کاهش وزن زیاد باعث بوقلمون در بیماران مبتلا به WLS می شود

یکی از دوستان من که اخیراً تقریباً 150 کیلوگرم پس از بای پس معده کم کرده بود ، هیجان خود را با یکی از آشنایانش در میان گذاشت. او هیجان زده بود زیرا تمام علائم دیابت نوع II از بین رفته است و دیگر هیچ دارویی مصرف نمی کند. احساس می کنید سالمتر از همیشه در زندگی خود هستید

سپس آن آشنای موی مادام العمر حباب را ترکاند: “اما آیا مشکلی ندارید که گردن بوقلمون را داشته باشید؟ می دانید ، تمام آن پوست چروکیده فقط در آنجا آویزان است؟”

چه دنیای بی رحمی دوستم له شد. درست است ، او گردن بوقلمون دارد. اغلب افرادی که وزن خود را کاهش می دهند ، گردن افتاده و چروکیده ای دارند که در حرفه جراحی زیبایی با مهربانی “بوقلمون” نامیده می شود. گردن افتاده بهای کمی برای سلامتی و رفاه است. با این وجود ، ما می خواهیم بعد از جراحی کاهش وزن ، بهترین ظاهر خود را داشته باشیم و توجه دیگران به این باقیمانده از چاقی ما نگران کننده است.

برخی از گزینه های جراحی برای تنظیم پوست گردن وجود دارد: لیفت گردن در واقع مجموعه روش هایی است که برای بهبود ظاهر گردن استفاده می شود:

· سرویکوپلاستی روشی است که برای برداشتن پوست اضافی استفاده می شود

· پلاتیسماپلاستی عضلات گردن را برداشته یا تغییر می دهد

جراح پلاستیک همچنین می تواند لیپوساکشن را روی گردن انجام دهد که چربی اضافی را از بین می برد. در برخی موارد ، تزریق بوتاکس می تواند پاسخگوی مشکلات شما باشد ، در صورتی که پری یا “نوار” دارید.

بلند کردن گردن برای دوست من بدون شک باقی ماند ، بنابراین ما تحقیق کردیم و رویکرد جامع تری پیدا کردیم که بهبود یافت. در کتاب Bharti Vyas ، “حکمت زیبایی” ، توصیه های زیر را پیدا می کنیم:

· هر هفته گردن خود را ماساژ دهید

· سر خود را در تراز مناسب نگه دارید: تصور کنید که سر شما توسط یک قطعه طناب متصل به تاج به سمت بالا کشیده می شود.

· شب و صبح گردن خود را درست مانند صورت خود تمیز کنید ، با استخوان ترقوه شروع کنید و تا فک کار کنید.

· شب ها از کرم غنی از هیدراتاسیون استفاده کنید و در طول روز با کرم ضد آفتاب مرطوب کنید. قسمت جلویی و کناری گردن و ناحیه اطراف استخوان ترقوه را بپوشانید.

· هر هفته گردن را لایه برداری کنید.

· برای گردن کرپ ، روغن بادام را به عنوان مرطوب کننده تغذیه کننده بمالید.

خانم ویاس همچنین یک تمرین ساده را برای تقویت عضلات گردن توصیه می کند (و * پاداش * بسیار آرامش بخش است):

· سر خود را در حالت مرکزی نگه دارید ، سپس آن را تا آنجا که می توانید به سمت یک شانه کج کنید و عدد 10 را نگه دارید. برای شروع ، گردن می تواند کاملا سفت باشد. این کار را در طرف دیگر تکرار کنید ، مطمئن شوید که شانه های شما همیشه ثابت و آرام هستند. پنج بار تکرار کنید.

· با حفظ سطح چانه ، سر خود را به یک طرف بچرخانید تا چانه روی شانه شما قرار گیرد. سر خود را در یک “بیا اینجا” خم کنید. در طرف دیگر تکرار کنید. دنباله را پنج بار تکرار کنید.

دوست من این شیوه ها را صادقانه دنبال می کند. گردن او بی عیب نیست ، اما برای من زیبا است. او دارای استخوان ترقوه و چانه و لبخندی درخشان بر چهره سالم خود است.

حق چاپ © 2005 Kaye Bailey – همه حقوق محفوظ است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *