4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان


تناسب اندام و تناسب اندام برای بسیاری از ما یک هدف مهم است. اگر سفر تناسب اندام و ورزش خود را آغاز کرده اید ، نکاتی را باید رعایت کنید:

1. با یک تمرین ساده شروع کنید

اگر تازه کار هستید ، ممکن است نخواهید با یک تمرین شدید شروع کنید. شما باید کار بدن و قلب خود را برای افزایش استقامت و قدرت بدن آسان کنید. می توانید با یک ورزش سبک که شامل کاردیو و حرکت بدن است شروع کنید. پیاده روی ، دویدن ، سرعت دویدن ، لگد ، پرش و … ضربان قلب شما را افزایش می دهد. همچنین می توانید حرکات کششی سبک و یوگا را انجام دهید تا بدن شما پس از زخم خم شود. احساس خواهید کرد که ماهیچه های شما می سوزند و ممکن است بعد از اولین بار درد داشته باشید ، اما بعد از مدتی که عضلات شما قوی تر شدند این حالت از بین می رود. پس از یک یا دو هفته با این روال ، می توانید با افزایش عادت بدن ، شدت آن را افزایش دهید.

2. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

مهمترین نکته ای که هنگام کاهش وزن و حفظ تناسب اندام باید رعایت کنید رعایت رژیم متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی ضروری و ویتامین ها محروم کنید. در غیر این صورت ، شما بیشتر از آنکه به بدن خود آسیب برسانید ، ضرر خواهید کرد. خوردن رژیم غذایی متعادل به شما احساس انرژی و فعالیت می دهد. خوردن تمام مواد مغذی حاصل از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، دانه ها و غیره نتایج امیدوارکننده تری را نسبت به رژیم های تصادفی به شما می دهد.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که باید در مورد تناسب اندام و کاهش وزن به آن توجه داشته باشید ، طرز فکر شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این فرایند زمان بر و زمان بر است. شما باید انتظارات خود را تا آنجا که ممکن است واقعی نگه دارید. به یاد داشته باشید ، هدف در اینجا این است که در ظاهر و احساس بدن خود شاد باشید. شما نمی خواهید انتظارات غیرواقعی در مورد خود ایجاد کنید و وقتی به آن اهداف نمی رسید دلسرد می شوید زیرا صادقانه می گویم که این روند می تواند بسیار طولانی تر از آنچه انتظار دارید باشد.

4- نتایج را مدتی در اختیار بگذارید

کاهش وزن و تناسب اندام سفری است که زمان زیادی ، کار و اراده زیادی می طلبد. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و روال عادی را دنبال کنید که شما را از نظر جسمی به اهداف شما برساند. زمان و پشتکار است. نمی توانید منتظر باشید تا جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ماه ها طول می کشد تا نتایج مورد نظر خود را مشاهده کنید ، اما اگر می خواهید به هدف خود برسید باید سخت کار کنید و محکم بایستید. تلاش و پشتکار بالاخره شما را به مقصد می رساند.

آنجا شما آن را دارید! این نکات روال تناسب اندام شما را آسان تر می کند. به یاد داشته باشید ، این در مورد پیشرفت شما است و نه مسابقه با زمان. شما باید در نظر بگیرید که بدن شما چقدر می تواند پشتیبانی کند. اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به وب سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید.

www.FitnessFor10.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *