ارائه پزشکی مبتنی بر شواهد و دفع اطلاعات نادرست در سال 2024


در این ویدئو مصاحبه، کندیس جونز، دکتر، پزشک عمومی اطفال، اورلاندو، فلوریدا و عضو هیئت مشاوران تحریریه اطفال معاصر اهداف حرفه ای خود را تا سال 2024 به اشتراک می گذارد.

جونز توضیح می دهد که در دنیای رو به رشد اطلاعات نادرست، ادامه ارائه دارو و اطلاعات مبتنی بر شواهد به بیمارانش بسیار مهم است.

متن مصاحبه (ویرایش برای وضوح):

اطفال معاصر:

به عنوان یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی کودکان، چه چیزی را می خواهید تا سال 2024 ادامه دهید و چرا؟

Candice Jones، MD:

از نظر حرفه ای، در حال حاضر، یکی از چیزهایی که برای من بسیار مهم است، و می خواهم در سال جدید ادامه دهم، این است که به ارائه داروهای قابل اعتماد مبتنی بر شواهد به جامعه ادامه دهم. همه ما می دانیم که اطلاعاتی در حال رشد، در حال رشد، با صدای بلند، بلند، نادرست در سراسر پلتفرم ها، رسانه های اجتماعی وجود دارد که احتمالاً شماره یک هستند و بسیار پر سر و صدا هستند. من فقط یک دوست صمیمی داشتم به من پیامک می‌فرستد و می‌گفت: “نظرت؟” این شخصی بود که من سابقه پزشکی آنها را نمی دانم، اطلاعات بهداشتی را از پزشکان حذف می کرد و از افسانه ها و اطلاعات غلط و تئوری توطئه استفاده می کرد.

او فکر کرد: “این درست است یا این درست است و نظر شما چیست؟” بنابراین حتی دوست تحصیلکرده من، شوهر، پزشک است و دوست خوب او پزشک است، این اطلاعات بسیار مطمئن و نادرست را در نظر می گرفت.

به عنوان سخنگوی آکادمی اطفال آمریکا، و به عنوان فردی که در رسانه های اجتماعی حضور دارد، فقط می خواهم به انتشار اطلاعات صحیح ادامه دهم تا مردم تعادل داشته باشند و اطلاعات صحیحی برای مقابله با برخی از سر و صداها داشته باشند. خارج وجود دارد. و این به بالینی مرتبط است، کاری که ما در حال انجام آن هستیم. یک واکسن جدیدتر (nirsevimab) Beyfortus (AstraZeneca) وجود دارد که از RSV محافظت می کند، که یک عفونت ویروسی است که می تواند برای نوزادان جوان بسیار جدی باشد. بنابراین این برای من از نظر بالینی چیز جدیدی است، که سعی می‌کنم تیم خود را به آرامی با گنجاندن آن در برنامه واکسن‌مان حرکت دهم.

ما در حال انجام آن هستیم اما جدید است و وقتی چیزها جدید هستند، گاهی اوقات چالش هایی وجود دارد. تغییر عمل من در ارائه این واکسن به مادران تازه متولد شده با دریافت واکسن جدید، که به اعتقاد من می تواند جان نوزادان جوانی را که واقعاً در این فصل با عفونت های RSV دست و پنجه نرم می کنند، نجات دهد.

واکسن های آنفولانزا، همچنان واکسن های COVID-19 را توصیه می کنند و در آنجا به روز می شوند. بنابراین تعهد من به اطمینان از اینکه جمعیت بیمارانم واکسینه شده و محافظت می‌شوند همچنان در عمل بالینی بسیار مهم است، و نوعی مقابله با برخی از اطلاعات نادرست موجود در خارج از هر راهی که بتوانم چیزی است که قطعاً می‌خواهم آن را تقویت کنم و به آن ادامه دهم. سال نو.

شخصاً فکر می‌کنم همیشه چیزهای مشابهی دارم که می‌خواهم در سال جدید آنها را بهبود بخشم. من فقط می گویم، ادامه مراقبت از خودم، مراقبت از خودم بسیار مهم است تا بتوانم بهترین همسر و مادری باشم که می توانم شخصا باشم. برخی از این موارد عبارتند از: ادامه دادن به ورزش، حتی اگر دوست ندارم ورزش کنم، 3 روز در هفته را ادامه دهم، ورزش را انجام دهم و به هر طریقی که می‌توانم سالم باشم تا بتوانم بهترین خودم برای خودم باشم. خانواده و بچه هایم و هر کس دیگری که می خواهم به آنها کمک کنم شامل بیماران ما شود.



منبع