برنامه اصلی مشاهده گر وزن: آیا برنامه های اصلی مشاهده کننده وزن و دستورالعمل های اساسی مراقب وزن کار می کند؟

برنامه Weight Watcher برنامه نظارتی وزن پایه را به عنوان جایگزینی برای سیستم Point Point / Flex معرفی کرد. ایده اصلی این بود که رژیم های متفاوتی را به رژیم گیرندگان ارائه دهیم ، که بستگی به شمارش مداوم نقاط نظارت بر وزن ندارد. بلکه فقط بر اساس خوردن غذاهای اصلی و تلاش برای استفاده از دستورالعمل اصلی Weight Watcher به عنوان پایه و کنترل بخش به عنوان یک روش است. س Theال این است که آیا این برنامه ها جواب می دهند؟

اول ، برای کسانی که با Weight Flex Watchers Flex آشنا نیستند ، بر اساس یک سیستم انعطاف پذیر است که در آن مواد غذایی با یک نقطه تماشای وزن رتبه بندی می شوند. هر یک از شرکت کنندگان در برنامه Weight Watcher در طول هفته تعداد خاصی از امتیازات را دریافت می کنند که باید برای رسیدن به وزن مورد نظر خود رعایت کنند. ابزارهای مختلفی مانند ماشین حساب نقطه نظارتی وزن ، ابزارهای مشاهده کننده وزن ، جلسات ناظر وزن و غیره گنجانده شده است.

اکنون ، همانطور که در مورد برنامه اصلی Weight Watcher ذکر شد ، این روش جایگزین طرح Flex است. به جای محاسبه دائمی امتیازات خود با سیستم Weight Watcher Point (فرمول ، ماشین حساب ، دفترچه ثبت و غیره) ، رژیم غذایی فقط در لیست غذاهای اصلی Weight Watchcher و دستور العمل اساسی Weight Watcher باقی می ماند. این یک روش کم شدت است و ممکن است همیشه به همان اندازه مثر نباشد. با این حال ، اگر با ورزش همراه شود ، مطمئناً نتایج را نشان می دهد.

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که باید در برنامه مراقبت از وزن پایه مورد توجه قرار گیرد این است که شما تنوع غذاهای متنوعی را که می توانید با برنامه Weight Flex Watcher Flex Flex (که در آن هیچ غذایی ممنوع نیست) در اختیار ندارید ، ندارید. با این وجود ، لیست غذاهای اساسی Weight Watcher شامل همه غذاهای با طعم ملایم نیست که می توانند رژیم شما را خسته کنند (شامل گزینه هایی مانند سبزیجات ، سوپ ، گوشت بدون چربی ، مرغ ، ماهی و غیره). علاوه بر این ، بسیاری از دستورالعمل های اصلی Weight Watcher بر اساس کل برنامه اصلی موجود است (برای جزئیات بیشتر در مورد غذاها و دستور العمل های اساسی ، به پیوند زیر مراجعه کنید).

بنابراین ، به پایان رساندن برنامه اصلی Weight Watcher قطعاً یک گزینه مناسب برای رژیم گیرندگان آینده است و اینکه آیا با برنامه انعطاف پذیر یا برنامه اصلی پیش بروید بستگی به شخصیت و موقعیت شما دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *