کمدی خنده دار بریتانیایی درباره بازی نمادین نوشیدنی


برای کسانی که با دنیای کمدی های بریتانیایی آشنا هستند، «جواهرات تاج» نمایشی است که نیازی به معرفی ندارد. این کمدی نمادین که از سال 2011 تا 2015 پخش شد، برداشتی آشفته از بازی کلاسیک نوشیدنی به همین نام بود. نمایش گروهی از دوستان را دنبال می‌کرد که در فراز و نشیب‌های زندگی، عشق، و بی‌نوشی حرکت می‌کردند، در حالی که تمام تلاش خود را می‌کردند که در طول راندهای بازی همنام بیش از حد سست نشوند.

اما برای افراد ناآشنا، «جواهرات تاج» ممکن است پیش‌فرض عجیبی برای یک کمدی موفق به نظر برسد. به همین دلیل است که ما در حال غواصی عمیق در بازی واقعی نوشیدنی‌هایی هستیم که الهام‌بخش این نمایش است، و به بررسی منشأ، قوانین و دلیل ساخت چنین تلویزیونی درخشان می‌پردازیم. بنابراین یک لیوان بلند کنید و آماده شوید تا همه چیز را در مورد نحوه انجام بازی Crown Jewels که مخاطبان را بخیه می‌زد یاد بگیرید.

خاستگاه بازی نوشیدن جواهرات تاج

بازی Crown Jewels برای دهه‌ها جزء اصلی فرهنگ نوشیدنی بریتانیا بوده است، اگرچه منشأ دقیق آن کمی مبهم است. برخی از مورخان آن را به دهه 1960 در میخانه های لندن ردیابی می کنند، در حالی که برخی دیگر ادعا می کنند که از بازی های مهمانی دانشگاه در دهه های قبل ظهور کرده است. صرف نظر از آغاز آن، این بازی به لطف فرض ساده اما شیطانی خود به سرعت در سراسر بریتانیا گسترش یافت.

در هسته خود، Crown Jewels در مورد چیدمان اشیاء تصادفی به نوبت در الگوهای خاص و خوردن نوشیدنی‌ها زمانی است که به ناچار سفارش را به هم می‌زنید. طبیعت تنبیه کننده اما خنده دار آن به سرعت آن را در میان دانش آموزان تشنه بریتانیایی و میخانه های معمولی محبوب کرد. در دهه 2000، این بازی خود را به عنوان یکی از محبوب ترین و بدنام ترین بازی های نوشیدنی در کشور تثبیت کرد.

چگونه بازی نوشیدن جواهرات تاج را انجام دهیم

در حالی که برخی از تغییرات در قوانین وجود دارد، روش استاندارد بازی Crown Jewels به شرح زیر است:

مواد مورد نیاز:

– 5 شی کوچک “جواهرات” (درب بطری، سکه و غیره)

– 1 شی بزرگ “تاج” (لیوان آبجو، نمکدان و غیره)

– نوشیدنی های فراوان برای تنبیه مصرف کنید

برپایی:

1. 5 نگین را پشت سر هم روی یک سطح صاف قرار دهید

2. تاج را در یک انتهای ردیف نگین ها قرار دهید

گیم پلی:

1. اولین بازیکن با حرکت دادن جسم از انتهای مخالف تاج به نقطه تاج شروع می کند.

2. سپس تاج را روی یک نقطه می لغزند و جواهری را که به تازگی جابجا شده است می پوشانند.

3. بازی با تکرار این الگو توسط نفر بعدی ادامه می‌یابد، جواهر آزاد را به نقطه قدیمی تاج می‌برد، سپس تاج را روی یک نقطه می‌لغزند.

4. اگر بازیکنی مرتکب اشتباه شود و جواهر اشتباهی را جابجا کند یا تاج را به اشتباه قرار دهد، باید مقداری از نوشیدنی خود را به عنوان تنبیه از قبل تعیین شده مصرف کند (فنجان خود را تمام کند، x تعداد شوت / قلپ بزند و غیره).

5. آخرین نفری که بدون بهم ریختگی باقی می ماند برنده است. سپس می توانید تنظیم مجدد کنید و یک دور جدید را شروع کنید.

به همان اندازه که بازی در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد، با مصرف نوشیدنی‌ها و (به طور قابل‌توجهی) بازیکنان گیج‌شده و از هم گسیخته می‌شوند، همه چیز به سرعت دشوار می‌شود. انجام یک اشتباه کوچک منجر به مصرف بیشتر الکل به عنوان جریمه می شود و یک چرخه باطل خنده دار ایجاد می کند.

جواهرات تاج: از بازی تا کمدی طلا

این ترکیب درخشان از قوانین فریبنده ساده و پتانسیل نزول در هرج و مرج مست مطلق بود که باعث شد تا بازی Crown Jewels چنین خوراک درخشانی برای یک کمدی کمدی باشد. نمایش این عناصر طنز ساخته شده را گرفت و با آنها به نتایج بسیار خنده‌داری رسید.

گروه اصلی شخصیت‌ها از 622 چیدمان اصلی اکثر کمدی‌های گروهی دوستان پیروی می‌کردند – شما محرک بی‌پروا، چوب محاصره‌شده در گل و لای را داشتید، و همیشه



منبع