5 روش برای سوزاندن چربی هنگام خواب


هنگام خواب چربی بسوزانید

می دانید که من همه برای این کار خوب و سخت تلاش می کنم تا به #اهداف خود نزدیک شوید. اما من همگی از مزایای این بردهای آسان استفاده می کنم. مخصوصاً وقتی شامل دستور العمل های خوشمزه ای مانند این شکلات رویایی کاکائو داغ

و سوزاندن چربی هنگام خواب است قطعا یکی از آنها و این چیزی است که بدن شما به طور کامل می تواند انجام دهد. حتی هنگام خواب ، میزان متابولیسم پایه شما همچنان در خطر است. این بدان معناست که بدن شما به طور مداوم از کالری برای عملکرد بدن شما استفاده می کند. و در حالی که می خوابید ، بدن شما از زمان برای انجام برخی از کارهای تعمیر و ترمیم استفاده می کند.

بنابراین اگرچه خواب ممکن است برای بدن و ذهن شما آرام باشد ، اما این بدان معنا نیست که همه چیز هنگام خوابیدن از بین می رود. و این بدان معناست که شما می توانید برای بستن چربی ها وقت بگذارید. ترفند این است که هنگام بیداری تصمیم گیری کنید که به بدن شما کمک می کند تا در هنگام خواب چربی بسوزاند.

اگر این چیزی است که شما به آن علاقه دارید (و مثلاً چه کسی علاقه ندارد؟) ، این پنج مورد را امتحان کنید:

شماره 1: پروتئین بیشتری بخورید

پروتئین نقش مهمی در حفظ وزن سالم دارد ، تا حدی به این دلیل که متابولیسم شما را تسریع می کند. علاوه بر این ، پروتئین می تواند به شما کمک کند تا مدت بیشتری سیر بمانید و خود را از میان وعده های شبانه که قطعاً به اهداف کاهش وزن شما کمک نمی کند ، نجات دهید.

سعی کنید در طول روز روی پروتئین کار کنید. اگر متوجه شده اید که در وعده غذایی خود نگران دریافت پروتئین کافی هستید ، ما از پودر پروتئین جدید (و خوشمزه ، اگر بتوانم خودم بگویم) برای کمک به شما استفاده می کنیم.

و این پودر می تواند راهی آسان برای وارد کردن پروتئین به سیستم شما درست قبل از خواب باشد و به شما کمک می کند تا برای یک جلسه چربی سوزی یک شبه آماده شوید. در واقع ، من یک دستور العمل در زیر دارم که در این زمینه به شما کمک می کند.

شماره 2: بهتر بخوابید

ممکن است فکر کنید اگر کل شب را دور خود بچرخانید چربی می سوزانید. در حقیقت ، حتی طولانی ترین و با کیفیت ترین خواب به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید.

اگر تنها یک کار را برای خواب بهتر انجام می دهید ، باید برنامه خواب را دنبال کنید. این بدان معناست که هر روز تقریباً در یک ساعت بخوابید و از خواب بیدار شوید. وقتی این کار را می کنید ، ریتم شبانه روزی بدن شما با شما کار می کند و به شما کمک می کند سریعتر بخوابید و راحت تر از خواب بیدار شوید.

چربی سوزی در هنگام خواب ، 5 روش چربی سوزی در هنگام خواب ، دستور تهیه شکلات داغ سالم ، دستور العمل سالم ، افزایش خواب ، خواب طبیعی بهتر

و ببین ، من می دانم که یک استراحت شب خوب همیشه آسان نیست. اگر خواب سخت است ، من چند نکته دیگر برای خواب اینجا و اینجا دارم.

شماره 3: یک تمرین قدرتی انجام دهید

آن متابولیسم پایه ای را که قبلاً ذکر کردم به خاطر دارید؟ برای این کار می توانید چند کار انجام دهید. به طور خاص ، عضله سازی تفاوت بزرگی ایجاد می کند زیرا ماهیچه در هنگام سرد شدن یا بله ، در خواب ، کالری بیشتری نسبت به چربی می سوزاند.

من طرفدار کاردیو هستم ، اما مطمئن شوید که در آنجا نیز تمرین می کنید تا بتوانید عضله بسازید. 10 تمرین روزانه ما در برنامه LSF راهی عالی برای تقویت عضلات با 10 دقیقه در روز است.

