اندرو شومان، MD، سیستم های خواب طراحی شده برای نگه داشتن نوزادان در وضعیت خوابیده را مورد بحث قرار می دهد


® اطفال معاصر:

سلام و خوش آمدید به ® اطفال معاصر. من سردبیر جاشوا فیچ هستم.

اندرو شومان، دکتر:

و من اندی شومان هستم. من یک متخصص اطفال در نیوهمپشایر هستم. من در هیئت تحریریه هستم ® اطفال معاصر. من سردبیر بخش بهبود تمرین آن نشریه هستم. من همچنین استادیار بالینی اطفال در دانشکده پزشکی Geisel در دارتموث هستم. از دیدنت خوشحالم جاش

® اطفال معاصر:

از دیدن شما خوشحالم دکتر شومان، از اینکه وقت گذاشتید و با ما صحبت کردید بسیار متشکرم. امروز ما در مورد مجوز بازاریابی اخیر FDA برای Happyest Baby Incorporated، SNOO Smart Sleeper، یک سیستم خواب نوزاد بدون نسخه صحبت می کنیم. طبق گفته FDA، سیستم حوضچه و کیسه خواب برای نگهداری نوزادان تا شش ماهگی در نظر گرفته شده است که نمی توانند به طور مداوم روی پشت خود بچرخند. اول دکتر شومان، طبق گفته موسسه ملی بهداشت کودک و توسعه انسانی، نوزادانی که در وضعیت خوابیده به پشت خوابیده اند، در معرض خطر کمتری برای سندرم مرگ ناگهانی نوزاد و مرگ ناگهانی نوزاد هستند. مزیت چنین وسیله ای چیست و وقتی والدین در مورد این نوع فناوری پرس و جو می کنند چه توصیه ای می شود؟

شومان:

همانطور که می‌دانید، جاش، من دهه‌هاست که درباره فناوری در رابطه با تمرینات اطفال می‌نویسم، و تمایل دارم بسیار محافظه‌کار باشم، به‌ویژه وقتی صحبت از فناوری‌هایی است که به والدین توصیه می‌کنم. بنابراین، این روزها سردرگمی زیادی در بازار در مورد توصیه ها، به ویژه از FDA یا گزارش های خبری و غیره وجود دارد. بنابراین مهم است که والدین بدانند که یک دستگاه جدید چه کاری را انجام می دهد، چه کاری را می تواند انجام دهد و چه کاری را انجام نمی دهد. و به عنوان یک متخصص اطفال، من به توصیه هایی که توسط آکادمی اطفال آمریکا ارائه شده است، اعتقاد جدی دارم. و اگر بتوانم کمی در مورد دستورالعمل های به روز شده ای که سال گذشته توسط AAP منتشر شد صحبت کنم، آنها با توصیه های جدیدی در مورد خواب در نوزادان خردسال ارائه شدند. و برخی از آنها به توصیه های قبلی ادامه داده اند و برخی بیانگر انحراف از توصیه های قبلی هستند. بنابراین همانطور که اشاره کردید، از دهه 90، ما شروع به توصیه به وضعیت خوابیده به پشت و بهبودی اساسی در وضعیت SIDS کردیم. به عبارت دیگر، وضعیت خوابیده به پشت به طور اساسی بروز SIDS را در جمعیت کودکان کاهش داده است. جالب است زیرا درک ما تا حد زیادی افزایش یافته است. بنابراین SIDS، مرگ‌های ناگهانی نوزاد زیرمجموعه‌ای از مرگ‌های ناگهانی غیرقابل توضیح نوزادان است. و ما اکنون می دانیم که بسیاری از ناهنجاری های غیرطبیعی وجود دارد که می تواند یک نوزاد را مستعد مرگ ناگهانی کند، که SIDS نیست. شرایط متابولیک، شرایط قلبی وجود دارد، من امروز صبح با متخصص ژنتیک خود صحبت کردم و غربالگری نوزاد کودکی را با یک ناهنجاری متابولیک شناسایی کرد که با مرگ‌های ناگهانی غیرقابل توضیح نوزاد مرتبط است. به طور خلاصه، فکر می کنم از طریق سؤالات شما، به جزئیات توصیه های جدید خواهیم پرداخت. بنابراین، توصیه‌های FDA را در مورد چیزهایی مانند سیستم‌های خواب و فن‌آوری خانه برای خوابیدن نوزاد با مقداری نمک می‌پذیرم. و ما کمی بیشتر صحبت خواهیم کرد و به جزئیات توصیه هایی که در سال گذشته تغییر کرده اند می پردازم.

® اطفال معاصر:

حتما خیلی ممنون آیا با توجه به این موضوع، که می‌دانید، در مورد والدینی که از سیستم‌های خواب یا این نوع فناوری برای نوزادان خود استفاده می‌کنند، هیچ ارتباطی با این فناوری وجود دارد؟

شومان:

به طور کلی، من در عمل خود با والدین بسیار کمی روبرو شدم که در آن کودک مشکلات خواب دارد، به ویژه در ماه های اول زندگی، نوزادان در خواب برتر هستند، بیشتر از سردبیران بیشتر از پزشکان اطفال، و بنابراین مشکل بزرگی نیست. با این حال، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، مانند من، عاشق خریدن وسایل برای والدین جدید هستند، بنابراین آنها جدیدترین و بهترین و اغلب گران ترین ها را می خواهند، و این همیشه بهترین نیست. من به مردم در مورد چیزی که برای مدت طولانی در بازار وجود نداشته است هشدار می دهم، من از بسیاری از محصولات توصیه شده برای خواب برای کمک به وضعیت خواب نوزاد مطلع بوده ام که به دلیل ارتباط با مرگ نوزادان به یاد آورده شده اند. برخی از مدل های خواب نوزاد هستند. فکر می‌کنم فیشر پرایس یکی داشت… برای فراخوان کردن یک محصول، نیازی به شکایت‌های قضایی یا مرگ‌های غیرمنتظره نوزادان نیست. بنابراین، قبل از هر چیز، توصیه می کنم احتیاط کنید و معمولاً سیستم های پیچیده برای کمک به خواب نوزاد اصلاً ضروری نیستند. بنابراین احتمالاً باید حداقل ذکر کنیم که والدین باید تشویق شوند یا ما باید والدین را تشویق کنیم که یک محیط خواب امن برای بچه ها فراهم کنند. نوزادان معمولاً در چهار تا هفت ماهگی روی شکم خود غلت می زنند، این چیز بدی نیست. و اگر نوزادان روی شکم غلت می زنند، نباید آنها را از غلتیدن دلسرد کنیم، نباید آنها را دوباره برگردانیم. بنابراین توصیه می شود که کودک خود را در گهواره قرار دهید. بسیار خوب، استانداردهای ایمنی کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده، که CPSC است، مطابقت دارد و آنها یک وب سایت cpsc.gov دارند. شما باید CPSC را برای فراخوان بررسی کنید، مطمئن شوید که تشک مناسب برای تخت شما طراحی شده است و محکم جا می شود، از تختی که دستورالعمل ندارد استفاده نکنید، و سرویس های خواب جایگزین تنها در صورتی به عنوان یک گزینه امن در نظر گرفته می شوند. مطابق با توصیه های CPSC. اگر کودکی در صندلی ماشین به خواب رفت، باید او را حرکت دهید تا در اسرع وقت روی سطح خواب روی پشتش ثابت شود. شیردهی و استفاده از پستانک نیز به کاهش بروز SIDS کمک می کند و این نیز باید در نظر گرفته شود. شما نباید با کودک خود بخوابید، زیرا گاهی اوقات با غلت زدن والدین روی کودک و خفه کردن او همراه است. از اشیاء نرم، ضربه گیرهای تخت، ملافه های شل خودداری کنید و آنها را از محل خواب نوزاد دور نگه دارید. بنابراین این موارد مهمی است که متخصصان اطفال باید به والدین توصیه کنند تا اطمینان حاصل کنند که کودک در یک محیط خواب امن است.

® اطفال معاصر:

و به نظر می رسد دکتر شومان، به طور کلی، این چیزی است که والدین می توانند مستقیماً با آنچه که دارند انجام دهند، درست است؟

شومان:

کاملا. بنابراین نیازی به خرج کردن پول زیادی ندارند. و برخی از این سیستم ها که توسط Happyest Baby فروخته می شود بیش از 1500 دلار هستند. بنابراین ممکن است آن را برای عروسی یا دانشگاه یا پول بنزین برای مسافرت یا چیزی شبیه به آن قرار دهید. من تحقیر نمی کنم، شما این محصول را می شناسید، اما من اطلاعات کافی در مورد آن ندارم که به طور کامل آن را توصیه کنم. و می‌دانم که وقتی توصیه‌ای می‌کنید باید بسیار محتاط بود. محصولات زیادی هستند که تبلیغ می شوند، مطمئنم در مجلات والدین. می دانید، برخی از افراد از چیزی به نام سیستم جغد استفاده می کنند، OWL، که به عنوان بخشی از سیستم پالس اکسیمتر است و والدین نباید باور کنند که داشتن پالس اکسیمتر مانع از ابتلای کودک به SIDS می شود. بسیاری از والدین به وضوح نگران SIDS هستند، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که توصیه های موجود در وب سایت AAP Healthchildren.org را دنبال کنید و آنها توصیه های خواب ایمن را که من به آنها اشاره کردم را بررسی می کنند. ساده تر بهتر است و بروز SIDS بسیار کم است و غیر از یک محیط خواب امن با استفاده از پستانک و شیر دادن به نوزاد، اینها موارد دیگری است که متخصصان اطفال عموماً به والدین توصیه می کنند.