چگونه یوگا به کاهش وزن کمک می کند

اگر سوالی در مورد اینکه آیا یوگا به کاهش وزن و نحوه کاهش وزن به صورت پایدار کمک می کند ، دارید ، این مقاله می تواند به شما کمک کند. کاهش وزن به طور سنتی به معنای از دست دادن کالری بیشتر از کالری دریافتی است. شما می توانید با یک برنامه رژیم غذایی دقیق و یک برنامه جدی بدنسازی یا ورزشهای دیگر مانند دویدن ، شنا ، بدنسازی ، دوچرخه سواری و … به این هدف برسید.

با این حال ، برای کسانی که نوعی آسیب جسمی دارند و می خواهند بدون نیاز به استرس زیاد روی رژیم غذایی ، ورزش ملایم تری را انجام دهند ، یوگای کاهش وزن ممکن است جواب دهد.

سوزاندن حقایقی در مورد اینکه چگونه یوگا به کاهش وزن کمک می کند:

یوگا می تواند فقط 3-6 کالری در دقیقه بسوزاند. با یک جلسه تمرین 60 دقیقه ای ، حداکثر 180-360 مصرف خواهید کرد. برای از دست دادن یک کیلو چربی ، باید 3500 کالری بسوزانید.

این به هدف کاهش وزن نزدیک نمی شود ، درست است؟ ممکن است بخواهید یک ورزش دیگر انجام دهید تا به شما در سوزاندن کالری بیشتر کمک کند اما منتظر بمانید. عوامل زیادی وجود دارد که چرا تمرین یوگای چربی سوز برای کاهش وزن و شروع برنامه ریزی در طولانی مدت برای شما مفید است.

اکنون به این پرسش برگردید که چگونه یوگا در یک پایه پایدار به کاهش وزن کمک می کند؟

1. با تمرین یوگای چربی سوز ، می توانید تنفس و تمرکز را تمرین کنید. در هر حالت ، می توانید در طول راه مدیتیشن کنید و بر تنفس تمرکز کنید تا با حرکت بدن شما هماهنگ باشد. این به شما کمک می کند با بدن خود تماس بیشتری داشته باشید و ذهن خود را آرام کنید.

به شما کمک می کند تا استرس خود را برطرف کرده یا برطرف کنید و با خودتان باشید. این به شما کمک می کند تا دوباره با روح خود ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب ، شما در نهایت عادت غذایی استرس زا خود را از دست خواهید داد. و به طور طبیعی برای شما پیش می آید.

2. یوگا به بسیاری از زمینه های تناسب اندام شما کمک می کند. تعادل ، انعطاف پذیری ، بهبود متابولیسم و ​​توده عضلانی بیشتر نیز وجود دارد.

انعطاف پذیری کلید بهبود کمردرد ناشی از سفت شدن عضله همسترینگ و درد عمومی بدن است. این جریان انرژی را در بدن و سیستم گردش خون بهبود می بخشد و باعث جوانتر شدن آن می شود.

3. تمرین یوگا به شما کمک می کند تا با بدن خود ارتباط برقرار کرده و کنترل بیشتری بر آن داشته باشید. شما جریان خوبی از انرژی را در بدن خود احساس می کنید و این نیاز به مراقبت خوب از خود را ایجاد می کند. شما به تدریج بیشتر مراقب آنچه می خورید و تمایل بیشتری به انتخاب غذای سالم بالاتر از آجیل خواهید داشت.

4. یوگا به عنوان یک راه عالی برای کشش و ایجاد انعطاف پذیری شناخته می شود. با انعطاف پذیری بدن ، احساس قوی تر ، محکم تر و ایمن تر شدن خواهید داشت.

این به شما امکان می دهد به اهداف زیادی برسید و کارهای زیادی را که می خواهید انجام دهید ، از جمله کمک به شما در زندگی جنسی خود. این هورمون شادی را به شما می دهد تا از رژیم ناسالم یا مصرف استرس دوری کنید.

5. با تمرین صحیح یوگا با تمرین تنفسی ، می توانید خودآگاهی خود را ارتقا دهید. هوشیاری به شما کمک می کند تا از آنچه در بدن خود حمل می کنید آگاه باشید و از انجام کارهای بدی که نباید با خود انجام دهید جلوگیری می کند.

6. یوگای چربی سوز هزینه زیادی برای شما ندارد. بهترین چیز در مورد یوگا که من آن را بسیار دوست دارم این است که می توان آن را تقریباً در هر کجا ، حتی در یک فضای کوچک انجام داد. تمام سرمایه گذاری شما یک فرش ، یک راهنمای خوب یا یک DVD خوب است که شما را در موقعیت ها راهنمایی می کند.

شما می توانید این کار را در هر زمان با توجه به راحتی و برنامه خود انجام دهید. با این حال ، لازم است قبل از شروع تمرین به تنهایی ، سیستم تنفسی و وضعیت ها را بیاموزید و بفهمید ، زیرا ممکن است صدمات و همچنین نتایج منفی ناشی از وضعیت بد بدن یا به شیوه نادرست رخ دهد.

7. یوگای چربی سوز و یوگا به طور کلی یک تمرین ملایم است که می تواند باعث شود یک یا دو نفر به صورت رایگان عرق کنید. با این حال ، از آنجا که بسیار ملایم است ، می توانید آن را هر زمان که می خواهید 2-3 ساعت در روز و هر روز در هفته انجام دهید.

8. کاهش وزن با سوزاندن یوگا پایدار است. با تمرین منظم یوگا برای سوزاندن چربی ، هوشیاری ، متابولیسم ، انعطاف پذیری ، توده عضلانی و تعادل خود را افزایش دهید. اینها به شما کمک می کند تا عادت جدید و عادت جدید را بدست آورید ، نه فقط بدن جدید و پایدار است.

9. هر چند یک چیز. اثربخشی یوگا برای کاهش وزن این است که استرس را از بین ببرید و این به شما کمک می کند فرد شادتری باشید و خود را مجهز به توانایی برخورد با مسائل زندگی خود با نگرش مثبت کنید. بنابراین این که بتوانید تمرینات یوگای چربی سوزی خود را به راحتی و بدون مشکل با برنامه شلوغ خود تنظیم کنید ، کلید دستیابی به هدف کاهش وزن شما خواهد بود.

اگر رفتن به باشگاه های ورزشی یا کلاس های یوگا شما را با یک برنامه ثابت ، اتاق کامل و سطوح مختلف دانش خسته کرده است ، ممکن است بخواهید یک برنامه سفارشی طراحی شده برای بدن زنان را در نظر بگیرید. این پیوند زیر را دنبال کنید تا دریابید چگونه می توانید وزن خود را کاهش دهید و سریع و م inثر ظاهر شوید و همچنین با انجام یوگای چربی سوز در تنها 12 هفته ، تمام زمینه های زندگی خود را بهبود بخشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *