عکس لو رفته و جنجالی خانوادگی محمدرضا گلزار در شب عروسی اش/آقای گلزار چه با عشق و محبت پدرش رو نگاه میکنه! + عکس و بیوگرافی


محمدرضا گلزار بازیگر، مجری، خواننده و آهنگساز کشورمان متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. محمدرضا گلزار در برنامه برنده باش نام کامل فامیلی خود را گلزار آذری ذکر کرد و عنوان کرد که با افتخار تُرک است.

زندگی شخصی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر، مجری، خواننده و آهنگساز کشورمان متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. او در برنامه برنده باش نام کامل فامیلی خود را گلزار آذری ذکر کرد و عنوان نمود که با افتخار تُرک می باشد.

کودکی محمدرضا گلزارکودکی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در دوران کودکی

محمد رضا گلزار در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، پدرش پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی است، مادرش خانه‌دار و اهل تهران بوده و دارای دو برادر به نام های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا است.

هیچ یک از خواهر و برادرهای محمدرضا گلزار تجربه بازیگری نداشته و علیرضا مهندس رشته عمران، بردیا مترجم زبان انگلیسی و آتوسا مترجم زبان آلمانی می باشد.

محمدرضا گلزار و برادرشمحمدرضا گلزار و برادرش

محمدرضا گلزار و برادرش بردیا

تحصیلات محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار زمان دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل نمود و در سال سوم دبیرستان در کنکور شرکت نمود و در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنج آورد و در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب قبول شد.

او سال آخر تغییر رشته داد و به رشته تجربی رفت تا دندانپزشک شود اما قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

محمدرضا گلزارمحمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار/ عکس از محمدعلی سندانی

ازدواج و همسر محمدرضا گلزار

ازدواج محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی، یکی از پربازدیدترین اخبار سال 1402 بود که همراه با تصاویر و ویدئوهایی از مراسم ازدواج این بازیگر مرد معروف در فضای مجازی منتشر شد.

محمدرضا گلزارمحمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار/عکس از بهنام داریان

ورزش حرفه ای محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار به ورزش علاقه زیادی دارد، او ورزش والیبال را حرفه ای دنبال نمود و به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است. او در لیگ برتر والیبال 1387 به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد.