یحیی طاقچه بالا گذاشت / من تراکتور نمی خام پرسپولیس می خام! / واکنش اوسمار چیست؟


یحیی طاقچه بالا گذاشت / من تراکتور نمی خام پرسپولیس می خام! / واکنش اوسمار چیست؟
باشگاه تراکتور با مربی تیم ملی برای هدایت این تیم به توافق نهایی رسید.
حمید مطهری که طی یک سال اخیر در کنار امیر قلعه‌نویی به‌عنوان مربی حضور داشته و پیش‌تر هم با یحیی گل‌محمدی، مجید جلالی و… کار کرده بود، حالا در قامت مربی و مسئول فنی از سوی باشگاه تراکتور انتخاب شده است.

باشگاه تراکتور قصد داشت یحیی گل‌محمدی را به‌عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کند که فعلا شرایط او فراهم نشده تا تصمیم بگیرد حمید مطهری که سابقه کار با یحیی را در پرسپولیس داشته، به‌عنوان مسئول فنی و مربی تا پایان فصل جاری انتخاب کند.

حمید مطهری که پس از مدت‌ها فعالیت در کنار یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به‌عنوان سرمربی کارش را ادامه بدهد و هدایت نساجی مازندران را در دور رفت لیگ بیست و دوم عهده‌دار شده بود و پس از آن نیز به تیم ملی رفت و در کنار قلعه‌نویی فعالیتش را ادامه داد، اکنون دوباره به عرصه باشگاهی بازگشت.

مشکلات غیرفوتبالی گل‌محمدی حل‌شدنی است اما …

تراکتوری‌ها از همان روز نخست که همکاری‌شان با خمس به پایان رسید، بی‌میل به همکاری با یحیی گل‌محمدی نبودند و در این زمینه، موازی با مذاکره با چهره‌هایی مانند مجیدی، استراماچونی و اسکوچیچ، مذاکرات خود با یحیی گل‌محمدی را هم آغاز کردند. با این وجود، مشکلات غیرفوتبالی که سد راه حضور گل‌محمدی در فولاد خوزستان شده بود، در مسیر حضور این سرمربی باتجربه در تراکتور هم دیده شد که مدیران باشگاه تبریزی وعده دادند که این مشکلات را رفع‌ورجوع می‌کنند. در این زمینه، رایزنی‌ها آغاز شد و در حالی‌که شنیده می‌شد مذاکرات برای رفع مشکلات غیرفوتبالی گل‌محمدی مثبت پیش رفته اما احتمال حضور این سرمربی باتجربه در تراکتور بسیار کم است و بعید به نظر می‌رسد در ادامه فصل، یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور تبریز حضور پیدا کند!

جو رختکن تراکتور علیه سرمربیگری یحیی در تبریز!

شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، سیامک نعمتی و مهدی عبدی از جمله بازیکنان سابق پرسپولیس هستند که در حال حاضر در تراکتور حضور دارند و جالب آنکه این بازیکنان در دوران سرمربیگری گل‌محمدی در پرسپولیس، مازاد اعلام شدند. در این شرایط، گفته می‌شود که بازیکنان تراکتور نسبت به انتخاب یحیی گل‌محمدی واکنش مثبتی نداشته‌اند و با توجه به جو رختکن تراکتور، به نظر می‌رسد که انتخاب سرمربی سابق پرسپولیس در مقطع کنونی منتفی شده و این احتمال وجود دارد که محمد نصرتی تا پایان فصل جاری در کسوت سرمربی به کارش ادامه بدهد!

گل‌محمدی در تابستان سرمربی تراکتور می‌شود؟

یحیی گل‌محمدی که به دنبال حل‌وفصل مسائل غیرفوتبالی خود است، بی‌میل به بازگشت به چرخه سرمربیان لیگ برتری نیست و این احتمال وجود دارد که او از ابتدای فصل آینده در کسوت سرمربی تراکتور تبریز کارش را آغاز کند. البته که در این میان گفته می‌شود مدیران باشگاه تراکتور به دنبال برنامه‌ریزی بلندمدت هستند و اگر با گزینه خارجی مناسبی به توافق برسند، نام گل‌محمدی از فهرست گزینه‌های موردنظر رسماً خارج خواهد شد و با سرمربی جدید کارشان را تا پایان لیگ بیست‌وچهارم پیش خواهند برد.

گل‌محمدی احتمالاً در مقطع کنونی به عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب نخواهد شد و باید دید با توجه به حضور سرخ‌پوشان تبریزی در منطقه کسب سهمیه آسیایی، چه کسی تا پایان فصل روی نیمکت تراکتور حضور پیدا می‌کند. آیا سرخ‌ها تا پایان فصل با سرمربی موقت کار خود را پیش می‌برند و از ابتدای فصل آینده یحیی گل‌محمدی در نقش سرمربی جدید تراکتور فعالیت خود را آغاز می‌کند یا وعده مالک باشگاه تراکتور محقق خواهد شد و یک سرمربی خارجی هدایت تراکتور را در هفته‌های پایانی فصل جاری و البته فصل آینده در اختیار می‌گیرد. تراکتور در بازی بعدی خود باید روز جمعه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود و به نظر می‌رسد تا موعد برگزاری این مسابقه، پاسخ این سوال مشخص خواهد شد.