چربی سوزی هنگام خواب ، 5 راه چربی سوزی در هنگام خواب ، دستور العمل شکلات داغ سالم ، دستور العمل سالم ، بهبود خواب ، خواب طبیعی بهتر ، تمرینات خانگی برای زنان ، تمرینات روزانه برای زنان

شماره 4: اتاق خود را سرد کنید …

یک مطالعه اخیر نشان داد افرادی که اتاق خود را سردتر کرده اند هنگام خواب کالری بیشتری می سوزانند. این یک استودیو بسیار کوچک بود ، اما این چیز دیگری است که باید شما را در مورد روشن کردن فن یا کولر گازی در شب فکر کند. یک اتاق سرد (فکر کنید: 65 درجه فارنهایت) به شما کمک می کند تا در کل بهتر بخوابید. و به یاد داشته باشید ، خواب بهتر به معنای سوزاندن چربی بیشتر در شب است.

شماره 5: … و بدون نور

متأسفیم ، دوستداران نور شب و تلویزیون ، اما علم می گوید همه ما باید در تاریکی بخوابیم ، به خصوص اگر می خواهیم هنگام خواب چربی بسوزانیم. وقتی هر نوری را روشن می گذاریم ، نحوه تنظیم ریتم شبانه روزی متابولیسم ما را به هم می ریزد. در واقع ، یک مطالعه نشان داد زنانی که با تلویزیون می خوابند یا با چراغ روشن روشن هستند بیشتر در معرض افزایش وزن هستند.

چراغ ها و تلویزیون ها تنها مقصر در اینجا نیستند. ممکن است تلفن شما خواب با کیفیت را مختل کند. سعی کنید حداقل 30 دقیقه قبل از خواب به او نگاه نکنید و به فکر استراحت بهتر در اتاق دیگری با او باشید.

داستان کوتاه ، اگر می خواهید هنگام خواب چربی بسوزانید ، پروتئین بیشتری بخورید و در روز کمی تمرینات قدرتی انجام دهید. شب ها یک برنامه خواب منظم داشته باشید و سعی کنید اتاق خود را خنک و تاریک نگه دارید.

من می خواهم در اینجا به شما کمک کنم. بنابراین ، من یک دستور العمل کوچک برای کمک به شما برای دریافت پروتئین بیشتر و همه خوبی هایی که خواب از آن پشتیبانی می کند ، در تقویت خواب شبانه (مانند ملاتونین ، بابونه ، منیزیم و موارد دیگر) درست قبل از خواب تهیه کردم.

طرز تهیه شکلات داغ رویاهای کاکائویی

هر شب یک فنجان از این شکلات داغ درست کنید و به شما کمک می کند تا به یک برنامه خواب ثابت (و یک برنامه شبانه فوق العاده خوب!) برسید. شما فقط به چند مورد و چند دقیقه نیاز دارید.

چربی سوزی در هنگام خواب ، 5 روش چربی سوزی در هنگام خواب ، دستور تهیه شکلات داغ سالم ، دستور العمل سالم ، افزایش خواب ، خواب طبیعی بهتر

عناصر

دستورالعمل ها

  1. شیر را به یک قابلمه کوچک اضافه کنید. روی حرارت متوسط ​​تا کم گرم کنید.
  2. هنگامی که شیر داغ شد ، از ویسک استفاده کنید تا پروتئین و مهمانی خواب را از بین ببرید. به آرامی هم بزنید تا هر دو حل شوند.
  3. شکلات داغ خود را در یک فنجان بریزید و لذت ببرید.

این کاکائو داغ با داشتن پروتئین برای افزایش متابولیسم و ​​Slumber Party که همه این مواد خوب و تحریک کننده خواب را در اختیار شما قرار می دهد ، می تواند راهی طولانی برای استراحت با کیفیت بالا باشد. بعلاوه ، این راهی است برای درمان هر شب خود. در واقع ، من توصیه می کنم که بخشی از یک برنامه روزانه شبانه باشد که هر روز برای استراحت انجام می دهید و به شما در آرامش کمک می کند. سخت کار می کنی دختر ، و لیاقت آن را داری. رویاهای شیرین!



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *