بحث در مورد پیشرفت های تاریخی پزشکی کودکان


اندرو لام، پزشک جراح شبکیه چشم، نویسنده، استادیار دانشکده پزشکی دانشگاه ماساچوست، در کتاب جدید خود با عنوان «استادان پزشکی: بزرگترین پیروزی‌های ما در رقابت برای درمان مرگبارترین بیماری‌های بشریت»، برخی از مواردی را به اشتراک می‌گذارد که به عقیده‌ی او، پزشکی هستند. الهام بخش ترین داستان ها

این کتاب که قرار است در 18 آوریل 2023 منتشر شود، پزشکان، روش‌ها و لحظاتی را که منجر به اکتشافات پزشکی تاریخی شد، برجسته می‌کند.

لام گفت: «من فکر می‌کنم خوانندگان می‌توانند انتظار روایتی مبهم در مورد بزرگترین اکتشافات تاریخ پزشکی داشته باشند. داستان‌های بسیار بزرگی از پشتکار، سرسختی، گاهی اوقات اشتباهاتی وجود دارد که منجر به پیشرفت‌هایی شد که امروزه همه ما به عنوان پزشک برای نجات جان افراد از آن استفاده می‌کنیم.»

در این ® اطفال معاصر در مصاحبه، لام توضیح می دهد که چگونه چند پیشرفت تاریخی پزشکی اطفال امتحان خود را پس داده اند و چرا کشف آنها مهم است.

“پیشرفت های متعددی در زمینه اطفال وجود دارد که باید در زمره بزرگترین پیشرفت های پزشکی در نظر گرفته شود. یکی مسابقه برای واکسن فلج اطفال و دیگری غلبه بر سرطان خون کودکان است.

لام گفت: “من فکر می کنم امید اصلی من این است که مردم، هم پزشکان و هم مردم، الهام بگیرند.” داستان‌های این کتاب می‌تواند برای یادآوری (پزشکان) بسیار مفید باشد که چقدر خوش شانس هستیم که این ابزارها را داریم که هر روز برای نجات جان افراد استفاده می‌کنیم. ما بدهی بزرگی به دست اندرکاران پزشکی در گذشته داریم که رک و پوست کنده خیلی بیشتر از ما ریسک کردند تا به ما فرصت انجام کاری را بدهند.»

اینجا را کلیک کنید تا ببینید لام در مورد چگونگی تغییر انسولین در نحوه درمان دیابت نوع 1 در کودکان صحبت می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کتاب جدید لام به وب سایت او مراجعه کنید.