با رژیم خود ایمنی پالئوایمیون (AIP) شروع کنید

با توجه به افزایش اخیر بیماریهای شیوه زندگی ، بسیاری از ما در حال درک نقش رژیم غذایی سالم هستیم. بارها و بارها از طریق مقالات تحقیقاتی مختلف ثابت شده است که هنگامی که به بیماری مزمن می رسیم ، رژیم غذایی سالم از اهمیت اولیه برخوردار است. در اینجا من به طور خاص در مورد یکی از آن رژیم ها ، رژیم غذایی خود ایمنی پالئو (AIP) صحبت می کنم. دلایل متعددی برای تجویز این رژیم خاص وجود دارد ، یا حتی ممکن است خودتان آن را بدون هیچ گونه توصیه ای انتخاب کرده باشید. در هر صورت ، اگر فکر می کنید گذار به این رژیم از سالها و سالهای رژیم ناسالم شما یک چالش است ، برخی نکات اساسی ممکن است مفید باشد.

لیست را در دسترس خود نگه دارید

چه با یک متخصص مراقبت های بهداشتی کار کنید یا به جستجوی اینترنت متکی باشید ، مطمئنا لیستی از غذاهایی را که باید در رژیم AIP از آنها اجتناب کنید پیدا خواهید کرد. از آن لیست دقیق (هرچه بیشتر دقیق تر بهتر باشد) استفاده کنید و آن را در جایی در آشپزخانه خود ، که به وضوح قابل مشاهده است ، تعمیر کنید. به این ترتیب ، وقتی رژیم خود را شروع می کنید ، می توانید لیست را قبل از تهیه غذا یا خرید از خواربارفروشی به سرعت بررسی کنید.

یک روال را اصلاح کنید

اگرچه انتخاب رژیم غذایی در رژیم AIP کاملاً محدود است ، اما پختن با محصولات کمتر می تواند طاقت فرسا باشد. به عنوان مثال ، شاید شما برای همیشه یک ظرف با کره تهیه کرده اید و حتی نمی توانید تصور کنید که اگر مجبور باشید آن را با روغن نارگیل درست کنید و بتوانید به تسلیم شدن فکر کنید چه می کنید. برای جلوگیری از این امر ، در ابتدا تهیه دستور غذا و غذاها برای همه وعده های غذایی روز بسیار مهم است. در ابتدا ممکن است تکراری به نظر برسد ، اما به شما کمک می کند تا قبل از فکر کردن در مورد آزمایش بیشتر با تعداد انگشت شماری از مواد غذایی ، وارد رژیم شوید.

دستور العمل های خود را ایجاد کنید

یافتن اطلاعات زیادی در مورد غذاهای مبتنی بر AIP ، آنلاین و آفلاین ، کار سختی نیست. اکنون که این نوع رژیم ها رواج یافته است ، دنیای غذا در مجموعه دستور العمل های AIP خود غنی تر می شود. با این حال ، مهم است که به امکانات رفاهی خود ، به ویژه فروشگاه مواد غذایی محلی خود گوش دهید. به عنوان مثال ، اگر از ماکارونی در گذشته خوشتان آمده است و دستور تهیه آن را در یک کتاب AIP پیدا کرده اید ، رهایی از موز کافی نیست. در مورد مواد تشکیل دهنده فکر کنید: آیا آنها به صورت محلی در دسترس هستند؟ به راحتی فکر کنید: آیا می توانید زمان و تلاش لازم را پشت بشقاب صرف کنید؟ و در نهایت ، به جوانه های چشایی خود فکر کنید. این که طرف مقابل رب موز را دوست دارد به این معنا نیست که شما نیز آن را انجام می دهید. این ایده خوبی است که بفهمید چه موادی در دست دارید ، چگونه آنها را دوست دارید ، و چگونه می توانید دستور العمل های موجود را بدون در نظر گرفتن زمان ، تلاش و طعم زیاد ، متناسب با دستور العمل های جدید تغییر دهید.

پرش به داخل واگن ، پرش نکنید

مگر اینکه شرایط خاصی دارید که در آن به شما توصیه شده است که همه اقلام غیر از AIP را فوراً رها کنید ، ممکن است توصیه شود که با یک وعده غذایی و سپس با یک وعده غذایی ، تا وعده های غذایی یک روزه شروع کنید. یک انتقال نرم تر از کام به AIP انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *