت آتوپیک را بررسی می کنند. ترجمه و عملکرد بالینی این موضوعات دشوار است که بتوان آن را به مداخلات مشابه برای بیماران تبدیل کرد، اما شیوع آن را در طول دهه ها توضیح می دهد، اما همچنین ما در این مرحله بسیار پایدار هستیم.

آیکنفیلد موارد زیر را با Contemporary Pediatrics افشا کرد:
عضویت در هیئت مدیره، Verrica Pharmaceuticals
کمک‌های مالی/تحقیقات در انتظار، Amgen، Johnson & Johnson
مالکیت سهام، Verrica، Forte (گزینه‌هایی برای هر دو)
مشاور/مشاور، آرکوتیس
هیئت، آرکوتیس
محقق / کمک هزینه تحقیقاتی، Arcutis
آیکنفیلد به عنوان مشاور، سخنران، عضو هیئت مشاور یا محقق برای AbbVie، Amgen، Arcutis، Aslan، Bristol-Myers Squibb، Castle Biosciences، Dermavant، Eli Lilly، Forte، Galderma، Incyte، Janssen، Johnson & Johnson، LEO Pharma خدمت کرده است. ، Novartis، Ortho Dermatologics، Pfizer، Regeneron، Sanofi-Genzyme، Target RWE و UCB.



منبع