آیا وزنه زدن باعث می شود زنان کمتر زنانه به نظر برسند؟

بنابراین این چیزی است که من اغلب هنگام صحبت با زنان جدید در ورزشگاه می شنوم. رژیم بدنی بسیاری از زنان شامل یک جلسه طولانی کاردیو است ، شاید برخی از تمرینات بسیار سبک با تکرارهای زیاد. وقتی می پرسم “چرا اینطور که هستی تمرین می کنی؟” بیشتر اوقات مشتری به من می گوید که سعی می کند مقداری چربی بدن خود را از دست بدهد و اندام خود را تقویت کند.

برخی جزئیات بیشتری را در مورد نحوه تمایل بازوهای خود ، داشتن پاهای کوچکتر و مشخص و یا داشتن شکم صاف با تن ماهیچه ای پائین بررسی می کنند. در حال حاضر ، متأسفانه ، هیچ کاهش لکه ای وجود ندارد ، از نظر جسمی غیرممکن است که انسان چربی بدن خود را در ناحیه خاصی از بدن از دست بدهد ، اما این یک موضوع کاملاً جدید برای یک روز دیگر است.

من همیشه تعجب می کنم که آیا آنها تمرینات با وزنه را در برنامه خود قرار می دهند و اکثر خانم ها نه یا بله می گویند ، اما با وزنه های سبک و تکرارهای زیاد. اما چرا اینطور است؟ زنان اغلب از ناحیه وزنه خودداری می کنند زیرا می ترسند که بلند کردن وزنه های سنگین باعث افزایش قابل توجه ماهیچه ها شود و در نهایت آنها فقط می خواهند بدن خود را تقویت کنند. به سختی می توان فهمید که ایده “تقویت” از کجا آمده است زیرا چنین چیزی وجود ندارد ، چه شما در حال عضله سازی هستید یا نه.

ظاهر پر تنش که بسیاری از زنان برای آن تلاش می کنند از طریق تمرینات وزنه ای ایجاد می شود تا ماهیچه های زیر را بسازد و سپس با استفاده از یک برنامه تغذیه منظم ، چربی بدن را از بین ببرد. ساعت ها تمرینات قلبی و عملکرد بالا و وزن کم تنها با نتایج کمی ناامید کننده خواهد بود. اکثر مشتریان من می گویند در گذشته از ترس “حجیم” یا داشتن ماهیچه هایی مانند مردان از وزن خودداری کرده بودند. در حالی که من مطمئن هستم که همه ما تصاویر بدنسازان زن را دیده ایم و به کار و فداکاری که در اشتیاق خود انجام می دهند احترام زیادی قائل هستیم ، اما برای زنان غیرممکن است که از یک دوره کوتاه تمرینات وزنه ای این گونه به نظر برسند. اگر به همین سادگی بود ، پس چرا همه بچه هایی که می ایستند شبیه آرنولد شوارتزنگر یا فیل هیث نیستند؟

در حالی که ممکن است یک پسر به سرعت و به راحتی عضله سازی کند ، این در مورد زنان صادق نیست. اما چرا اینطور است؟ همه چیز به هورمون ها برمی گردد. تستوسترون هورمون اصلی مسئول عضله سازی است و اگرچه زنان مقداری تستوسترون دارند ، اما به سطح مردان نمی رسد. بنابراین منطقی است که آنها بتوانند ماهیچه ای بسازند ، اما نه به اندازه یا به سرعت بچه ها.

بنابراین وقتی زنان وزنه می زنند چه اتفاقی می افتد؟ آنها به آرامی عضله می سازند که به بهبود اندام شما کمک می کند. بافت عضلانی بیشتر در پاها باعث می شود ران و واگن بهتر شکل بگیرند و توسعه بیشتر بازوها می تواند به مبارزه با بالهای یکنوع بازی شبیه لوتو کمک کند. ساختن بافت ماهیچه ای در شانه ها و پشت باعث ایجاد توهم کمر کوچکتر می شود و به ایجاد نشت ساعت شنی کمک می کند.

اما چربی بدن چطور؟ در حالی که افزایش وزن کالری می سوزاند ، تنها راه از دست دادن چربی بدن ، ایجاد کمبود کالری از طریق یک برنامه تغذیه منظم است ، همانطور که در وبلاگ قبلی به آن اشاره شد “تنها رژیم موثر واقعاً”. اگر تصمیم می گیرید که ظاهری تنومندتر داشته باشید و بنابراین رژیم غذایی را برای از دست دادن چربی بسیار سخت کنید ، با عضلات کمی در زیر ، در نهایت به یک اسکلت خواهید رسید. با این حال ، با عضله ای مشخص ، شما آن اندام قوی و “زن فوق العاده” را که بدنبال آن هستید ایجاد خواهید کرد.

بنابراین ، برای نتیجه گیری ، زنان باید وزنه ها را بلند کنند زیرا این امر به اندامی منجر می شود که بسیاری از زنان در حال ساختن ماهیچه های “محکم” هستند و به از دست دادن چربی برای رسیدن به فرم بهتر کمک می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *