رونمایی حدیث فولادوند از عکس جدید اش / زیبای چشم های خانم بازیگر بی همتا است + عکس و بیوگرافی


تصویر منتشر شده از حدیث فولادوند در شبکه های اجتماعی:

زندگی شخصی حدیث فولادوند

حدیث فولادوند بازیگر متولد 20 دی 1356 در تهران است اما اصالتا از ایل بزرگ بختیاری بنام باب ممیوند چهارلنگ و از طایقه شناخته شده فولادوند می باشد. این بانوی هنرمند فارغ‌التحصیل فوق دیپلم رشته معماری است.

ازدواج حدیث فولادوند

حدیث فولادوند در سال 1389 و با رامبد شکرابی 38 ساله ازدواج کرد اما بعد از سال ها زندگی مشترک (12 سال) از یکدیگر جدا شدند. این زوج فرزندی ندارند.

رامبد شکرآبی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 17 فروردین 1351 در تهران است.

ورود حدیث فولادوند به عرصه هنر

 حدیث فولادوند در 12 سالگی دوره های بازیگری را زیر نظر گلاب آدینه (بازیگر) گذراند. او اولین بار با نمایش گل های دوستی روی صحنه تئاتررفت و کار در سینما را در سال 1378 با نقش کوتاهی در فیلم دست های آلوده به کارگردانی سیروس الوند تجربه کرد اما با بازی در سریال گمگشته در سال 1380 مشهور و بین مردم شناخته شد.

درخشش حدیث فولادوند در ژانرهای مختلف

حدیث فولادوند در اوایل بازیگری بیشتر در ژانرهای درام، جدی و اجتماعی حضور یافت و با اکران فیلمهای غزل، همکلاس، رز زرد و کما به ستارهٔ آن روزها تبدیل ‌شد اما مسیر بازیگری را با ایفای نقش در فیلم شاخه گلی برای عروس، کلاهی برای باران، چشمک، افراطی‌ها، داماد خجالتی، دزدان خیابان جردن تغییر داد.

این بانوی هنرمند در تلویزیون هم خوشش درخشید و با بازی عالی در فیلم های تاریخی و آثار داود میرباقری مانند مسافر ری، معصومیت ازدست‌رفته، مختارنامه بین مخاطبان به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.