نکاتی برای هیدراتاسیون تابستانی


لحظه ای که از در خارج می شوید ، آنجاست. گرما.

ما عاشق خورشید تگزاس هستیم ، اما بیایید صادق باشیم. تابستانها می توانند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشند. هیدراته نگه داشتن بدن در هر فصلی مهم است ، اما به ویژه در اوج تابستان ، زمانی که عرق کردن زیاد لازم نیست. بنابراین بهترین کار چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما در اهمیت هیدراته ماندن ، چه تابستان چه غیر ماهر ، کاملاً آگاه هستیم ، اما این اصل تکراری است. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما ضروری است.

آبرسانی به معنای رفع تشنگی است. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه ما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را شامل می شود. همانطور که یک رودخانه از حیات خشک حمایت می کند ، آب نیز به بدن ما مواد مغذی کلیدی می بخشد ، اجسام را در سیستم ما حرکت می دهد و از اندام های حیاتی ما محافظت می کند.

حال توجه کنید که هنگام فعالیت بدنی و عرق کردن چقدر اهمیت دارد. چگونه می توانید خطر کم آبی بدن را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر ساده است که روز را بگذرانید و حتی به آن فکر نکنید؟ آب و هوای گرم و مرطوب ما حتی اگر ورزش نمی کنید می تواند شما را دچار کم آبی کند. روز را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز به تدریج بنوشید. از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه ها دوری کنید. این نوشیدنی ها ممکن است طعم خوبی داشته باشند ، اما مایعات از دست رفته را دوباره پر نمی کنند. در واقع ، شکر و نمک در برخی از نوشیدنی ها مایع را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، آب معمولی

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ گرفتیم. آب نرم خسته کننده است ، اما می توانید طعم آن را با لیمو ، لیمو ، انواع توت ها یا خیار ، طعم های تازه و بدون شیرین کننده ها و مواد نگهدارنده چاق کنید.

  2. از غذاهایی با آب زیاد لذت ببرید.
    محصولات تازه یک راه ارگانیک برای کمک به هیدراته نگه داشتن بدن است و میوه ها و سبزیجاتی مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های مفید و مفیدی هستند.
  3. هنگام تعریق مایعات را جایگزین کنید.
    چه در حال تمرین هستید و چه در حال انجام یک ورزش ، مهم است که قبل از شروع فعالیت نوشیدن را شروع کنید و قبل و بعد نیز ادامه دهید. حتی اگر در سالن های ورزشی Corpus Christi کنترل شده با آب و هوا تمرین می کنید ، گرما و رطوبت می تواند مایعات و الکترولیت های بدن شما را قبل از درک آن تخلیه کند.

علائم کم آبی بدن

کار در خارج از منزل یا ورزش در داخل خانه می تواند باعث کم آبی بدن در هر مکانی شود ، حتی زمانی که در کولر گازی هستید. و این فقط محصول جانبی گرمای تابستان نیست ؛ کم آبی بدن در هر زمانی رخ می دهد که بدن شما به اندازه کافی مایعات حیاتی برای عملکرد صحیح نداشته باشد. علائم را بیاموزید تا بلافاصله به دنبال کمک باشید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • تنفس سریع
  • ادرار نکنید

در صورت مشاهده هر یک از این علائم ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب بدن خود را تامین کنید. اگر جدی هستند ، با 911 تماس بگیرید.

از تابستان خود لذت ببرید ، در امان باشید و شما را در سالن های ورزشی خود در Corpus Christi خواهیم دید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *