هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


AthingMu

“مثبت اندیش باشید و می دانید ، بهترین ها هنوز در راه است.” – Athing Mu ، بازی های المپیک 2021 توکیو ، برنده مدال طلا در 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف “کارهای زیادی وجود دارد و زمان کمی”. این یک فرصت عالی برای تقویت تصمیم شما است. فراموش نکنید که حتی یک ورزش سبک می تواند به شما انرژی لازم برای غلبه بر روز و قوی ماندن را بدهد.

آب (خربزه) چه کار می کنی؟

روز ملی هندوانه در این ماه بود و هندوانه علاوه بر کامل ترین وعده غذایی تابستانی برای یک روز گرم ، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

هیدراته بمانید: همانطور که از نامش پیداست ، هندوانه 92 درصد آب دارد.

این یک روده سالم را ترویج می کند: سرشار از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند: آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب در عروق کمک کنند.

این ماده مغذی را تأمین می کند: حاوی ویتامین A و C به همراه پتاسیم و سایر مواد معدنی است.

درد عضلات را کاهش می دهد. L-citrulline در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

صحبت از بهبودی …

هندوانه شدید dotFIT بازیابی نوشیدنی

اسلاید FITCO WatermelonRecovery1

عناصر

2 فنجان تکه های هندوانه یخ زده و بدون دانه ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 توپ از dotFIT آمینو XXXL-هندوانه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر داشته باشید

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

1 فنجان یخ (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل شیشه (ها) بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: توت فرنگی را با آناناس ، بلوبری ، موز یا سایر میوه های مورد علاقه خود عوض کنید تا طعم آن ترکیب شود.

همه کلاسها گنجانده شده است

کلاسهای گروهی فرصتی شگفت انگیز برای داشتن سلامتی و ملاقات با اعضای همفکری است که در یک کشتی هستند. کلاس های گروهی به همراه فرم ها و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرینات شما می افزاید.

کلاسهای گروهی نیز:

  • او را مسئول بدانید.
  • آن را ثابت نگه دارید.
  • در یافتن دوستان کمک کنید.
  • کاهش وزن خود را افزایش دهید.
  • آنها سرگرم کننده هستند!

برخی از کلاس های گروهی که باید در باشگاه های ورزشی ما رعایت شود:

BODYPUMP

بادی پمپ FITCO

لاغر و خوش اندام شده و FAST را تنظیم کنید. اگر از وزنه های سبک با تکرار بیشتر استفاده می کنید ، یک تمرین TOTAL بدن خواهید داشت. با روال معمول موسیقی راک و تشویق مربیان مجرب ، بیشتر وارد گروه خواهید شد و دیگر مشتاق خواهید بود تا به دنبال موارد بیشتری باشید.

مربی HIIT Core Champions

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که شما را با مجموعه ای از حرکات چالش برانگیز که باعث می شود عرق و قلب خود را از دست بدهید ، فوق العاده تنظیم کنید. این یک کلاس شدید از تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. خنده دار به نظر می رسد ، اینطور نیست؟

دوچرخه سواري

شیب کوه و موارد دیگر را از راحتی کلاس دوچرخه سواری ما ببینید. این نوع پمپاژ ساق پا ، سوزش چهار سر ، کشش ریه ، سیستم قلبی عروقی شما را هیجان زده و به مرز نزدیک می کند. ایجاد مقاومت فوق العاده ، پاها را تقویت کرده و در حال ذوب شدن کالری است.

به کلاس گروهی بپیوندید

ایجاد انگیزه در اعضا

مطالبی داریم که می خواهیم درباره @ karina.nicoldine در اینستاگرام بگوییم. او نه تنها 5 بار سابقه ورزشی دارد ، بلکه دیدگاه او در مورد زندگی و نقل قول های انگیزشی او را تحت فشار قرار می دهد خودمان

او خود را با تمرینات شدید مدل می کند ، اما برای شکل دهی پرشور سفالگری نیز جوایزی دریافت می کند. به عنوان یک ورزشکار و مدل لباس ورزشی شدید ، ایمان او چیزی است که او را به بهترین ، بهترین زندگی و همیشه مثبت اندیش بودن سوق می دهد.

اف سی کارینا

“وقتی عاشقانه دوست داری و می خندی. زندگی زیبا داشته باش. “

این عضو الهام بخش رکوردشکنی را که از گرانش در اینستاگرام سرپیچی می کند ، دنبال کنید @ karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضایی که آن را جابجا می کنند ، آن را جابجا می کنند.

هیچ چیز نمی تواند مانند یک حرکت خوب یوگا آرامش بخش یا شدید باشد. @ cloud9yogi را در اینستاگرام به دلیل یوگای پویای خود که در همه جا کشیده شده و تعادل ایجاد می کند معرفی می کنیم. برخی از اقدامات شما دارای مزایای شگفت انگیزی در ذهن و بدن است.

دو برابر جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا این است که به جلو خم شوید. ژستی که می توانید در هر مکانی انجام دهید ، به کشش کل پشت از سر تا پاشنه کمک می کند. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش را برای بدن فراهم می کند.

صندلی بازکن:

انجام بازکننده های مفصل ران در طول یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه به بهبود دامنه کلی حرکت و گردش بدن نیز کمک می کند. این به ایجاد تغییر انرژی در بدن کمک می کند که تنش ذخیره شده را آزاد می کند.

خم های پشتی:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون انحنای پشت کامل باشد. این حالت ساده به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً در اینستاگرام @ cloud9yogi را دنبال کنید تا درباره مدارات بیشتر بدانید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

قوی است!

گرگ و میش تابستانی شروع به درخشش می کند و در افق غروب می کند. اگر اوضاع خیلی زیاد شد ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: شما تا اینجا پیش رفته اید. با لگد به سرتاسر لگد زده اید تا به جایی که امروز پشتکار دارید برسید و هرگز تسلیم نشوید. به گفته همه در تناسب اندام ارتباط ، این قدرت واقعی است. همینطور ادامه بده! شما الهام بخش همه ما هستید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *