عبارت پیشنهادی برای دستبندهای شناسنامه پزشکی برای بیماران پان هیپوفیوتاریسم — بنیاد ریموند ای.



این یک سوال رایج است که در میان گروه های پشتیبانی فیس بوک برای بیماران تومور مغزی مبتلا به پانهیپوفیتویتاریسم مطرح می شود – چه چیزی را روی دستبند هشدار پزشکی خود قرار دهم؟ به نظر می‌رسد که پاسخ‌ها متفاوت است و با توجه به فضای محدود روی این دستبندها و اهمیت انتقال مؤثر شرایط در شرایط اضطراری، از پزشکان پرسیدیم که روی دستبندهای ID که دقیق‌ترین تفسیر را توسط EMT، امدادگران و کارکنان اورژانس بیمارستان می‌دهند، چه چیزی باید باشد.

این سوال برای دکتر شانا مک کورمک، متخصص اعصاب و غدد در بیمارستان کودکان فیلادلفیا مطرح شد. او دستورالعمل هایی برای بهترین شیوه ها ارائه کرد.

  1. همیشه یک نامه اضطراری ساده و 1 صفحه ای برای مراجعه به همراه اطلاعات تماس تیم غدد درون ریز داشته باشید. یک قالب نامه یا یک کارت اندازه کیف پول دانلود کنید.

  2. تنها به یک نامه اضطراری جداگانه تکیه نکنید. کاربردی ترین اطلاعات را در دستبند شناسه قرار دهید و در صورت امکان از اختصارات خودداری کنید، زیرا به طور جهانی شناخته شده نیستند.

چه چیزی را شامل شود

برای شایع ترین شرایط پانی هیپو هیپوفیزری که باید به یک پاسخ دهنده اورژانسی منتقل شود، فرمول باید به شرح زیر باشد:

نارسایی آدرنال: استروئیدهای استرس
دیابت بی مزه

اطلاعات اضافی، در صورت نیاز شامل (در صورت وجود):

  • آلرژی (به عنوان مثال: آجیل درختی)

  • نوع شانت

  • سایر مشکلات «کلیدی» که ممکن است شامل هیپوگلیسمی، تشنج، داروهای ضد انعقاد، و غیره باشد. بازخورد پزشک را دریافت کنید که در اینجا مرتبط است، نیازی به فهرست کردن همه نیست، فقط مواردی که ممکن است واقعاً نیاز به اقدام در زمینه یا فوری داشته باشند. اورژانس

به گفته دکتر مک کورمک، “بقیه پانهیپوفیتاریسم فوراً کمتر مرتبط است، و مطمئناً نیازی به مراقبت پزشکی نیست (به عنوان مثال، کم کاری تیروئید، کمبود GH مورد نیاز نیست). اگر می‌توانید در نارسایی آدرنال و دیابت بی‌مزه جای بگیرید، زیرا این موارد نیاز به فهرست کردن پانهیپوفیتاریسم را برطرف می‌کنند.

به یک دستبند هشدار پزشکی نیاز دارید؟ یکی از اینجا بخرید درآمد حاصل از آن به نفع RAWF خواهد بود.

فرم اطلاعات بیمار را برای پر کردن و در دسترس بودن دانلود کنید.

دانلود کارت سایز کیف پول برای نارسایی غدد فوق کلیوی.

ارائه مجموعه آموزشی ماهانه ما در مورد نارسایی آدرنال و جایگزینی کورتیزول را تماشا کنید.