عکس زن جذاب بازیگر نقش سنجرخان + بیوگرافی فرشید گویلی و خصوصی هایش


فرشید گویلیفرشید گویلی

زندگینامه فرشید گویلی بازیگر نقش سنجرخان وزیری

نام: فرشید

نام خانوادگی: گویلی

سال تولد: ۱۳۵۴

محل تولد: سنندج

زمینه فعالیت: بازیگر و استاد دانشگاه

وضعیت تاهل: متاهل

فرزند: مشخص نیست

فرشید گویلیفرشید گویلی

فرشید گویلی بازیگر محلی در شبکه کردستان است که در سریال سنجرخان نقش سنجرخان نقش آفرینی کرده است. پیش از این او در نمایش های تئاتر دیده شده بود. بازی فوق العاده او در سریال سنجرخان باعث شناخت بهتر او به مخاطبان شد.

بیوگرافی فرشید گویلی و زندگی شخصی

فرشید گویلی بازیگر کرد زبان کشورمان متولد سال ۱۳۵۴ است در شهر سنندج است. فرشید گویلی به دلیل سال‌ها تجربه در صحنه تئاتر، سینما و تلویزیون بازی قابل قبولی در سریال سنجرخان ارائه کرده است. او در دانشکده تئاتر دانشگاه سنندج نیز تدریس می‌کند و در رشته بازیگری هنرجو دارد. از آثار شاخص فرشید گویلی می توان به برایت انار دان کرده بودم و سریال زریان اشاره کرد. علاوه بر این او در فیلم های کوتاه “ئاسو”، “صدای باران” را هم حضور داشته و در جدیدترین کار خود در سریال سنجرخان به کارگردانی محمد حسین لطیفی به نقش آفرینی پرداخته است.

فرشید گویلیفرشید گویلی

همسر فرشید گویلی

فرشید گویلی سال های قبل ازدواج کرده و متاهل است اما درباره همسر او اطلاعات زیادی منتشر نشده است.

فرزندان فرشید گویلی

در مورد فرزندان فرشید گویلی اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

شروع فعالیت هنری فرشید گویلی

همانطور که در قسمت بالا گفته شد فرشید گویلی که از بازیگران شناخته شده استان کردستان است، که فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده است. و سالها در صحنه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. فرشید گویلی درباره ایفای نقش سنجرخان گفته است که از شخصیت قهرمان سنجرخان بسیار شنیده بودم و زمانی که برای بازی در نقش سنجرخان انتخاب شده ام ، تحقیقات زیادی درباره سنجرخان انجام داده و مطالعه کردم.

فیلم های فرشید گویلی

صدای باران ۱۳۹۰

زریان ۱۳۹۳

برایت انار دان کرده بودم  ۱۳۹۶

سنجرخان ۱۳۹۹

ئاسو ۱۴۰۲

پیج اینستاگرام فرشید گویلی

فرشید گویلی با آیدی @farshidgavili در اینستاگرام حضور دارد.او در حال حاضر 3711 نفر فالوور دارد و 151 پست از خود منتشر کرده است.

فرشید گویلیفرشید گویلی

فرشید گویلی و همسرشفرشید گویلی و همسرش