سیستم تحویل خودکار انسولین Twiist FDA برای کودکان 6 سال به بالا با T1D پاکسازی شد


سیستم تحویل خودکار انسولین Twiist FDA برای کودکان 6 سال به بالا با T1D پاک شد | اعتبار تصویر: © آراکی illustrations – © Araki Illustrations – stock.adobe.com.

سیستم تحویل خودکار انسولین (AID) Twiist (DEKA Research & Development Corp.) مجوز 510 (k) را از FDA به عنوان اولین سیستم تحویل دارو دریافت کرده است که به طور مستقیم حجم و جریان انسولین تحویلی را با هر دوز میکرو برای اندازه گیری می کند. طبق بیانیه مطبوعاتی Sequel Med Tech، LLC، افراد 6 سال و بالاتر مبتلا به دیابت نوع 1.

این دستگاه انعطاف پذیری و قابلیت را برای رفع نیازهای دوز فردی ارائه می دهد.

به گفته Sequel، داده های یکپارچه از یک دستگاه نظارت مداوم گلوکز (CGM) و یک پمپ انسولین برای خودکار کردن تحویل انسولین به سیستم های AID اجازه می دهد تا سطح قند خون بیمار را به طور “موثر” مدیریت کنند.

به گفته Sequel، فناوری Tidepool Loop پاکسازی شده توسط FDA در سیستم twiist گنجانده شده است، که به آن اجازه می دهد تا به طور خودکار تحویل انسولین را بر اساس قرائت های CGM و سطوح گلوکز پیش بینی شده تنظیم کند. تایدپول یک سازمان غیرانتفاعی است که بر دیابت متمرکز شده است. طبق گفته Sequel، فناوری زیربنایی “جامعه محور” و طراحی شده بود “برای افراد مبتلا به دیابت و توسط آنها”.

آلن لوتوین، MD، مدیر عامل، بنیانگذار، Sequel، گفت: «سیستم twiist فناوری تحویل دارو را ترکیب می کند که مستقیماً و دقیقاً هر دوز انسولین را اندازه گیری می کند و فرصتی را برای کنترل و انعطاف پذیری بهتر فراهم می کند. پیچ و تاب از طریق کانال داروخانه…”

وضعیت مادام العمری که سلول های لوزالمعده که انسولین تولید می کنند را از بین می برد، تقریباً 2 میلیون آمریکایی را تحت تأثیر قرار می دهد.

این سیستم توسط Sequel Med Tech LLC تجاری سازی خواهد شد.

ارجاع:

سیستم تحویل خودکار انسولین twiist Sequel مجوز 510(k) FDA را دریافت می کند. Sequel Med Tech, LLC. بیانیه مطبوعاتی. 18 مارس 2024. مشاهده شده در 18 مارس 2024. https://twiist.com/wp-content/uploads/sequel_twiist_510k-post-clearance-release-03182024-with-image.pdf



منبع