تعریف مجدد افکار و بازیابی قدرت – بنیاد ریموند ای. وود



نوامبر، ماه ملی مراقبان خانواده است که زمانی برای شناسایی و تکریم مراقبان و در عین حال افزایش آگاهی در مورد مسائل مراقبتی است. مدتی را با کریستال کارناهان، یک مربی معتبر زندگی، که بر کمک به زنان در اولویت قرار دادن خود برای گسترش زندگی شادتر و صحبت در مورد طرز فکر در مراقبت متمرکز است، وقت گذاشتیم.

کریستال از یک مدفوع بار و بطری ودکا به یک تشک یوگا تبدیل شد و این واضح بود که دیگر نیازی به مواد برای تغییر دیدگاه خود ندارد. او می تواند این کار را به تنهایی به روشی جامع تر و شفابخش تر، با ادغام سه بعد که تمایل دارند در “مشغله” زندگی گم شوند، انجام دهد. ذهن، بدن، و کمی بداخلاقی با یک طرف ساس!

تکامل زمانی در زندگی او اتفاق افتاد که او متوجه شد که می‌خواهد بیشتر را برای کسانی که به آنها خدمت می‌کرد و در سطح بسیار متفاوتی بیاورد. پس از فوت مادرش، او می دانست که یک چیز درست است، اینکه ارتباط ذهن و بدن قدرتمند است و ما می توانیم از آن برای راهنمایی خود استفاده کنیم یا می توانیم همه نشانه ها را نادیده بگیریم و منتظر اتفاقات باشیم. او از طریق فرآیند امضای خود، مشتریان را از قرار دادن خود در آخرین مرحله تا اطمینان از اولویت دادن به خود در اولویت قرار می دهد! او به آنها کمک می کند تا حد و مرزهایی را در مورد روابط و عزیزان تعیین کنند که چالش برانگیز هستند و درهای حمایت را باز می کنند یا فردی را که آماده نیست برای شما از دست می دهند. او دیدگاه مشتریانش را در زندگی خود تغییر می دهد تا بتوانند زندگی پر جنب و جوش تر و شادتر را گسترش دهند! اشتیاق او این است که به زنان حق انتخاب و صدایی برای خود و نیازهایشان بدهد. برای حمایت از آنها در سفری به سوی خودیابی، در واقع تبدیل شدن به خود در شماره یک، شناختن اینکه چه کسی هستند، چه چیزی آنها را شاد می کند، و بازتعریف همه افکار پیرامون “چرا آنها نمی توانند داشته باشند/ انجام دهند/می خواهند” چیزها. پیوند دادن دوباره آنها با بدنی که بچه ها را حمل کرده یا نه، آنها را از طریق بیماری و سلامتی حمل کرده است و اکنون فقط می خواهد دوست داشته شود.

در مورد طرز فکری که در بسیاری از جنبه های زندگی کاربرد دارد، چیزهای زیادی می توان گفت، اما چگونه تغییر در طرز فکر می تواند شرایط را بهبود بخشد، به ویژه برای مادران بازماندگان تومور مغزی.

این مکالمه ایده مراقبت از خود را حذف می کند و کارهای کوچکی را که می توان برای بهبود نگرش انجام داد و در نهایت به شما قدرت بیشتری در شرایط زندگی می دهد، بررسی می کند. چند لحظه وقت بگذارید و https://youtu.be/wbuN_wmt1Ow را تنظیم کنید

RAWF همچنین میزبان یک گروه حمایتی ماهانه برای مراقبین بازماندگان جوان است و گروهی را برای مراقبین کودکان باز خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، ایمیل بزنید amyw@rawoodfoundation.org.

برای ویدیوهای اطلاعاتی بیشتر حتما در کانال یوتیوب ما مشترک شوید.