رژیم ساده 3-2-1 م worksثر (وزن اضافی را از بین می برد)

به عنوان ارائه دهنده رژیم غذایی بیش از نیمه عمر در حال حاضر ، چند مورد را امتحان کرده ام. این یکی به سادگی کار می کند زیرا ساده است. من رژیم های متعددی را امتحان کرده ام و همه آنها در یک زمان یا بیشتر از بین می روند ، عمدتا به دلیل عدم موفقیت در ادامه کار خوب اولیه. با این ، آن اصل یکسان است ، اما حداقل این رژیم ساده است.

سه: غذا در روز صبحانه ، ناهار و چای باید رعایت شود و وعده های غذایی معمولی “با یک بشقاب” باید مصرف شود ، یعنی “ثانیه” وجود ندارد. هدف این است که به سادگی غذا بخورید تا معده خود را پر کنید اما آن را بیش از حد پر نکنید. مشاهده مقدار ؛ مقادیر معمولی را انتخاب کنید و می توانید از برخی چربی ها لذت ببرید. اطمینان حاصل کنید که در این سه وعده غذایی حداقل دو وعده غلات و پنج وعده سبزیجات دریافت کنید.

دو: قطعات میوه در روز. من معمولاً از این امر بین زمان های غذا حمایت می کنم ، بنابراین ما باید منتظر چیزی باشیم که بتواند گرسنگی را از بین ببرد. این میان وعده در این رژیم خارج شده است. میان وعده احتمالاً بدترین و خطرناک ترین مفهوم برای افرادی است که به دنبال کاهش وزن هستند. برای قطع میان وعده ، برای همیشه تصمیم بگیرید. این مهمترین مرحله برای کاهش وزن است. غذا قابل احتراق است و نباید برای رفع نیازهای راحتی مصرف شود.

یک: من هفتگی معامله می کنم مسلماً نمی توان انتظار داشت که مردم بدون کیک تولد ، بستنی یا مقداری شکلات بمانند. یک گردش در هفته به ما آسیبی نمی رساند ، اما ترفند این است که به اندازه کافی خود انضباطی داشته باشید تا بتوانید با استفاده از قدرت ارضاء عقب افتاده ، این یکی را نگه دارید و از آن لذت ببرید.

کتاب فوق العاده از M. Scott Peck عقل راه کمتر پیموده شده است او از اصل تأخیر در رضایت به عنوان “فرایند برنامه ریزی درد و لذت زندگی به گونه ای صحبت می کند که با شناخت و تجربه درد و پایان دادن به آن لذت را افزایش می دهد. این تنها راه مناسب زندگی است”.[1]

در مورد این فرآیند زیاد علمی نباشید. برنامه ثابت ما در طول هفته ها ، ماه ها و سال ها بسیار مهمتر است. وزن اضافی که می توانیم در حال حاضر حمل کنیم تنها در صورتی بدن ما را به طور دائمی ترک می کند که عادت های مناسب برای حفظ کاهش وزن را رعایت کنیم.

به غیر از این قوانین یا البته توصیه هایی که ممکن است از پزشک خود دریافت کنید ، در رژیم غذایی خود انعطاف پذیری بیشتری ایجاد نکنید. نظم و انضباط کلیدی است. یک روز را به روز دیگر و سپس روز دیگر اضافه کنید ؛ قبل از اینکه بدانید ، عادات جدیدی ایجاد خواهید کرد و کاهش وزن نتیجه اجتناب ناپذیر خواهد بود.

حق چاپ © 2008 ، SJ Wickham. تمام حقوق در سراسر جهان محفوظ است.

[1] آقای اسکات پک ، عقل راه کمتر پیموده شده است (کانزاس سیتی ، کتابهای آریل – انتشارات اندروز مک کیل ، 2001) ، ص. 28

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *